Теорія та практика реклами 1

ID: 7281
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 16 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета:

засвоєння здобувачами теоретичних знань про рекламну діяльність як форму соціальної комунікації в усіх формах її функціонування, вироблення практичних навичок організації рекламних процесів, оцінки конкурентноспроможності рекламної продукції і результативності рекламних кампаній.

Завдання навчальної дисципліни:
  • оволодіння знаннями і навиками, необхідними для сучасної рекламної діяльності, всебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів, підготовки рекламних кампаній та рекламних акцій комерційного та некомерційного видів.

 

Основні результати навчання

Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 

Визначати потребу у рекламуванні товару чи послуги, аналізувати ринок та потенційну аудиторію.

Розробляти загальну стратегію, знаходити УТП, створювати рекламні тексти для різних типів продуктів та послуг. 

Налагоджувати співпрацю, вести ефективну комунікацію із партнерами, замовниками рекламної кампанії; знати правові та етичні норми  рекламної діяльності.

Орієнтуватися у нових формах і прийомах рекламної діяльності.

Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до занять й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Протореклама у стародавньому світі.  
    • СРЗ. К
  • 2 тиждень
    • Л2. Реклама в Середні віки.
    • ПЗ1. Основні типи протореклами. Усні види рекламування. Професійна рекламна діяльність до поч. ХХ ст.
    • СРЗ. К
  • 3 тиждень
    • Л3. Західноєвропейська і американська реклама ХIХ-ХХ ст.
    • СРЗ. К
  • 4 тиждень
    • Л4. Розвиток вітчизняної реклами на ранніх етапах.
    • ПЗ2. Західноєвропейська і американська реклама ХIХ-ХХ ст. Реклама в Україні поч. ХХ століття. Радянський період у розвитку реклами.
    • СРЗ. К
  • 5 тиждень
    • Л5. Особливості сучасного рекламного процесу.
    • СРЗ. К
  • 6 тиждень
    • Л6. Етичні та правові основи рекламної діяльності.
    • ПЗ3. Поняття реклами в системі маркетингових комунікацій. Закон України «Про рекламу».  Професійна етика рекламного бізнесу.
    • СРЗ. К
  • 7 тиждень
    • Л7. Реклама в системі маркетингових комунікацій: поняття та функції.
    • СРЗ. К
  • 8 тиждень
    • Л8. Зв’язок реклами з теорією комунікацій.  
    • ПЗ 4. Основні риси реклами як форми комунікації. Схема рекламної комунікації.
    • СРС. К. МКР1
  • 9 тиждень
    • Л9. Класифікація реклами та напрямки рекламної діяльності.
    • СРЗ. К
  • 10 тиждень
    • Л10. Види і жанри сучасних засобів реклами.
    • ПЗ5. Основні функції та завдання реклами. Типи класифікаційних схем. Жанри друкованої реклами.
    • СРЗ. К
  • 11 тиждень
    • Л11. Реклама у засобах масової комунікації.
    • СРЗ. К
  • 12 тиждень
    • Л12. Зовнішня реклама як медіа-канал.
    • ПЗ6. Особливості розміщення реклами в пресі. Ефективність використання жанрів зовнішньої реклами.
    • СРЗ. К
  • 13 тиждень
    • Л13. Особливості радіо- та телевізійної (відео-) реклами.
    • СРЗ. К
  • 14 тиждень
    • Л14. Друкована (поліграфічна реклама). Комунікативний дизайн реклами. 
    • ПЗ7. Засоби рекламного інформування. Основні принципи дизайну.
    • СРЗ. К. МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. Особливості засобів передачі рекламної інформації.
    • СРЗ. К

 

Індивідуальна робота:

не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 15 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 29 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ1. Оцінка за виконання практичних завдань 7 бали.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання практичних завдань 7 бали.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання практичних завдань 8 бали.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання практичних завдань 8 бали.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня)
  • МКР1 – 20 балів (8 тиждень, перескладання можливе протягом 9-11 тижнів)

Семестровий модуль 2

  • ПЗ5. Оцінка за виконання практичних завдань 10 бали.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання практичних завдань 10 бали.
  • ПЗ7. Оцінка за виконання практичних завдань 10 бали.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 14 тижня)
  • МКР2 – 20 балів (14 тиждень)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих питань під час самостійної роботи. Дотримуватися принципів академічної доброчесності.

Виконаний не свій варіант завдання МКР здобувача не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0». 

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів з дисципліни.