Редакция образовательной программы
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
Об’єкт діяльності:
об’єкти і процеси керування (технологічні процеси, виробництва, організаційні структури), технічне, інформаційне, математичне, програмне та організаційне забезпечення систем автоматизації у різних галузях.
Цілі навчання:
підготовка фахівців з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
концепції та методології синтезу, проектування, наукових досліджень об’єктів та систем автоматизації на основі методів та принципів системного аналізу, сучасної теорії автоматичного керування, теорії інформації, математичного моделювання і оптимізації, теорії алгоритмів, методів штучного інтелекту.
Методи, методики та технології:
сучасні методи теоретичних та експериментальних досліджень, синтезу, проектування, налагодження систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій; методи та технології управління науковими проектами, презентації результатів наукових досліджень, захисту інтелектуальної власності, методики педагогічної діяльності у вищій школі.
Інструменти та обладнання:
Комп’ютерні та інформаційні технології, мікропроцесорні засоби, спеціалізоване програмне забезпечення, для проектування, розроблення і експлуатації систем автоматизації. Спеціалізовані програмні та технічні засоби для автоматизації експериментальних досліджень.
Підготовка фахівців до організаційно-управлінської, аналітичної і науково-дослідної діяльності в галузі автоматизації та приладобудування з акцентом на автоматизацію та комп’ютерно-інтегровані технології в атомній енергетиці та теплоенергетичних процесах.
Програма акцентована на проведені досліджень за напрямами:
- створення нових та удосконалення існуючих комп’ютерно-інтегрованих технологій управління та автоматизації;
- вирішення актуальних задач оптимальних та адаптивних автоматизо-ваних систем управління;
- розв’язок проблем автоматизованих систем передачі, захисту та алгоритмічної обробки інформації.
Об’єкт діяльності:
об’єкти і процеси керування (технологічні процеси, виробництва, організаційні структури), технічне, інформаційне, математичне, програмне та організаційне забезпечення систем автоматизації у різних галузях.
Цілі навчання:
підготовка фахівців з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
концепції та методології синтезу, проектування, наукових досліджень об’єктів та систем автоматизації на основі методів та принципів системного аналізу, сучасної теорії автоматичного керування, теорії інформації, математичного моделювання і оптимізації, теорії алгоритмів, методів штучного інтелекту.
Методи, методики та технології:
сучасні методи теоретичних та експериментальних досліджень, синтезу, проектування, налагодження систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій; методи та технології управління науковими проектами, презентації результатів наукових досліджень, захисту інтелектуальної власності, методики педагогічної діяльності у вищій школі.
Інструменти та обладнання:
Комп’ютерні та інформаційні технології, мікропроцесорні засоби, спеціалізоване програмне забезпечення, для проектування, розроблення і експлуатації систем автоматизації. Спеціалізовані програмні та технічні засоби для автоматизації експериментальних досліджень.
Підготовка фахівців до організаційно-управлінської, аналітичної і науково-дослідної діяльності в галузі автоматизації та приладобудування з акцентом на автоматизацію та комп’ютерно-інтегровані технології в атомній енергетиці та теплоенергетичних процесах.
Програма акцентована на проведені досліджень за напрямами:
- створення нових та удосконалення існуючих комп’ютерно-інтегрованих технологій управління та автоматизації;
- вирішення актуальних задач оптимальних та адаптивних автоматизо-ваних систем управління;
- розв’язок проблем автоматизованих систем передачі, захисту та алгоритмічної обробки інформації.
Об’єкт діяльності:
об’єкти і процеси керування (технологічні процеси, виробництва, організаційні структури), технічне, інформаційне, математичне, програмне та організаційне забезпечення систем автоматизації у різних галузях.
Цілі навчання:
підготовка фахівців з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
концепції та методології синтезу, проектування, наукових досліджень об’єктів та систем автоматизації на основі методів та принципів системного аналізу, сучасної теорії автоматичного керування, теорії інформації, математичного моделювання і оптимізації, теорії алгоритмів, методів штучного інтелекту.
