Теорія та практика реклами

ID: 6932
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
4.50.
Форма контроля: 
Экзамен.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 16 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

засвоєння здобувачами теоретичних знань про рекламну діяльність як форму соціальної комунікації в усіх формах її функціонування, вироблення практичних навичок організації рекламних процесів, оцінки конкурентноспроможності рекламної продукції і результативності рекламних кампаній. 

Завдання дисципліни:
  • оволодіння знаннями і навиками, необхідними для сучасної рекламної діяльності, всебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів, проведення рекламних кампаній для різних соціальних інститутів.

 

Основні результати навчання

Уміти створювати рекламний та PR-продукт, розробляти оптимальні засоби мультимедійних компонентів для ефективної роботи у прес-центрах, комунікаційних агенціях, рекламних та PR-відділах.

Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.

Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу.

 

Кількість аудиторних занять

30 аудиторних годин – лекційні заняття; 16 аудиторних годин – практичні заняття (денна форма 3 р.10 міс., 2 р. 10 міс., 1 р. 10 міс.).

4 аудиторні години – лекційні заняття; 2 аудиторні години – практичні заняття (заочна форма).

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1.Історія розвитку реклами: від протореклами до Середніх віків.  
    • ПЗ1. Усний і образотворчий види протореклами. Процес формування реклами в Стародавній Русі. 
    • СРЗ. К.
  • 2 тиждень
    • Л2. Розвиток  реклами у ХIХ-ХХ ст. 
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень 
    • Л3. Етичні та правові основи рекламної діяльності. 
    • ПЗ2. Закон України «Про рекламу». Професійна етика рекламного бізнесу.
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • Л4. Реклама в системі маркетингових комунікацій: поняття та функції.
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Класифікація реклами та напрямки рекламної діяльності.
    • ПЗ3. Сфера діяльності реклами.
    • СРЗ. К. 
  • 6 тиждень
    • Л6. Види рекламної діяльності. 
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л7. Засоби рекламного інформування.
    • ПЗ4. Засоби передачі рекламного повідомлення. 
    • СРЗ. К. МКР1.
  • 8 тиждень
    • Л8. Розробка змісту та структура рекламного тексту.  
    • СРЗ. К. 
  • 9 тиждень
    • Л9. Слоган та унікальна торгівельна пропозиція. 
    • ПЗ5. Алгоритм розробки рекламного тексту та слогану. 
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • Л10. Медіапланування як технологія забезпечення рекламного впливу. 
    • К. СРС. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: вибір об’єкту рекламування, постановка цілей рекламної кампанії.
    • 11 тиждень
  • Л11. Оптимізація медіаплану.
    • ПЗ6. Процес медіапланування.
    • К. СРС. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: визначення рекламної ідеї й на її основі розробка концепції рекламної кампанії; вибір і обґрунтування засобів розповсюдження реклами.
  • 12 тиждень
    • Л12. Рекламні відділи, агентства (РА) і їх завдання.  
    • К. СРС. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: розробка брифу, медіаплану та рекламного повідомлення. 
  • 13 тиждень
    • Л13. Рекламна кампанія: розробка рекламної стратегії та стратегічного плану.
    • ПЗ7. Планування рекламних заходів у діяльності бібліотек, архівів та інформаційних центрів.
    • К. СРС. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: презентація та захист.
  • 14 тиждень
    • Л14. Соціально-психологічні аспекти реклами. 
    • СРЗ. К. 
  • 15 тиждень
    • Л15. Основні типи некомерційної реклами.
    • ПЗ7. Соціальна, державна, особистісна реклама.
    • СРЗ. К. МКР2

 

Індивідуальна робота: не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 89 годин 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт: 

  • підготовка до лекційних занять – 28 годин; 
  • підготовка до практичних занять – 31 година; 
  • підготовка до екзамену – 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі освіти впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ1. Оцінка за виконання практичних завдань 7 балів.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання практичних завдань 7 балів.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання практичних завдань 8 балів.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання практичних завдань 8 балів.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 7 тижня)
  • МКР1 – 20 балів (7 тиждень, перескладання можливе протягом 8-10 тижнів)

Семестровий модуль 2

  • ПЗ5. Оцінка за виконання практичних завдань 7 балів.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання практичних завдань 7 балів.
  • ПЗ7. Оцінка за виконання практичних завдань 8 балів.
  • ПЗ8. Оцінка за виконання практичних завдань 8 балів.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня)
  • МКР2 – 20 балів (15 тиждень)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. 

Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (3 запитання по 20 балів) та практичної частини (1 завдання 40 балів). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %. 

Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. 

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Виконаний здобувачем не свій варіант завдання МКР, екзаменаційного білета не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзамену здійснюється у встановлений деканатом термін.

Під час лекції здійснювати і приймати телефонні дзвінки заборонено.

Під час проходження модульного контролю і складання екзамену заборонено використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки, мобільні телефони.