Іноземна мова 1.1 (Англійська мова 1.1, Німецька мова 1.1, Іспанська мова 1.1, Польська мова 1.1)

ID: 5991
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
старший викладач Лебедєва О.В.
Количество аудиторных занятий: 
60 годин аудиторних занять – практичні заняття..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування необхідної комунікативної спроможності в сферах загальнонаукового  та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, формування навичок практичного володіння англійською мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена загальнонауковими потребами; оволодіння  загальнонауковою інформацією через  англомовні джерела.

Завдання дисципліни:
  • формувати необхідну комунікативну спроможність,
  • обговорювати навчальні та пов'язані з загальнонауковою тематикою питання,
  • готувати публічні виступи,
  • застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації,
  • знаходити нову інформацію, що міститься в англомовних загальнонаукових джерелах., писати прості повідомлення,
  • перекладати англомовні загальнонауковi тексти на рідну мову.  

 

Основні результати навчання

Програмні компетентності

  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт

 

Програмні результати навчання

Демонструвати здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.

 

Кількість аудиторних занять

60 годин аудиторних занять – практичні заняття.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • ПЗ - практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти;
  • МКР– модульна контрольна робота,
  • К – консультація викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень.
    • ПЗ. 1. Living in a digital age. [1, c.2-7].
    • СРЗ.К
    • ПЗ. 2. Living in a digital age. [1, c.2-7].
    • СРЗ.К
  • 2 тиждень.
    • ПЗ 3. Computer essentials. [1, c.7-11].
    • СРЗ.К
    • ПЗ 4. Computer essentials. [1, c.7-11].
    • СРЗ.К
  • 3 тиждень.
    • ПЗ 5.Inside the system. [1, c.11-16].
    • СРЗ.К
    • ПЗ 6.Inside the system. [1, c.11-16].
    • СРЗ.К
  • 4 тиждень.
    • ПЗ 7.Buying a computer[1,c.16-21].
    •  СРЗ.К
    • ПЗ 8.Buying a computer[1,c.16-21].
    • СРЗ.К
  • 5 тиждень.
    • ПЗ 9. Type, click and talk. [1,c.22-27].
    • СРЗ.К
    • ПЗ 10. Type, click and talk. [1,c.22-27].
    • СРЗ.К
  • 6 тиждень.
    • ПЗ 11.Capture your favourite image. [1,c.27-32].
    • СРЗ..К
    • ПЗ 12.Capture your favourite image. [1,c.27-32].
    • СРЗ..К
  • 7 тиждень.
    • ПЗ 13.Display screens and ergonomics. [1,c.32-37].
    • СРЗ.К
    • ПЗ 14.Display screens and ergonomics. [1,c.32-37].
    • СРЗ.К
  • 8 тиждень.
    • ПЗ 15.Choosing a printer. [1,c.37-42].
    • СРЗ.К МКР1.
    • ПЗ 16.Choosing a printer. [1,c.37-42].
    • СРЗ.К МКР1. 
  • 9 тиждень.
    • ПЗ 17. Magnetic storage. [1,c.48-52].
    • СРЗ. К. 
    • ПЗ 18. Magnetic storage. [1,c.48-52].
    • СРЗ. К.  
  • 10 тиждень.
    • ПЗ 19. Optical storage. [1,с.52-57].  
    • СРЗ. К. 
    • ПЗ 20. Optical storage. [1,с.52-57].  
    • СРЗ. К.  
  • 11 тиждень.
    • ПЗ 21.Flash memory. [1,с.57-62].
    • СРЗ. К. 
    • ПЗ 22.Flash memory. [1,с.57-62].
    • СРЗ. К. 
  • 12 тиждень.
    • ПЗ 23. Word processing. [1, c.68-73].
    • СРЗ. К. 
    • ПЗ 24. Word processing. [1, c.68-73].
    • СРЗ. К.  
  • 13 тиждень.
    • ПЗ 25. Spreadsheets and databases. [1,c.73-78].
    • СРЗ. К. 
    • ПЗ 26. Spreadsheets and databases. [1,c.73-78].
    • СРЗ. К. 
  • 14тиждень.
    • ПЗ 27. The Internet and email. [1,c.79-84]; 
    • СРЗ. К. 
    • ПЗ 28. The Internet and email. [1,c.79-84]; 
    • СРЗ. К.  
  • 15тиждень.
    • ПЗ 29. The Web [1,c.84-89].
    • СРЗ. К. МКР2.
    • ПЗ 30. The Web [1,c.84-89].
    • СРЗ. К. МКР2.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. 

Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня.
  • МКР1 – 20 балів (8 тиждень). 
  • Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня.
  • МКР2 – 20 балів (15 тиждень). 

