Продюсерська справа в мистецтві

ID: 8052
Выборочная дисциплина
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Содержит расчетно-графическую работу
Форма контроля: 
Экзамен.
Преподаватель: 
доцент Редько О.Г.
Количество аудиторных занятий: 
24 аудиторних годин – лекційні заняття; 12 аудиторних годин – практичні заняття (денна форма)..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

введення до учбового процесу базової системи теоретичних понять про наукове підґрунтя та культурні практики щодо продюсування в мистецькій сфері, знання про механізми створення та просування художнього артефакту на ринку, процеси економізації та монетаризації креативного продукту, навички застосування цих механізмів для певних соціокультурних завдань/ситуацій.

Завдання дисципліни:
  • з’ясувати основи продюсерської справи як типу проектної діяльності в мистецтві;
  • визначити головні технології продюсування як типу маркетингової комунікації та венчурного проектування;
  • визначити цілі продюсування як способу акумуляції ресурсів задля просування новітнього креативного продукту;
  • навчитися створювати первинні документи для просування інноваційного художнього продукту/артефакту відповідно до сформульованих цілей;
  • визначити головні напрями перетворення несвідомих соціокультурних потреб у свідомі художні інтереси;
  • визначити головні способи розробки та управління інноваційними культурно-мистецькими проектами.

 

Основні результати навчання

  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією). 
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації. 
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • РГР – розрахунково-графічна робота;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Продюсерська справа як тип культурної практики. Продюсер як професія. 
    • СРЗ. К. 
  • 2 тиждень
    • Л2. Історія зародження продюсування в різних маркетингових сферах. 
    • ПЗ1. Підходи і методи маркетингових комунікацій в сфері мистецтва. 
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • Л3. Проблеми суб’єктивності та об’єктивності мистецького попиту. Комунікативні технології як спосіб активного просування новітнього мистецтва.
    • СРЗ. К. 
  • 4 тиждень
    • Л4. Поняття комунікації. 
    • ПЗ2. Комунікація як процес. Комунікативна поведінка в рамках продюсерської справи. СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Продюсування як бізнес, що «продає майбутнє». Просторове охоплення проекту, кількість точок і зон контакту митця і споживача. 
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • Л6. Митецький проект і його протяжність в часі. 
    • ПЗ3. Продюсування як створення новітніх каналів комунікації.
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л7. Продюсування художнього артефакту як творення інноваційних типів контенту (відмінностей у змісті). Продюсування як творення попиту: типи цільової групи, відмінності в параметрах цільової групи тощо. 
    • СРЗ. К. 
  • 8 тиждень
    • Л8. Продюсерська справа як пошук (або створення) плідної бізнес ідеї, залучення ресурсів, реалізація ідеї. 
    • ПЗ4. Продюсерська справа як пошук (або створення) плідної бізнес ідеї, залучення ресурсів, реалізація ідеї. 
    • СРЗ. К. 
  • 9 тиждень
    • Л9. Продюсерська справа як проектна діяльність. Цілі продюсера і цілі проектів. 
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • Л10. Програми, що самореалізуються. 
    • ПЗ5. Технології створення креативних колективів. 
    • СРЗ. К. 
  • 11 тиждень
    • Л.11. Способи формування нових споживчих аудиторій / субкультур. 
    • СРЗ. К. МКР
  • 12 тиждень
    • Л.12. Створення попиту і смаків.
    • ПЗ6. Методології акумуляції ресурсів в мистецькій сфері.
    • СРЗ. К. МКР

 

Індивідуальна робота

Виконується РГР. Тематика розрахунково-графічної роботи: «Формування споживчих аудиторій».

Мета РГР: поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів з навчальної дисципліни, застосування їх при вирішенні конкретного фахового завдання і вироблення вміння самостійно працювати з навчальною і науковою літературою, проводити дослідження, використовуючи сучасні соціально-психологічні засоби та технології.

Графік виконання:

  • 1-2 тижні: Отримання завдання.
  • 3-5 тижні: Написання теоретичної частини.
  • 6-10 тижні: Написання практичної частини.
  • 12 тиждень: Захист РГР.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 54 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт: 

  • підготовка до лекційних занять – 3 годин; 
  • підготовка до практичних занять – разом 6 годин; 
  • виконання РГР – 15 годин
  • підготовка до екзамену – 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі освіти впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують одну модульну контрольну роботу та курсову роботу. 

Семестровий модуль 

  • ПЗ1. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ5. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • Виконання РГР – 10 балів
  • (Термін надання виконаних робіт – до 11 тижня)
  • МКР1 – 60 балів (11 тиждень)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. 

Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (3 запитання по 20 балів) та практичної частини (1 завдання 40 балів). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %. 

Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. 

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватися принципів академічної культури та академічної доброчесності.

Виконаний здобувачем не свій варіант завдання МКР, екзаменаційного білета не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзамену здійснюється у встановлений деканатом термін.

Під час лекції здійснювати і приймати телефонні дзвінки заборонено.

Під час проходження модульного контролю і складання екзамену заборонено використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки, мобільні телефони.