Лідерство та кар'єрний розвиток

ID: 7829
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
1.50.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
16 годин лекційних занять, 14 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань та практичних навичок щодо основ лідерства, побудови кар’єрної стратегії та розвитку кар’єри для успішної самореалізації в професійній сфері.

Завдання дисципліни:
  • сформувати у здобувачів вищої освіти комплексне уявлення основних концепцій лідерства та побудови кар’єри;
  • сформувати здатність аналізувати лідерські якості, типологію лідерства та сучасні стилі лідерської поведінки, а також основні принципи реалізації лідерства в управлінській діяльності;
  • сформувати здатність управління поведінкою особистості та груп у сфері ділових комунікацій та професійних відносин;
  • сформувати вміння розробляти стратегію побудови успішної кар’єри; сформувати у психологів здатність застосовувати теоретичні основи лідерства й кар’єри в практичній реалізації свого лідерського потенціалу та професійній діяльності.

 

Основні результати навчання:

Аналізувати стратегії лідерства та кар’єри для успішної самореалізації в професійній сфері.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Теоретичні засади курсу «Лідерство та кар'єрний розвиток»
    • К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ1. Соціально-психологічні характеристики лідера. 
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Концепції, типи та стилі лідерства.
    • СРС. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ2. Мотивація як фактор лідерства.
    • СРС. К.
  • 5 тиждень
    • Л3. Система лідерських якостей особистості.
    • СРС. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ3. Лідерство в управлінській діяльності
    • К.
  • 7 тиждень
    • Л4. Самовиховання лідерських якостей та розвиток лідерського потенціалу.
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ4. Професійна спрямованість особистості
    • СРС. МКР№1. К.
  • 9 тиждень
    • Л5. Моделі та типи кар’єри. 
    • К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ5. Планування кар’єри.
    • СРС. К.
  • 11 тиждень
    • Л6. Кар’єрна стратегія та кар’єрне зростання
    • СРС. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ6. Працевлаштування як початок побудови кар’єри
    • К.
  • 13 тиждень
    • Л7. Основні умови побудови успішної ділової кар’єри. 
    • К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ7. Самопрезентація особистості.
    • К.
  • 15 тиждень
    • Л8. Діагностика лідерських якостей та кар’єрного потенціалу особистості.
    • МКР№2. 

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 15 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 7 годин;
  • підготовка до практичних занять –  8 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних, практичних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи, домашні завдання та поточні контрольні роботи, які проводяться під час практичних занять.

Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (20 тестових запитань) та практичної частини (5 завдань). Відповідь на кожне тестове запитання оцінюється максимум в 0,5 бали. Правильне виконання кожного практичного завдання оцінюється в 2 бали.
Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1 – ПЗ4 оцінка за виконання – 30 балів.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 20 балів (8 тиждень). 

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ5 – ПЗ7 оцінка за виконання – 30 балів.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 20 балів (15 тиждень). 

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є залік. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання.

З метою з’ясування всіх незрозумілих питань та поглиблення знань з навчального курсу здобувач може відвідувати консультації викладача, які проводяться відповідно  до  затвердженого графіку консультацій. 

Здобувач повинен дотримуватись всіх принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання модулів, заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекцій забороняється користуватись мобільним телефоном.

Під час виконання МКР користуватись будь-якими літературними джерелами, конспектами лекцій та електронними носіями інформації – забороняється.