Економічні основи соціальної роботи

ID: 7219
Выборочная дисциплина
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 16 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

засвоєння знань з економічних основ побудови соціальної роботи, вивчення основних економічних показників діяльності соціальної сфери, економічних відносин між членами суспільства (окремих індивідів та їх груп) як з державою та іншими ланками суспільної системи, так і між собою.

 

Основні результати навчання

Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.

Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації. 

Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Введення в соціальний маркетинг
    • ПЗ1. Сутність соціального маркетингу.
    • СРЗ. К.
  • 2 тиждень
    • Л2. Маркетинговий інструментарій в сфері соціальних послуг Функції і концепції маркетингу послуг.
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • Л3. Сутність маркетингових досліджень Роль маркетингових досліджень.
    • ПЗ2. Маркетингові дослідження в соціальній сфері
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • Л4. Роль інформації у маркетингових дослідженнях Методи збору і обробки інформації. 
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Ємність та сегментація ринку Ємність товарного ринку.
    • ПЗ3 Сегментування ринку соціальних послуг
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • Л6. Вивчення мотивів попиту споживачів Виникнення і формування попиту споживачів.
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л7. Особливості товару «соціальна послуга»
    • ПЗ4 Специфіка продукту соціальної сфер
    • СРЗ. К.
  • 8 тиждень
    • Л8. Життєвий цикл товару «соціальна послуга»
    • СРЗ. К. МКР1
  • 9 тиждень
    • Л9. Ціноутворення у сфері соціальних послуг. 
    • ПЗ5. Ціноутворення у сфері соціальних послуг
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • Л10. Маркетингова політика розподілу Структура каналу розподілу. 
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень
    • Л11. Маркетингова політика просування
    • ПЗ6. Комунікації у соціальному маркетингу
    • СРЗ. К.
  • 12 тиждень
    • Л12. Індивідуальна робота з клієнтами. 
    • СРЗ. К.
  • 13 тиждень
    • Л13. Робота з громадськістю.
    • ПЗ7. Соціальна реклама.
    • СРЗ. К.
  • 14 тиждень
    • Л16. Конкуренція і конкурентоспроможність послуг Конкуренція на ринку послуг. 
    • К. СРЗ. МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. Конкуренція на соціальному ринку
    • ПЗ8. Конкуренція на ринку соціальних послуг
    • СРЗ. К.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 10 годин;
  • підготовка до практичних занять – разом 34 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Максимальна сума накопичувальних балів в кожному модулі – по 20 балів, а саме: у 1 модулі – вирішення практичних завдань на ПЗ (16 балів), активна робота на практичному занятті (6 балів); у 2 модулі – вирішення практичних завдань на ПЗ (12 балів), активна робота на практичному занятті (8 балів). Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %. Залік відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів. 

Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

Відсутність здобувача на МКР відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом. 

Під час Л, ПЗ, З користуватися ґаджетами заборонено.