Соціально-культурна анімація

ID: 8228
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
4.50.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 годин лекційних занять, 30 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування у здобувачів вищої освіти знань в галузі соціокультурної анімації та навиків застосування анімаційних технологій в професійній сфері.

Завдання дисципліни:
  • сформувати комплексне уявлення здобувачів вищої освіти про сутність, види та функції соціальної анімації;
  • сформувати знання соціально-психологічних основ анімаційного обслуговування;
  • сформувати у здобувачів вищої освіти навики анімаційної роботи з різними групами населення;
  • сформувати здатність застосовувати анімаційні технології в професійній діяльності та розробляти проекти анімаційних програм.

 

Основні результати навчання:

Використовувати анімаційні технології відповідно до специфіки професійної сфери

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Теоретичні основи соціально-культурної анімації. 
    • ПЗ1. Теоретичні джерела та основні напрямки анімаційної діяльності.
    • СРЗ. К. 
  • 2 тиждень
    • Л2. Історія розвитку анімаційної діяльності. 
    • ПЗ2. Українські національні традиції та культурно-творча спадщина як джерело соціально-культурної анімації.
    • СРЗ. К. 
  • 3 тиждень
    • Л3. Культурно-історичні основи розвитку сучасної анімації в Україні.
    • ПЗ3. Сучасні тенденції розвитку анімаційного обслуговування в Україні та в м. Одеса.
    • СРЗ. К. 
  • 4 тиждень
    • Л4. Культурне та соціальне відчуження як предмет анімації.
    • ПЗ4. Культурна й соціальне відчуження та шляхи його подолання.
    • СРЗ. К. 
  • 5 тиждень
    • Л5. Духовно-екзистенціальні аспекти соціокультурної анімації.
    • ПЗ5. Соціально-психологічні основи анімаційної діяльності.
    • СРЗ. К. 
  • 6 тиждень
    • Л6. Основні напрямки сучасної анімаційної діяльності.
    • ПЗ6. Основні напрямки сучасної анімаційної діяльності.
    • СРЗ. К. 
  • 7 тиждень
    • Л7. Драматургія анімаційно-театралізованих програм.
    • ПЗ7. Театр та його значення для культурно-дозвіллєвої діяльності.
    • СРЗ. К. 
  • 8 тиждень
    • Л8. Особливості ігрової та спортивної анімації.
    • ПЗ8. Особливості музичної, танцювальної та вербальної анімації
    • СРЗ. К. МКР1. 
  • 9 тиждень
    • Л9. Анімаційні аспекти педагогічних технологій.
    • ПЗ9. Гра як ефективна форма анімаційної діяльності.
    • СРЗ. К. 
  • 10 тиждень
    • Л10. Вимоги до соціокультурного аніматора.
    • ПЗ10. Анімаційне обслуговування як вид професійної діяльності
    • СРЗ. К. 
  • 11 тиждень
    • Л11.  Методи соціокультурної анімації.
    • ПЗ11. Методи соціокультурної анімації.
    • СРЗ. К. 
  • 12 тиждень
    • Л12. Художня творчість як провідний метод анімації.
    • ПЗ12. Художня творчість в анімаційній роботі.
    • СРЗ. К. 
  • 13 тиждень
    • Л13. Технології соціокультурної анімації.
    • ПЗ13. Організація анімаційних шоу.
    • СРЗ. К.
  • 14 тиждень
    • Л14. Методика організації соціокультурної анімації.
    • ПЗ14. Методика організації соціокультурної анімації.
    • СРЗ. К. 
  • 15 тиждень
    • Л15. Соціокультурна анімація в системі соціального захисту.
    • ПЗ15. Організаційно-управлінські аспекти соціально-культурної анімації.
    • СРЗ. К. МКР2. 

 

Індивідуальна робота

Не передбачена

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 75 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 30 годин;
  • підготовка до практичних занять –  45 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних, практичних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи, домашні завдання та поточні контрольні роботи, які проводяться під час практичних занять. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (20 тестових запитань) та практичної частини (5 завдань). Відповідь на кожне тестове запитання оцінюється максимум в 0,5 бали. Правильне виконання кожного практичного завдання оцінюється в 2 бали. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1 – ПЗ8 оцінка за виконання – 20 балів:
  • доповіді на практичних заняттях – 10 балів;
  • поточне опитування – 5 балів.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 20 балів (8 тиждень). 

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ9 – ПЗ15 оцінка за виконання – 20 балів:
  • доповіді на практичних заняттях – 10 балів;
  • поточне опитування – 5 балів;
  • презентація – 5балів.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 20 балів (15 тиждень). 

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання.

З метою з’ясування всіх незрозумілих питань та поглиблення знань з навчального курсу здобувач може відвідувати консультації викладача, які проводяться відповідно  до  затвердженого графіку консультацій. 

Здобувач повинен дотримуватись всіх принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання модулів, заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

Під час виконання МКР та складання заліку користуватись будь-якими літературними джерелами, конспектами лекцій та електронними носіями інформації – забороняється.