Методи, методики та технології:
сучасні методи теоретичних та експериментальних досліджень, синтезу, проектування, налагодження систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій; методи та технології управління науковими проектами, презентації результатів наукових досліджень, захисту інтелектуальної власності, методики педагогічної діяльності у вищій школі.
Інструменти та обладнання:
Комп’ютерні та інформаційні технології, мікропроцесорні засоби, спеціалізоване програмне забезпечення, для проектування, розроблення і експлуатації систем автоматизації. Спеціалізовані програмні та технічні засоби для автоматизації експериментальних досліджень.
Підготовка фахівців до організаційно-управлінської, аналітичної і науково-дослідної діяльності в галузі автоматизації та приладобудування з акцентом на автоматизацію та комп’ютерно-інтегровані технології в атомній енергетиці та теплоенергетичних процесах.
Програма акцентована на проведені досліджень за напрямами:
- створення нових та удосконалення існуючих комп’ютерно-інтегрованих технологій управління та автоматизації;
- вирішення актуальних задач оптимальних та адаптивних автоматизо-ваних систем управління;
- розв’язок проблем автоматизованих систем передачі, захисту та алгоритмічної обробки інформації.
Об’єкт діяльності:
об’єкти і процеси керування (технологічні процеси, виробництва, організаційні структури), технічне, інформаційне, математичне, програмне та організаційне забезпечення систем автоматизації у різних галузях.
Цілі навчання:
підготовка фахівців з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
концепції та методології синтезу, проектування, наукових досліджень об’єктів та систем автоматизації на основі методів та принципів системного аналізу, сучасної теорії автоматичного керування, теорії інформації, математичного моделювання і оптимізації, теорії алгоритмів, методів штучного інтелекту.
Методи, методики та технології:
сучасні методи теоретичних та експериментальних досліджень, синтезу, проектування, налагодження систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій; методи та технології управління науковими проектами, презентації результатів наукових досліджень, захисту інтелектуальної власності, методики педагогічної діяльності у вищій школі.
Інструменти та обладнання:
Комп’ютерні та інформаційні технології, мікропроцесорні засоби, спеціалізоване програмне забезпечення, для проектування, розроблення і експлуатації систем автоматизації. Спеціалізовані програмні та технічні засоби для автоматизації експериментальних досліджень.
Підготовка фахівців до організаційно-управлінської, аналітичної і науково-дослідної діяльності в галузі автоматизації та приладобудування з акцентом на автоматизацію та комп’ютерно-інтегровані технології в атомній енергетиці та теплоенергетичних процесах.
Програма акцентована на проведені досліджень за напрямами:
- створення нових та удосконалення існуючих комп’ютерно-інтегрованих технологій управління та автоматизації;
- вирішення актуальних задач оптимальних та адаптивних автоматизо-ваних систем управління;
- розв’язок проблем автоматизованих систем передачі, захисту та алгоритмічної обробки інформації.
Об’єкт діяльності:
об’єкти і процеси керування (технологічні процеси, виробництва, організаційні структури), технічне, інформаційне, математичне, програмне та організаційне забезпечення систем автоматизації у різних галузях.
Цілі навчання:
підготовка фахівців з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
концепції та методології синтезу, проектування, наукових досліджень об’єктів та систем автоматизації на основі методів та принципів системного аналізу, сучасної теорії автоматичного керування, теорії інформації, математичного моделювання і оптимізації, теорії алгоритмів, методів штучного інтелекту.
Методи, методики та технології:
сучасні методи теоретичних та експериментальних досліджень, синтезу, проектування, налагодження систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій; методи та технології управління науковими проектами, презентації результатів наукових досліджень, захисту інтелектуальної власності, методики педагогічної діяльності у вищій школі.
Інструменти та обладнання:
Комп’ютерні та інформаційні технології, мікропроцесорні засоби, спеціалізоване програмне забезпечення, для проектування, розроблення і експлуатації систем автоматизації. Спеціалізовані програмні та технічні засоби для автоматизації експериментальних досліджень.
Підготовка фахівців до організаційно-управлінської, аналітичної і науково-дослідної діяльності в галузі автоматизації та приладобудування з акцентом на автоматизацію та комп’ютерно-інтегровані технології в атомній енергетиці та теплоенергетичних процесах.
