Механіка ЕОТ 1

ID: 7641
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 годин лекційних занять; 16 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

ознайомлення студентів з механічними конструкціями і обладнанням ЕОТ, особливостями їх проектування та оцінки, включаючи кінематичний і динамічний аналізи, розрахунок вантажної здібності і прийомами конструювання.

Завдання дисципліни:
  • формування у студентів навиків та умінь в галузі аналізу і розрахунку реальних механічних технічних систем ЕОТ (МТСЕОТ) і їх конструкцій, які базуються на знаннях законів механіки, методів кінематичного і динамічного розрахунків МТСЕОТ та розрахунків деталей цих систем на міцність та жорсткість, на уміннях складати розрахункові схеми, проектувати механічні частини МТСЕОТ, конструювати вузли і деталі їх, моделювати на ЕОМ роботу МТСЕОТ в реальних експлуатаційних умовах.

 

Основні результати навчання

  • Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інноваці;
  • вміти знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення;
  • відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність;
  • вміти використовувати знання прикладної механіки при вирішенні інженерних завдань з розрахунку та конструювання електронних пристроїв та систем.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття,
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять.

  • 1 тиждень.
    • Л 1. Побудова механізмів та їх класифікація
    • ПЗ 1 - Аналіз побудови і функціонального призначення МТСЕОТ і її підсистем.
    • СРЗ, К.
  • 2 тиждень.
    • Л 2. Кінематичний аналіз шарнірно-важільних механізмів графічним, графоаналітичним та
    • аналітичним методами
    • СРЗ.
  • 3 тиждень.
    • Л 3. Кінематичний аналіз механізмів з вищими кінематичними парами.
    • ПЗ 2 - Кінематичний аналіз шарнірно-важільних механізмів.
    • СРЗ, К.
  • 4 тиждень.
    • Л 4. Статичний аналіз МТСЕОТ.
    • СРЗ.
  • 5 тиждень.
    • Л 5. Кінетостатичний аналіз МТСЕОТ.
    • ПЗ 2 - Кінематичний аналіз зубчастих механізмів.
    • СРЗ, К.
  • 6 тиждень.
    • Л 6. Кінетостатичний аналіз МТСЕОТ (продовження)
    • СРЗ.
  • 7 тиждень.
    • Л 7. Динамічні характеристики МТСЕ, механічні коливання та шляхи поліпшення динамічних
    • характеристик МТСЕ.
    • ПЗ 2 - Силовий аналіз МТСЕОТ.
    • СРЗ, К.
  • 8 тиждень.
    • Л 8. Осьове розтягування і стиск. Механічні характеристики матеріалів.
    • СРЗ.
    • МКР 1.
  • 9 тиждень.
    • Л 9. Деформація зсуву і кручення.
    • ПЗ 1 - Побудова розрахункових схем та розрахунок деталей ТС працюючих на розтяг та стиск.
    • СРЗ, К.
  • 10 тиждень.
    • Л 10. Напружено-деформований стан деталей при згину.
    • СРЗ.
  • 11 тиждень.
    • Л 11. Теорії міцності, складний опір та міцність при змінних напруженнях.
    • ПЗ 2 - Розрахунок деталей ТС працюючих на кручення.
    • СРЗ, К.
  • 12 тиждень.
    • Л 12. Основи взаємозаміняємості.
    • СРЗ.
  • 13 тиждень.
    • Л 13. Конструювання і розрахунок з'єднань.
    • ПЗ 2 - Розрахунок деталей МТСЕОТ працюючих на згин.
    • СРЗ, К.
  • 14 тиждень.
    • Л 14. Конструювання і розрахунок передач.
    • СРЗ.
  • 15 тиждень.
    • Л 15. Конструювання і розрахунок валів (осей) та їх опор (підшипників тертя та кочення), ви-
    • бір муфт.
    • ПЗ 2 - Міцність зварних та різьбових з’єднань.
    • СРЗ, К.
    • МКР 2.

 

Індивідуальна робота

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 години. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 32 години;
  • підготовка до практичних занять – 12 годин

 

Процедура оцінювання.

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи (МКР) No1 і No2 виконуються у письмовій формі. Максимальна оцінка за бездоганне виконання кожної МКР (у формі теоретичних питань та практичного завдання) становить 30 балів. Правильна відповідь на всі питання теоретичної частини кожної МКР оцінюється в 16 балів. Правильне виконання практичного завдання кожної.

МКР оцінюється в 14 балів. Максимальна сума накопичувальних балів в кожному модульному контролі – по 20 балів.

Семестровий модуль No 1

  • ПЗ 1. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 1 тиждень.
  • ПЗ 2. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 3 тиждень.
  • ПЗ 3. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 5 тиждень.
  • ПЗ 4. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 7 тиждень
  • МКР1. Модульна контрольна робота – 30 балів (7 тиждень). Перескладання можливе протягом
  • 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль No 2.

  • ПЗ 5. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 9 тиждень.
  • ПЗ 6. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 11 тиждень.
  • ПЗ 7. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 13 тиждень.
  • ПЗ 8. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 15 тиждень.
  • МКР2. Модульна контрольна робота – 30 балів (15 тиждень).

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залікова оцінка з навчальної дисципліни виставляється після закінчення її вивчення за сумарними результатами поточного контролю (першого та другого семестрових модульних контролів). До модульної контрольної роботи No1 (МКР1) допускаються всі здобувачі вищої освіти. До модульної контрольної роботи No2 (МКР2) допускаються тільки ті здобувачі, яким зараховано перший семестровий модуль та які виконали накопичувальну частину другого семестрового модуля (не менш ніж на 60 %). Здобувачу вищої освіти перший семестровий модуль зараховується, якщо за підсумками оцінювання МКР1 та накопичувальної частини він отримав 30 та більше балів. Якщо здобувач вищої освіти отримав недостатню кількість балів з навчальної дисципліни, він має право на перескладання дисципліни до початку наступного навчального семестру.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.*