Підсумковим контролем з дисципліни є залік. Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за всі виконані види робіт – 100 балів. Залік оцінюється за системою: «зараховано», «не зараховано». Оцінка «зараховано» виставляється за умови отримання не менш, ніж 60 балів за всі види робіт. День і час заліку/перескладання встановлює деканат.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на заліку відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання заліку – за встановленим деканатом розкладом.

Під час практичних занять, заліку, здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, шпаргалок під час проходження модульних контролів та заліку з дисципліни (дозволено використання тільки словників).

 

 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

Основна література

  1. Infotech English for computer users  Cambridge Professional English; Fourth Edition, 2004. – 168. 
  2. Методичні вказівки до практичних занять з англійської мови для студентів ІІ курсу спеціальності 080401 – Інформаційні управляючі системи та технології  /Авт.:В.В. Калашнікова, І.Ф. Дуванська, , М.Г. Томенко, Л.Ю. Цапенко , – Одеса: Наука і техніка, 2009. – 34 с.
  3. Методичні вказівки до практичних занять з англійської мови для студентів ІІ курсу за спеціальністю  050102 «Комп’ютерна інженерія»–/Уклад..: Л.Ю. Цапенко, Л.О.Ларіна, О.В.Гвоздь, Лебедєва О.В. – Одеса- ОНПУ, 2012. – 24 с.
  4. Методичні вказівки до практичних занять з англійської мови для студентів ІІ курсу за спеціальністю 050102 «Спеціалізовані комп’ютерні системи» –/Уклад..: Л.Ю. Цапенко, Л.О.Ларіна, О.В.Гвоздь, Лєбєдєва О.В. – Одеса- ОНПУ, 2012. – 26 с.

 

Додаткова література 

  1. Dobrovolskaya T.V.,Tomasevich N.P. Human-being computer. –Одеса; АО БАХВА. 2000. 
  2. Хоменко С.А., Скалабан В.Ф. Тесты по английскому языку для студентов технических ВУЗов. -  Минск: Амалфея, 2003.
  3. Тарнопольский О.Б., Кожушко С.П.. Ділові проекти. – Вінниця: Нова книга, 2007.
  4. T.P. Krylova . A grammar of presentday English.  Practice book.  - Moscow,  2008.
  5. Murphy R. Essential Grammar in Use. -  Cambridge, 2014.
  6. Murphy R. Essential Grammar in Use (Intermediate) - Cambridge, 2014.
  7. S.R. Esteras. Infotech Fourth ed. – Cambridge University  Press. 2013.

 

Мультимедійні курси

  1. Н.П. Томасевич, Т.І. Борисенко, Л.Ю Цапенко, О.В. Кузнєцова Electronic Audio Self-Training Course of English for III Term Technical Students. Електронний навчальний аудіо-посібник англійської мови для самостійної роботи студентів з оригінальними загально-науковими текстами (ІІІ етап навчання).  Copyright©2006 Odesa National Polytechnic University Foreign Languages Department   All Rights Reserved.
  2. Л.Г. Данцевич, Г.С. Трофимова, Л.М. Шапа, Т.І. Кудинова, О. І. Петрова  Мультимедійний тренажер самостійного опанування англійських   лексико-граматичних одиниць науково-технічного повідомлення (ІV етап навчання). Copyright©2006 OdesaNationalPolytechnicUniversityForeignLanguagesDepartmentAllRightsReserved.
  3. Л.Г. Данцевич, М.Н. Неврева, Л.Е. Цапенко, Л.М. Шапа, Л.В. Баклага,   Є.Б. Гродская, Т.И. Кудинова, О.В. Кузнєцова, В.Е. Кострова, Т.В. Сиротенко, И.Ф. Дуванская, В.В. Калашникова, Н.А. Кравчук.  Видеограмматика английского языка 1 часть
  4. Томасевич Н.П Інтерактивний підручник англійської мови для самостоятійної роботи студентів, аспірантів і викладачів “Навчальни тексти/Reading and Comprehension Test Bank. . Одеса, ОНПУ. 2016,.НП 07446
  5. Томасевич Н.П. Навчальний посібник  англійської мови для самостійної роботи студентів, аспірантів  і наукових співробітників “Корoткий граматичний довідник/ Speciality English Sentence Units. / Одеса, ОНПУ. 2017 3 c,.НП 08264

 

 ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ДОДАТКИ

  1. https://test8poly.jimdofree.com/ 
  2. http://www.dinternal.com.ua/grammar/
  3. http://study-english.info/grammar.php
  4. https://lim-english.com/posts/grammatika-angliiskogo-yazika-v-tablicah/