Управління інформаційними проектами

ID: 6175
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
1.50.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
канд.мист., доцент Лугова Т.А.
Количество аудиторных занятий: 
16 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування необхідних теоретичних знань та практичних навичок з методології управління інформаційними проектами як ефективного інструментарію істотного підвищення ефективності управлінських рішень. 

Завдання дисципліни:
  • сформувати знання про основні теоретичні, методичні та організаційні основи проектного менеджменту; 
  • навчити методам управління інформаційними проектами у всіх галузях знань проекту;
  • навчити застосовувати інструментарій управління проектами в діяльності суб'єктів господарювання;
  • сформувати навички з управління проектами при ініціації, розробці та реалізації проектів в будь-якій предметній галузі.

 

Основні результати навчання

Розробляти проекти автоматизації формування інформаційних ресурсів бібліотечних та архівних установ. 

Розробляти моделі предметної галузі, застосовувати принципи проектування автоматизованих БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа в інформаційній діяльності. 

Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги.

 

Кількість аудиторних занять

16 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • РР − реферативна робота;
  • К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Теоретичні основи управління проектами.
    • ПЗ1. Загальні положення управління проектами.
    • К. СРЗ. РР початок етапу 1
  • 2 тиждень
    • Л2. Зміст та процеси керування проектами.
    • ПЗ2. Зміст та процеси керування проектами.
    • К. СРЗ.
  • 3 тиждень
    • Л3. Процеси планування, структуризації і контролю проектів.
    • ПЗ3. Процеси планування, структуризації і контролю проектів.
    • К. СРЗ. РР початок етапу 2
  • 4 тиждень
    • Л4. Підсистеми проекту. 
    • ПЗ4. Тайм-менеджмент проекту та бізнес-план проекту
    • К. СРЗ. МКР1
  • 5 тиждень
    • Л5. Управління якістю проекту.
    • ПЗ5. Управління якістю проекту.
    • К. СРЗ. РР початок етапу 3
  • 6 тиждень
    • Л6. Управління проектними комунікаціями.
    • ПЗ6. Команда проекту.
    • К. СРЗ.
  • 7 тиждень
    • Л7. Управління ризиками проекту.
    • ПЗ7. Управління ризиками проекту.
    • К. СРЗ. РР початок етапу 4
  • 8 тиждень
    • Л8. Моніторинг і постпроектний аналіз.
    • К. СРЗ. МКР2.

 

Індивідуальна робота

Виконується РР. 

Мета РР: розвиток самостійності здобувачів у доборі та опрацюванні джерел інформації з визначеної теми, удосконалення вмінь обирати суттєве, основне, а також давати оцінку проаналізованому та робити висновки.

Тематика РР:

  • Розробка проекту (галузь на вибір) за допомогою MS Project
  • Розробка проекту (галузь на вибір) за допомогою MindMap
  • Розробка проекту (галузь на вибір) за допомогою ConceptDraw Project
  • Розробка проекту (галузь на вибір) за допомогою MS Visio
  • Розробка проекту (галузь на вибір) за допомогою CRM истем

Етапи виконання РР

  • 1 етап Вибір теми та наукових джерел, складання плану дослідження, визначення методики та розробка інструментарію дослідження.
  • 2 етап Написання першого теоретичного розділу РР (вступ, аналіз історіографії, законодавчої бази тощо).
  • 3 етап Написання другого (аналітичного, практичного) розділу РР. Редагування тексту та підготовка до захисту (презентациія+доповідь).
  • 4 етап Захист роботи.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 60 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 18 годин;
  • підготовка до практичних занять – разом 34 години;
  • виконання РР – 8 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестрів готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи та реферативну роботу. Модульні контрольні роботи виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (2 запитання) та практичної частини (1 завдання). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 10 балами. Правильне виконання практичного завдання оцінюється в 5 балів. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ 1. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ 2. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 3. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 4. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • РР(Етап 1). Оцінка за виконання – 2,5 балів.
  • РР(Етап 2). Оцінка за виконання – 2,5 балів. 
  • МКР1 – 25 балів

Семестровий модуль 2

  • ПЗ 5. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 6. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 7. Оцінка за виконання – 10 балів. 
  • РР(Етап 3). Оцінка за виконання – 2,5 балів. 
  • РР(Етап 4). Оцінка за виконання – 2,5 балів. 
  • МКР2 – 25 балів

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію про всі складові дисципліни, роз'яснює кількісне і якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує про критерії оцінки рівня навчальних досягнень претендента за всіма видами і формами навчання і термінів контрольних заходів. Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

Виконаний не свій варіант завдання МКР здобувача не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

 Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час модульних тестувань забороняється використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки.