Кар'єрний супровід у центрах занятості

ID: 7128
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
старший викладач Северинюк Т.О.
Количество аудиторных занятий: 
22 години лекційних занять, 22 години практичних занять..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

опанування здобувачами вищої освіти теоретичних знань специфіки функціонування сучасного ринку праці, основних напрямків модернізації державної служби зайнятості, механізмів  запровадження інституту кар’єрного радника в центрах зайнятості, практичних умінь  надання послуг з планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців і можливостей тих, хто шукає роботу.

Завдання дисципліни:
  • сформувати здатність до виявлення соціально значущих проблем і тенденцій сучасного ринку праці, здатність до проєктування та планування соціальної роботи з клієнтами у напрямку подолання індивідуальної кризи зайнятості, опанування технологією та методами кар’єрного супроводу в центрах зайнятості з метою задоволення потреб клієнтів у сфері трудової інтеграції та адаптації, через активну поведінку на ринку праці. 

 

Основні результати навчання

Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи й громади для розв’язання їх проблем, виходу зі складних життєвих обставин.

Здійснювати  супровід та організацію заходів щодо задоволення потреб клієнтів соціальної роботи у сфері трудової  адаптації, інтеграції в соціальний простір.

Формувати стратегію особистісної активної поведінки на сучасному ринку праці: здатність до аналізу та синтезу інформації з різних джерел для визначення тенденцій  сучасного ринку праці/та перспектив професійної реалізації.

 

Кількість аудиторних занять

22 години лекційних занять, 22 години практичних занять.

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації

 

Тематика та види навчальних занять.

  • 1 тиждень 
    • Л1. Світові моделі ринку праці.
    • ПЗ1. Тенденції та перспективи сучасного українського ринку праці (круглий стіл).
    • СРЗ, К
  • 2 тиждень
    • Л2. Безробіття як соціально-економічне явище: причини, види, наслідки.
    • ПЗ2. Соціально-демографічний портрет сучасного безробітного.
    • СРЗ, К
  • 3 тиждень
    • Л3. Основні стратегії поведінки безробітних та шукачів роботи на ринку праці.
    • ПЗ3. Гендерні та вікові особливості безробітних та шукачів роботи.
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень 
    • Л4. Державна політика зайнятості: основні напрямки.
    • ПЗ4. Державна політика у сфері трудової міграції.
    • СРЗ, К
  • 5 тиждень
    • Л5. Державна служба зайнятості в системі соціального захисту безробітних.
    • ПЗ5. Основні напрямки реформування державної служби зайнятості.
    • СРЗ, К
  • 6 тиждень
    • Л6. Інститут кар’єрного радника в роботі державної служби зайнятості.
    • ПЗ6. Професійні стандарти та вимоги до кар‘єрного радника. 
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень 
    • Л7. Технологія супроводу безробітних та шукачів роботи в центрі зайнятості.
    • ПЗ7. Індивідуальний супровід клієнтів центру зайнятості до і після розв’язання  питання працевлаштування (робота за методом кейс-менеджменту)
    • СРЗ, К
  • 8 тиждень
    • Л8. Профілювання безробітних та шукачів роботи.
    • ПЗ8. Методика первинного та поглибленого профілювання безробітних та шукачів роботи.
    • СРЗ, К
  • 9 тиждень
    • Л9.  Індивідуальні плани надання послуг і працевлаштування.
    • ПЗ9.Технологія складання індивідуальних планів працевлаштування
    • СРЗ, К
  • 10 тиждень 
    • Л10. Роботодавець як учасник державної політики зайнятості населення країни
    • ПЗ10. Інститут радника з питань роботи з роботодавцями.
    • СРЗ, К
  • 11 тиждень 
    • Л11.Кадрові та рекрутингові компанії на ринку праці.
    • ПЗ11.Технології  пошуку та підбору персоналу в приватних агенціях. 
    • МКР,СРЗ, К

 

Індивідуальна робота

не передбачено

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 46 годин.

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 12 години;
  • підготовка до практичних занять та виконання практичних завдань – 44 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 1 модульну контрольну роботу. Модульна контрольна робота  виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (5 відкритих запитань,   10 тестових завдань) та практичної частини (2 завдання). Відкриті запитання оцінюються максимум у 2 бали, тестові завдання оцінюються максимально в 1 бал кожне. Правильне виконання   практичних  завдань оцінюється максимально у 20 балів (10 балів за кожне завдання). 

Семестровий модуль 

  • ПЗ1. Оцінка за виконання – 5 балів (1 тиждень).
  • ПЗ2. Оцінка за виконання –7 балів (2 тиждень).
  • ПЗ3. Оцінка за виконання – 5 балів (3 тиждень).
  • ПЗ4. Оцінка за виконання – 5 балів (4 тиждень).
  • ПЗ5. Оцінка за виконання – 5 балів (5 тиждень).
  • ПЗ6. Оцінка за виконання – 5 балів (6 тиждень).
  • ПЗ7. Оцінка за виконання – 8 балів (7 тиждень)
  • ПЗ8. Оцінка за виконання – 5 балів (8 тиждень)
  • ПЗ9. Оцінка за виконання – 5 балів (9 тиждень)
  • ПЗ10. Оцінка за виконання – 5 балів (10 тиждень)
  • ПЗ11. Оцінка виконання – 5 балів (11 тиждень)
  • МКР. Модульна контрольна робота – 40 балів (11 тиждень).

Перескладання МКР можливе протягом 12–13 тижнів за розкладом консультацій.

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається. 

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання модулів, екзамену – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час розв’язання МКР забороняється користуватись будь-якими літературними джерелами.