Теорія та практика реклами 2

ID: 7465
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2019.
Количество кредитов ЭКТС: 
6.50.
Содержит курсовую работу
Форма контроля: 
Экзамен. Защита курсовой работы.
Преподаватель: 

Анотація навчальної дисципліни

Мета – засвоєння здобувачами теоретичних знань про рекламну діяльність як форму соціальної комунікації в усіх формах її функціонування, вироблення практичних навичок організації рекламних процесів, оцінки конкурентноспроможності рекламної продукції і результативності рекламних кампаній. 

Завдання навчальної дисципліни: оволодіння знаннями і навиками, необхідними для сучасної рекламної діяльності, всебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів, підготовки рекламних кампаній та рекламних акцій комерційного та некомерційного видів.

Основні результати навчання

Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції: орієнтуватися у нових формах і прийомах рекламної діяльності
Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег: розробляти загальну стратегію, знаходити УТП, створювати рекламні тексти для різних типів продуктів та послуг. 
Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах: уміти аналізувати проведену рекламну акцію чи  кампанію.
Встановлювати ефективну ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації: налагоджувати співпрацю, вести ефективну комунікацію із партнерами, замовниками рекламної кампанії; знати правові та етичні норми  рекламної діяльності.
Креативно вирішувати проблемні ситуації, продукувати інноваційні ідеї, самостійно навчатися, планувати й адекватно діяти в умовах колективу: користуватися технологічними прийомами креативу для реалізації конкретних завдань та оцінювати якість і ефективність його реалізації у сфері реклами.
Знати основні концепції, розуміти теоретичні та практичні проблеми у різних сферах соціо-культурної, рекламної, бізнес-діяльності: визначати потребу у рекламуванні товару чи послуги, аналізувати ринок та потенційну аудиторію.

Кількість аудиторних занять 

30 аудиторних годин – лекційні заняття; 30 аудиторних годин – практичні заняття.

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

Л – лекційні заняття; СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти; ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до занять й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті; КР – курсова робота; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації викладача.

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень
Л1. Особливості створення рекламного продукту. 
ПЗ1. Створення рекламного продукту різних типів. 
СРЗ, К

2 тиждень
Л2. Процес створення рекламного тексту. 
ПЗ2. Структура рекламного тексту. 
СРЗ, К, КР початок 1 етапу

3 тиждень
Л3. Слоган та унікальна торгівельна пропозиція.
ПЗ3. Види та структура слоганів. Результативне УТП.
СРЗ, К

4 тиждень
Л4. Особливості рекламних текстів. 
ПЗ4. Специфіка рекламованих товарів і послуг.
СРЗ, К, КР початок 2 етапу

5 тиждень
Л5. Стратегія розробки рекламної кампанії.
ПЗ5. Стратегічне планування.
СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: вибір об’єкту рекламування, постановка цілей рекламної кампанії
К

6 тиждень
Л6. Рекламний менеджмент: медіапланування.
ПЗ6. Процес медіапланування.
СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: визначення рекламної ідеї й на її основі розробка концепції рекламної кампанії; вибір і обґрунтування засобів розповсюдження реклами.
К

7 тиждень
Л7. Організація та структура рекламного процесу.
ПЗ7. Особливості менеджменту рекламодавця. Види рекламодавців. 
СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: розробка брифу, медіаплану та рекламного повідомлення.
К

8 тиждень
Л8. Рекламні агенції та їх завдання. 
ПЗ8. Рекламні агенції: розробка та виготовлення рекламних звернень, планування рекламних кампаній.  
СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: презентація та захист.
К, МКР1

9 тиждень
Л9. Характеристика та основні завдання рекламної кампанії. 
ПЗ9. Контроль результатів рекламної кампанії.
СРЗ, К 

10 тиждень
Л10. Соціальна реклама.
ПЗ10. Поняття, основні принципи та значення соціальної реклами.
СРЗ, К, КР початок 3 етапу

11 тиждень
Л11. Функції та цілі політичної реклами.
ПЗ11. Особливості та жанри політичної реклами.
СРЗ, К 

12 тиждень
Л12. Державна реклама та реклама територій.
ПЗ12. Основні типи державної реклами.
СРЗ, К, КР початок 4 етапу

13 тиждень
Л13. Особистісна реклама. 
ПЗ 13. Засоби маркетингових комунікацій у просування особистості. 
СРЗ, К

14 тиждень
Л14. Семіотика реклами.
ПЗ14. Структура й класифікація знаків. Семіотичний аналіз рекламного звернення.
СРЗ, К, МКР 2

15 тиждень
Л15. Соціально-психологічні аспекти реклами. 
ПЗ 15. Показники комунікативної (психологічної) ефективності реклами: розпізнання, запам’ятовування, привабливість, агітаційна сила.
К

Індивідуальна робота

Мета КР – розвиток самостійності у набутті практичних навичок при створенні реклами для преси, радіо, телебачення та Інтернет, застосування особливостей дизайну, кольористики, міфотехнологій, соціально-комунікативних технік у сучасній українській рекламі.
Виконання курсової роботи складається з 4 етапів: 
2-3 тиждень – етап 1 – вибір та затвердження теми, попередній вибір наукових джерел, складання плану дослідження. 
4-9 тиждень – етап 2 – обговорення теми, остаточний відбір наукових джерел, визначення методики та розробка інструментарію дослідження, підготовка чорнового варіанту реферативної роботи. 
10-11 тиждень – етап 3 – отримання відгуку від наукового керівника, редагування та підготовка до захисту (презентація + доповідь).
12-14 тиждень – етап 4 –  публічний захист.

Самостійна робота

Самостійна робота складає 112 годин. 
Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
1) підготовка до лекційних занять – 30 годин;
2) підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 22 години;
3) виконання КР – 30 годин
4) підготовка до екзамену – 30 годин.

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестра готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 
Максимальна сума накопичувальних балів у 4 семестрі на першому модульному контролі – 25 балів: вирішення практичних завдань на ПЗ (14 балів), активна робота на практичному занятті (7 балів), виконання СРС – 4 бали; на другому модульному контролі – 25 балів: активна робота на практичному занятті (7 балів), виконання комплексного самостійного завдання (18 балів). Комплексне самостійне завдання – розробка проєкту-презентації рекламної кампанії обраного продукту/послуги/закладу. Подібний вид роботи передбачає засвоєння всього попереднього навчального матеріалу і продемонструє практичні навики студента в майбутній професійній сфері діяльності. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 25 балів.

Індивідуальне завдання. Бездоганне та своєчасне виконання та захист КР оцінюється у 100 балів, які складаються зі змістовного розкриття теми, наочного аналізу наукової думки з проблематичного питання відповідно до тематики КР та публічного захисту роботи. Курсова робота має бути оформлена згідно зі стандартами та методичним забезпеченням дисципліни. Етап 1 КР оцінюється максимум у 30 балів, етап 2 – 40 балів, етап 3-4 – 30 балів (20 балів представлення результатів роботи через доповідь та презентацію, 10 балів – відповідь на додаткові запитання під час захисту).
Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (3 запитання – 20 балів кожне) та практичної частини (1 завдання – 40 балів). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів. 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %. Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання екзамену відбувається за встановленим деканатом розкладом.

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання МКР здобувача не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час модульних тестувань забороняється використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки.