Інформаційний бізнес

ID: 7841
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування у здобувачів базових знань та набуття навичок, що будуть необхідними для здійснення діяльності щодо організації бізнесу в інформаційній сфері.

Завдання дисципліни:
  • набуття практичних навичок застосування технологій організації власної справи;
  • визначення стратегічних потреб в інформаційних продуктах та послугах;
  • планування підприємницької діяльності та розробки бізнес-плану; організації презентації фірми.

 

Основні результати навчання

Визначати стратегічні потреби в інформаційних продуктах та послугах, застосовувати бізнес-планування, організовувати власну справу.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Інформаційна економіка. Інформаційна політика промислово розвинених країн світу та України 
    • СРЗ. К. 
  • 2 тиждень
    • Л2. Інформаційний бізнес як напрямок підприємницької діяльності
    • ПЗ1. Інформаційний бізнес і тенденції його розвитку.
    • СРЗ. К. 
  • 3 тиждень
    • Л3. Правові засади підприємництва в інформаційній сфері 
    • СРЗ. К. 
  • 4 тиждень
    • Л4. Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктами ринку 
    • ПЗ2. Маркетингова інформація як основа успіху інформаційної організації
    • СРЗ. К. 
  • 5 тиждень
    • Л5. Інформаційний ринок та механізми його функціонування
    • СРЗ. К. 
  • 6 тиждень 
    • Л6. Організація інформаційних систем
    • ПЗ3. Інформаційний ринок у ринковому середовищі
    • СРЗ. К. 
  • 7 тиждень
    • Л7. Рекламна політика інформаційного підприємства
    • СРЗ. К. МКР1.
  • 8 тиждень
    • Л8. Технологія організації власної справи 
    • ПЗ4. Організаційні форми інформаційного бізнесу
    • СРЗ. К. 
  • 9 тиждень
    • Л9. Бенчмаркінг як ефективна технологія впровадження інформаційного бізнесу
    • СРЗ. К. 
  • 10 тиждень
    • Л10. Інформаційно-консультативна діяльність – основа інформаційного бізнесу
    • ПЗ5. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг
    • СРЗ. К. 
  • 11 тиждень
    • Л11. Розвиток електронної комерції як складової інформаційного бізнесу    
    • СРЗ. К. 
  • 12 тиждень
    • Л12. Бізнес-план у ринковій системі господарювання
    • ПЗ6. Сутність бізнес-планування. Пошук ідей для власного інформаційного продукту
    • СРЗ. К. 
  • 13 тиждень
    • Л13. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
    • СРЗ. К. 
  • 14 тиждень
    • Л14. Планування витрат та розробка фінансового плану
    • ПЗ7. Супровід та просування інформаційного продукту 
    • СРЗ. К. 
  • 15 тиждень
    • Л15. Довгостроковий розвиток та оцінка ефективності бізнес ідеї. Ризики, стратегія страхування
    • СРЗ. К. МКР 2.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 46 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 15 годин;
  • підготовка до практичних занять – разом 31 година. 

 

Процедура оцінювання.

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Максимальна сума накопичувальних балів у 1 модульному контролі 20 балів. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає 30 балів.

Семестровий модуль 1

  • ПЗ 1. Оцінка за виконання – 10 балів. 
  • ПЗ 2. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 3. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • (Термін надання виконаних робіт – до 7 тижня)
  • МКР1. Оцінка за виконання – 30 балів (7 тиждень, перескладання можливе протягом 8–9 тижнів).

Семестровий модуль 2

  • ПЗ 4. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 5. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 6. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 7. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • (Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня)
  • МКР2. Оцінка за виконання – 30 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу.

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів. 

Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

Індивідуальна робота, яку виконано після встановлених викладачем термінів вважається «не зарахованою» та оцінюється, відповідно, на оцінку «0».

Виконаний не свій варіант завдання МКР здобувача не оцінюється.

Відсутність здобувача на МКР відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом. 

Під час Л, ПЗ, З користуватися ґаджетами заборонено.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів з дисципліни.