Німецька мова 1.2

ID: 7265
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Экзамен.
Количество аудиторных занятий: 
46 аудиторних годин – практичні заняття (денна форма),  4 аудиторні години – практичні заняття (заочна форма.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

здійснювати навчання німецької мові у контексті діалогу культур, сформувати необхідну німецькомовну комунікативну спроможність в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння німецькою мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними  потребами; оволодіння фаховою інформацією через  німецькомовні джерела. 

 

Основні результати навчання

Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.

Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.

Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.

Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ПЗ 1. Speisen und Getränke. Zeitangaben. Mengeneinheiten.. Wortschatz behalten. Akkusativergänzung.
    • СРС, К
  • 2 тиждень
    • ПЗ 2. Lebensmittel und Mahlzeiten. Wortschatz behalten. Akkusativ des negativen Indefinitartikels
    • СРС, К
    • ПЗ 3. Restorant. Speisekarte. Wir möchten gern bestellen.  Dialoge hören und sprechen
    • СРС, К
  • 3 тиждень
    • ПЗ 4. Essgewohnheiten benennen und beschreiben. Temporalangaben. Dialoge bilden und spielen.
    • СРС, К
  • 4 тиждень
    • ПЗ 5.Preisangaben verstehen und notieren. Preise. Bezahlen. Dialoge hören und sprechen. 
    • СРС, К
    • ПЗ 6. Preisangaben verstehen und notieren. Preise. Bezahlen.  Dialoge bilden und spielen.
    • СРС, К
  • 5 тиждень
    • ПЗ 7. Schmeckt der Fisch? Verben mit Vokalwechsel.
    • СРС, К
  • 6 тиждень
    • ПЗ 8. Kommst du zum Abendessen? Bildung des Imperativs. Dialoge hören und sprechen.
    • СРС, К
    • ПЗ 9.Lebensmittelfischmarkt. Anzeige. Leseverständnis. Stellung des Imperativs im Satz.
    • СРС, К
  • 7 тиждень
    • ПЗ 10. Sonderangebote notieren. Einkaufszettel schreiben. Leseverständnis.
    • СРС, К
  • 8 тиждень
    • ПЗ 11. Dialoge im Restorant. Ein schwieriger Gast. Dialoge hören und sprechen. 
    • Bierlexikon. Leseverständnis.
    • СРС, К, МКР3
    • ПЗ 12. Willkommen an Bord! Wortschatz behalten. Verben mit trennbarem Verbzusatz. 
    • СРС, К
  • 9 тиждень
    • ПЗ 13. Was kann/darf man hier machen? Alltägliche Handlungen. Wortschatz behalten. Modalverben.
    • СРС, К
  • 10 тиждень
    • ПЗ 14. Freizeit….. und Arbeit. Arbeit (Dienstleistungen), Zeitangaben, Uhrzeit. Wortschatz behalten.
    • СРС, К
    • ПЗ 15. Was ist heute los? Besuch von Veranstaltungen. Dialoge bilden und spielen. Terminkalender erstellen.
    • СРС, К
  • 11 тиждень
    • ПЗ 16. Verabredungen. Zeitangaben. Termine beschreiben. Briefe (Karten) schreiben. Modalverben.
    • СРС, К 
  • 12 тиждень
    • ПЗ 17. Wohnung kaufen. Möbel. Wortschatz behalten.  Ort und Lage. Komposita.
    • СРС, К
    • ПЗ 18. Charakterisierung von Wohnungen. Dialoge hören und sprechen. Präposition für.
    • СРС, К
  • 13 тиждень
    • ПЗ 19. Wie findest du den Schrank? Ausstattung der Wohnung. Dialoge bilden und spielen.
    • СРС, К
    • ПЗ 20. Wohnungsmarkt. Ort/Lage. Präpositionen   in, an, auf + Dativ.
    • СРС, К
  • 14 тиждень
    • ПЗ 21. Wohnen im Hotel, im Miethaus. Ort und Lage. Modalverben (Wiederholung). Präpositionen   in, an, auf + Dativ.
    • СРС, К
    • ПЗ 22.Interview mit Nachbarn. Strandhotel Hiddensee. Präpositionen   in, an, auf + Dativ, Akk.
    • СРС, К
  • 15 тиждень
    • ПЗ 23.Interview mit Nachbarn. Strandhotel Hiddensee. Präpositionen   in, an, auf + Dativ, Akk.
    • СРС, К, МКР4

 

Індивідуальна робота:

не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота передбачає  підготовку до всіх форм аудиторних занять, самостійне опанування лексичного матеріалу, підготовку  усних переказів, повідомлень, доповідей  та презентацій по темах, заявлених на заняттях модуля,  роботу в бібліотеках, з комп'ютером, підготовки до модульних контролів та екзамену. 

Самостійна робота складає 44 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж двох семестрів готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на 4 семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Максимальна сума накопичувальних балів за активну роботу на практичному заняттії: у 1  модулі – 30 бал, у 2 модулі – 30 бал, у 3 модулі – 13 балів, у 4 модулі – 13 балів. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 20 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До іспиту допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності. 

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів.  

Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій. 

Відсутність здобувача на МКР відповідає оцінці «0».  

Складання/перескладання  заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.  

Під час Л, ПЗ, З користуватися ґаджетами заборонено.