Корпоративна культура

ID: 7894
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
16 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета

надання здобувачам комплексу теоретичних знань  та необхідних вмінь  з корпоративної культури, які можуть використовуватись у практиці освітньої, соціальної, професійної діяльності. Особливий акцент зроблений на синтезі теоретичних і прикладних складових змісту.

Завдання навчальної дисципліни:
  • засвоєння сучасних концепцій та типологій  корпоративної культури;
  • опанування методів діагностики і корекції корпоративної культури організацій;
  • вивчення структури корпоративної культури організацій;
  • оволодіння базовими навиками дослідження та формування корпоративної культури.

 

Основні результати навчання

Розробляти корпоративну стратегію та впроваджувати її згідно із соціальними, психологічними та іншими характеристиками організації: застосовувати базові навики формування корпоративної культури, моделювати профіль корпоративної культури сучасних організацій.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • К – консультації викладача;
  • РР – реферативна робота;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Визначення та сутність корпоративної культури організації 
    • ПЗ№1. Поняття «корпоративна культура»,  наявність субкультур та контркультур в організації, їх особливості та вплив на корпоративну культуру.
    • СРС, К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Функції корпоративної культури. 
    • ПЗ№2. Функції корпоративної культури, вплив знаково-символічної складової на поведінку співробітників організації.
    • СРС, К
  • 5 тиждень
    • Л3. Типології корпоративної культури. 
    • ПЗ№3. «Сила» та «слабкість» культури організації, типи корпоративної культури, вплив ступеню інтеграції на формування певного типу корпоративної культури.
    • СРС, К
  • 7 тиждень
    • Л4. Методи підтримки корпоративної культури. 
    • ПЗ№4. Особливості вивчення культури організації на зовнішньому та внутрішньому рівнях, вивчити моделі формування корпоративної культури.
    • СРС, К, МКР1
  • 9 тиждень
    • Л5. Система цінностей та рівні корпоративної культури. 
    • ПЗ № 5. Ціннісні орієнтації та місія організації. Кодекс корпоративної культури.
    • СРС,  К 
  • 11 тиждень
    • Л6. Формування корпоративної культури. 
    • ПЗ№6. Соціологічні, культурологічні та психологічні методи вивчення корпоративної культури, методи зміни культури.
    • СРС, К 
  • 13 тиждень
    • Л7. Вплив корпоративної культури на організаційну ефективність.   
    • ПЗ № 7. Шляхи впливу корпоративної культури на організаційне життя. Відповідність культури прийнятій стратегії розвитку організації
    • СРС, К, МКР2
  • 15 тиждень
    • Л8. Національні особливості корпоративної культури.
    • СРС, К

 

Індивідуальна робота

 

Самостійна робота

Самостійна робота складається з творчого сприйняття й осмислення навчального матеріалу протягом лекцій, підготовки до практичних занять, виконання індивідуальних контрольних завдань та реферативної роботи.

Самостійна робота складає 60 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 16 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 44 години;

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Студенти впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Максимальна сума накопичувальних балів в кожному модульному контролі – по 20 балів, а саме: у 1 модулі – вирішення практичних завдань на ПЗ (10 балів), активна робота на практичному занятті (8 балів), РР –  2 бали; у 2 модулі – вирішення практичних завдань на ПЗ (11 балів), активна робота на практичному занятті (6 балів), РР – 3 бали. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %. Залік відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів. 

Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

Відсутність здобувача на МКР відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання  заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом. 

Під час Л, ПЗ, МКР, З користуватися телефоном заборонено.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів з дисципліни.