Основи маркетингу

ID: 8048
Выборочная дисциплина
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 годин лекційних занять, 16 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

оволодіння знаннями формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції

Завдання дисципліни:
  • вивчення основних категорій маркетингових комунікацій; вивчення основних категорій маркетингу;
  • ознайомлення з принципами, завданнями та функціями маркетингу на підприємстві;
  • ознайомлення з сутністю маркетингових алгоритмів, стратегій та політик;
  • набуття практичних навичок з процесів планування, реалізації та контролювання цих процесів;
  • набуття вмінь і навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності

 

Основні результати навчання

  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок. 
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією). 
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з історії України та української культури, філософії, української мови (за професійним спрямуванням), безпеки життєдіяльності та основи охорони праці, правознавства, політології, естетики при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • РГР – розрахунково-графічна робота;
  • Кз – самостійні контрольні завдання;  
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Формування теорії маркетингу
    •  СРЗ, К.
  • 2 тиждень
    • Д2 Характеристики маркетингу
    • ПЗ1 Сутність маркетингу і його сучасна концепція
    • СРЗ, К
  • 3 тиждень
    • Л3  Місце маркетингу в управлінні підприємством, організацією.
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень
    • Л4. Поведінка покупців на споживчих ринках
    • ПЗ2 Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
    • СРЗ, К
  • 5 тиждень
    • Л5 Сутність маркетингової товарної політики
    • СРЗ, К
  • 6 тиждень
    • Л6 Сутність маркетингової інноваційної політики
    • ПЗ3 Маркетингова товарна політика
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень
    • Л7 Сутність і зміст маркетингової цінової політики
    • Кз1 Методи і сутність процесів аналізу маркетингової інформації.
    • СРЗ, К
  • 8 тиждень
    • Л8  Маркетингові цінові ризики
    • ПЗ4 Маркетингова політика ціноутворення
    • МКР1, СРЗ, К
  • 9 тиждень
    • Л9 Маркетингова політика розподілу
    • СРЗ, К
  • 10 тиждень
    • Л10 Методи маркетингового ціноутворення
    • ПЗ5 Маркетингова політика комунікацій 
    • Кз2.План маркетингу як розділ бізнес-плану підприємства.
    • СРЗ, К
  • 11 тиждень
    • Л11 Сутність і зміст маркетингової політики комунікацій
    • СРЗ, К
  • 12 тиждень
    • Л12 Комплекс маркетингових комунікацій
    • ПЗ6 Комплекс маркетингових комунікацій
    • СРЗ, К
  • 13 тиждень
    • Л13 Маркетингова збутова політика
    • СРЗ, К
  • 14 тиждень
    • Л14 Управління каналами розподілу
    • ПЗ7 Організація і контроль маркетингової діяльності
    • СРЗ, К
  • 15 тиждень
    • Л15 Організація маркетингової діяльності
    • ПЗ8 Організація і контроль маркетингової діяльності
    • МКР2, СРЗ, К

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 година. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 28 годин;
  • підготовка до практичних занять - 16 години.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи та 4 індивідуальних контрольних завдання. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (2 запитання) та практичної частини (1 задача). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 10 балами. Правильне розв’язання задачі оцінюється в 5 балів. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ2. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ3. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • ПЗ4. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • Кз1. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 7 тиждень.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 25 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ5. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ6. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ7. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • ПЗ8. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • Кз2. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 10 тиждень.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 25 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є усний залік. Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання становить 100 балів. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на заліку або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання заліків – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.