Теорія та практика реклами 1

ID: 7462
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
4.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 44 аудиторні години – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета

засвоєння здобувачами теоретичних знань про рекламну діяльність як форму соціальної комунікації в усіх формах її функціонування, вироблення практичних навичок організації рекламних процесів, оцінки конкурентноспроможності рекламної продукції і результативності рекламних кампаній. 

Завдання навчальної дисципліни:
  • оволодіння знаннями і навиками, необхідними для сучасної рекламної діяльності, всебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів, підготовки рекламних кампаній та рекламних акцій комерційного та некомерційного видів.

 

Основні результати навчання

  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у журналістській, рекламній та PR-діяльності: знати правові та етичні норми  рекламної діяльності.
  • Пояснювати комунікаційні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати: визначати потребу у рекламуванні товару чи послуги, аналізувати ринок та потенційну аудиторію.
  • Оперативно здобувати інформацію, використовуючи традиційні техніки збору фактів і методи дослідження: орієнтуватися у нових формах і прийомах рекламної діяльності
  • Встановлення ефективної ділової комунікації з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації: налагоджувати співпрацю, вести ефективну комунікацію із партнерами, замовниками рекламної кампанії. 
  • Уміти розраховувати економічні показники ефективності рекламної та PR-діяльності:   уміти аналізувати проведену рекламну акцію чи  кампанію.
  • Продукувати і редагувати публіцистичні, рекламні та PR-тексти і документи: створювати рекламні тексти для різних типів продуктів та послуг.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до занять й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Протореклама у стародавньому світі.  
    • ПЗ 1. Процес формування реклами в Стародавній Русі.
    • СРЗ, К
  • 2 тиждень
    • Л2. Становлення реклами в Новий час і до початку ХХ століття.
    • ПЗ2-3. Професійна рекламна діяльність.
    • СРЗ, К
  • 3 тиждень
    • Л3. Реклама ХIХ-ХХ ст.
    • ПЗ 4. Західноєвропейська і американська реклама ХIХ-ХХ ст. 
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень
    • Л4. Розвиток вітчизняної реклами на ранніх етапах.
    • ПЗ5-6. Реклама в Україні початку ХХ ст. Реклама в Україні в сучасний період.
    • СРЗ, К
  • 5 тиждень
    • Л5. Особливості сучасного рекламного процесу.
    • ПЗ 7. Сфера діяльності реклами. 
    • СРЗ,  К
  • 6 тиждень
    • Л6. Етичні та правові основи рекламної діяльності.
    • ПЗ8-9. Закон України «Про рекламу».  
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень
    • Л7. Реклама в системі маркетингових комунікацій: поняття та функції.
    • ПЗ 10. Поняття реклами в системі маркетингових комунікацій.
    • СРЗ, К,  МКР 1
  • 8 тиждень
    • Л8. Зв’язок реклами з теорією комунікацій.  
    • ПЗ  11-12. Основні риси реклами як форми комунікації.
    • СРЗ, К 
  • 9 тиждень
    • Л9. Класифікація реклами та напрямки рекламної діяльності.
    • ПЗ 13. Мета створення класифікації.  Типи класифікаційних схем.
    • СРЗ,  К
  • 10 тиждень
    • Л10. Види і жанри сучасних засобів реклами.
    • ПЗ 14-15. Основні функції та завдання реклами. Типи класифікаційних схем. 
    • СРЗ, К
  • 11 тиждень
    • Л11. Реклама у засобах масової комунікації.
    • ПЗ 16. Види і жанри сучасних засобів реклами.
    • СРЗ, К
  • 12 тиждень
    • Л12. Зовнішня реклама як медіа-канал.
    • ПЗ17-18. Ефективність використання жанрів зовнішньої реклами.
    • СРЗ, К
  • 13 тиждень
    • Л13. Засоби рекламного інформування.
    • ПЗ 19. Особливості радіо- та телевізійної (відео-) реклами
    • СРЗ, К
  • 14 тиждень
    • Л14. Друкована (поліграфічна реклама). Комунікативний дизайн реклами. 
    • ПЗ  20-21. Основні принципи дизайну.
    • К, СРЗ, МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. Особливості засобів передачі рекламної інформації.
    • ПЗ  22. Основні критерії вибору оптимальних засобів розповсюдження реклами.
    • СРЗ, К

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 67 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 30 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 37 годин;

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестра готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 
Максимальна сума накопичувальних балів у 3 семестрі на першому модульному контролі –20 балів: вирішення практичних завдань на ПЗ (6 балів), активна робота на практичному занятті (6 балів), виконання СРЗ – 8 балів; на другому модульному контролі – 20 балів: вирішення практичних завдань на ПЗ (8 балів), активна робота на практичному занятті (4 бали), виконання СРЗ – 8 балів. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Підсумковим контролем із дисципліни є залік. 

Залік виставляється, якщо здобувачі вищої освіти виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів із дисципліни.