Толерантність та дискримінація

ID: 8183
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
1.50.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
16 годин лекційних занять, 14 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

попередити прояви нетерпимості до інших скрізь призму усвідомлення та прийняття багатоаспектності людського існування в різних культурних та соціальних контекстах.

Завдання дисципліни:
  • сформувати вміння і навички міжкультурного розуміння та толерантної поведінки в міжетнічних стосунках;
  • сприяти розвитку соціального сприйняття, довіри, вміння слухати іншого, емпатії та співчуття;
  • розвивати комунікативні навички, виражати почуття без конфліктів та насильства. 

 

Основні результати навчання

Здійснювати міжкультурну комунікацію на засадах взаємоповаги, толерантного ставлення до представників різних культур.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень 
    • Л1. Визначення толерантності як загальнолюдської цінності.
    • СРЗ. К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ1. Тренінг «Толерантність: що це?».
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Прояви толерантності та дискримінації у суспільстві.
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ2. Мозковий штурм «Критерії толерантності».
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л3. Основні відмінності толерантної та інтолерантної особистості.
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ3. Семінар-тренінг «Формування толерантної особистості».
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л4. Загальна декларація прав людини та іі головні тези.
    • СРЗ. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ4. Рольова гра «Суд присяжних».
    • СРЗ. К.МКР1.
  • 9 тиждень 
    • Л5. Толерантність до себе та інших скрізь самопізнання.
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ5. Тренінг «Толерантність до себе=толерантність до групи».
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень
    • Л6. Толерантне спілкування.
    • СРЗ. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ6. Тренінг-диспут «Як бути толерантним у спілкуванні».
    • СРЗ. К. 
  • 13 тиждень
    • Л7. Толерантність до інших скрізь співчуття.
    • СРЗ. К. 
  • 14 тиждень
    • ПЗ7. Психотехніки толерантного сприйняття. 
    • СРЗ. К.
  • 15 тиждень
    • Л8. Межі толерантності.
    • СРЗ. К.МКР2.

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 15 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 5 годин;
  • підготовка до практичних занять – 10 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Максимальна оцінка за її бездоганне виконання становить 20 балів. Модульна робота складається з теоретичної частини та практичної частини. Кількість тестових запитань у першому модульному контролі – 15. Теоретичних питань 11, три з яких оцінюються в 1 бал, а вісім в 0,5 балів. Тестових завдань 4 і три з них оцінюються в 3 бали, а одне завдання в 4 бали. Кількість тестових запитань у другому модульному контролі – 12. Теоретичних питань 8 і кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Тестових завдань 4 і кожна правильна відповідь оцінюється в 3 бали. Накопичувальна частина дисципліни складається з суми балів, отриманих слухачем за результатами поточного контролю, підготовки та праці на практичних заняттях. Робота на поточних заняттях – 20 балів. Кількість поточних опитувань за семестр – 4. Кожне опитування оцінюється – 5 балів за семестр. Кожне з 7 практичних занять оцінюється – 3 б.

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ЛЗ1. Оцінка за виконання – 5 балів (1 тиждень).
  • ЛЗ2. Оцінка за виконання – 5 балів (3 тиждень).
  • ЛЗ3. Оцінка за виконання – 5 балів (5 тиждень).
  • ЛЗ4. Оцінка за виконання – 5 балів (7 тиждень).
  • МКР1. Модульна контрольна робота – 20 балів (7 тиждень). Перескладання можливе протягом 8–10 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ЛЗ5. Оцінка за виконання – 5 балів (9 тиждень).
  • ЛЗ6. Оцінка за виконання – 5 балів (11 тиждень).
  • ЛЗ7. Оцінка за виконання – 5 балів (13 тиждень).
  • ЛЗ8. Оцінка за виконання – 5 балів (15 тиждень).

МКР2. Модульна контрольна робота – 20 балів (15 тиждень). Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти, як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі або на заліку відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.