Організація реклами та PR-діяльності

ID: 8275
Выборочная дисциплина
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 30 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета

вивчення сучасних організаційних засад діяльності рекламних та PR-структур.

Завдання дисципліни:
  • осмислити організаційно-комунікаційні аспекти роботи сучасних рекламістів та PR-фахівців;
  • конкретизувати основні поняття в галузі реклами та зв’язків із громадськістю;
  • дослідити організаційні форми роботи рекламної системи та системи PR;
  • проаналізувати сучасний стан, а також основні тенденції розвитку рекламного та PR-бізнесу як в Україні, так і у світі.

 

Основні результати навчання

Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов. Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу. Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом. Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах. Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури. Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Знати сучасні організаційні засади діяльності рекламних та PR-структур.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до заняття й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л 1. Основні засади курсу. Понятійний апарат.
    • ПЗ1. Портфоліо як інструмент самопрезентації сучасних рекламістів та PR-фахівців.
    • СРС, К.
  • 2 тиждень
    • Л2. Професійні стандарти працівників рекламної та PR –агенції. Засади та принципи організації рекламної та PR-діяльності.
    • ПЗ2. Резюме для співбесіди в комерційній компанії. 
    • СРС, К.
  • 3 тиждень
    • Л3. Професійні стандарти працівників рекламної та PR -агенції (продовження. Посадові обов’язки фахівців рекламної та PR-діяльності.
    • ПЗ  3. Організація рекламної кампанії для комерційної організації.
    • СРС, К.
  • 4 тиждень
    • Л4. Рекламна та PR-агенція: цілі, функції, методи роботи. 
    • ПЗ  4. Портрет цільової аудиторії. Алгоритм реалізації рекламної кампанії.
    • СРС, К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Етика та психологія роботи рекламної та PR-агенції.
    • ПЗ  5. Організація процесу створення рекламного звернення.
    • СРС, К.
  • 6 тиждень
    • Л6. Психологічні основи рекламної комунікації. Види взаємовідносин в рекламній комунікації.
    • ПЗ6. Слоган та рекламний текст. Типові помилки створення рекламного тексту.
    • СРС, К.
  • 7 тиждень
    • Л7. Види та форми реклами: ефективність та специфіка застосування.
    • ПЗ  7 Організаційні аспекти проведення презентації комерційного проекту.
    • СРС, К.
  • 8 тиждень
    • Л8. Стратегія і тактика рекламної та PR-кампанії. Рекламний та PR аудит: мета, процес, методика проведення.
    • ПЗ8 Організаційні аспекти проведення презентації комерційного проекту (продовження).
    • СРС, К, МКР1.
  • 9 тиждень
    • Л9. Стратегія і тактика рекламної та PR-кампанії (продовження). Бюджет: види, принципи та засади формування.
    • ПЗ 9. Організація прес-служби в комерційній структурі.
    • СРС, К.
  • 10 тиждень
    • Л10 Підготовка розміщення рекламних та PR-матеріалів.
    • ПЗ 10. Функціональні обов'язки працівників прес-служби. Стратегія і тактика прес-служби
    • СРС, К.
  • 11 тиждень
    • Л11. Паблік Рілейшнз: зовнішня громадськість.
    • ПЗ 11. Структура та основні компоненти кризового плану для комерційної компанії
    • СРС, К.
  • 12 тиждень
    • Л12. Паблік Рілейшнз у функціональній структурі організації. Медіапланування. PR відділ організації: переваги і недоліки.
    • ПЗ12. Проект кризового плану для комерційної компанії.
    • СРС, К.
  • 13 тиждень
    • Л13. Паблік Рілейшнз у функціональній структурі організації. Медіапланування (продовження). Медіаплан та його складові. Компоненти медіаплана.
    • ПЗ13 Маніпуляції в комунікації: сутність та механізми протидії. Використання маніпулятивного впливу засобами PR в політичній та комерційній сфері.
    • СРС, К.
  • 14 тиждень
    • Л14.Інтернет-комунікації у роботі рекламної та PR-агенції. Технології просування діяльності рекламної та PR-агенції каналами Інтернету.
    • ПЗ 14 Маніпуляції в комунікації: сутність та механізми протидії. Маніпулятивні техніки в засобах масової інформації.
    • К, СРС, МКР 2.
  • 15 тиждень
    • Л15.Інтернет-комунікації в роботі рекламної та PR-агенції (продовження). Провідні рекламні та PR ресурси Інтернету.
    • ПЗ15 Маніпуляції в комунікації: сутність та механізми протидії. Методи протидії маніпуляціям у вітчизняному інформаційному просторі.
    • СРС, К.

 

Індивідуальна робота:

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складається з творчого сприйняття й осмислення навчального матеріалу протягом лекцій, підготовки до практичних занять, виконання індивідуальних контрольних завдань та реферативної роботи, підготовки до екзамену.

Самостійна робота складає 46 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 23 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 23 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Максимальна сума накопичувальних балів в кожному модулі – по 20 балів, а саме: у 1 модулі – вирішення практичних завдань на ПЗ (14 балів), активна робота на практичному занятті (6 балів); у 2 модулі – вирішення практичних завдань на ПЗ (12 балів), активна робота на практичному занятті (8 балів). Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %. Залік відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів. 

Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

Відсутність здобувача на МКР відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання  заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом. 

Під час Л, ПЗ, З користуватися ґаджетами заборонено.