Програма акцентована на проведені досліджень за напрямами:
- створення нових та удосконалення існуючих комп’ютерно-інтегрованих технологій управління та автоматизації;
- вирішення актуальних задач оптимальних та адаптивних автоматизо-ваних систем управління;
- розв’язок проблем автоматизованих систем передачі, захисту та алгоритмічної обробки інформації.
- Підходи до викладання та навчання
-
Лекції / мультимедійні лекції / інтерактивні лекції, практичні / лабораторні / семінарські заняття. Самостійна робота з використанням підручників, конспектів, статей, оглядів та інше. Проведення досліджень та експериментів. Участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, науково-дослідних роботах. Участь у групах з розробки освітніх програм. Консультації із науково-педагогічними співробітниками (постійне наукове керівництво, підтримка наукового керівника, підтримка та консультування з боку інших колег групи забезпечення освітньо-наукової програми, включаючи постдокторів). Підготовка та написання статей, дисертаційної роботи.
- Система оцінювання
-
Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.
Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою Екзамени та диференційовані заліки Заліки 90–100 A Відмінно Зараховано 82–89 B Добре 75–81 C 67–74 D Задовільно 60–66 E 35–59 FX Незадовільно Не зараховано 0–34 F Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %.
До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.
Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.
Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.
Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.
- Ресурсне забезпечення реалізації програми
-
Специфічні характеристики кадрового забезпечення
Всі 100 % професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, мають відповідні наукові ступені до дисциплін, які викладають. Реалізація програми забезпечується кадрами високої кваліфікації з науковими ступенями та вченими званнями, які мають великий досвід навчально-методичної, науково-дослідної, управлінської та інноваційної роботи за фахом. Викладачі є авторами навчальних посібників, монографій та статей, учасниками вітчизняних та міжнародних наукових конференцій.
Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення
Використання сучасного обладнання, зокрема
https://opu.ua/about/reports#11
Навчальний процес відбувається у аудиторіях та лабораторіях, обладнаних сучасними комп’ютерними засобами, в тому числі мультимедійними, та спеціалізованим програмним забезпеченням.Специфічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення
Використання віртуального навчального середовища ОНПУ та авторських розробок професорсько-викладацького складу.
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua
- Академічна мобільність
-
Нормативно-правові акти
Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://opu.ua/document/2501
Національна кредитна мобільність
На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та технічними університетами України.
Міжнародна кредитна мобільність
У рамках програм ЄС Еразмус на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами партнерами.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти
На загальних умовах та засвоєнні дисципліни «Українська мова як іноземна».
Можливість продовжити навчання за науковим рівнем вищої освіти або участь у постдокторських програмах.
Виробничо-технологічна діяльність: розробка технічних завдань на проектування і виготовлення інформаційних вимірювальних систем та технологій, оцінка техніко-економічної ефективності проектування, здійснення експертизи технічної документації.
Організаційно-управлінська діяльність: організація роботи колективів виконавців, прийняття виконавських рішень, визначення порядку виконання робіт, вибір оптимальних рішень при створенні продукції, розробка планів і програм організації інноваційної діяльності.
Науково-дослідна й педагогічна діяльність: організація та проведення наукових досліджень, розробка фізичних і математичних моделей досліджуваних об’єктів, підготовка науково-технічних публікацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою (англійською або іншою відповідно до специфіки спеціальності, для іноземців: українською, як іноземною) в обсязі достатньому для представлення та обговорення результатів своєї наукової роботи в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів з відповідної спеціальності.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати міжнародному середовищі.
- Професійні етичні зобов’язання.
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
- Планування та управління проектами. Організовувати власну діяльність, вибирати типові методи і способи виконання професійних завдань, оцінювати їх виконання і якість.
Спеціальні
- Здатність проводити моделювання об'єктів та систем керування.
- Здатність проводити оцінку якості функціонування автоматизованих систем керування.
- Знання та глибоке розуміння предметної області, розуміння професійної та наукової діяльності.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання у сфері автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій та дотичних до неї міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з автоматизації, комп'ютерних технологій, приладобудування та суміжних галузей.
- Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень.
- Здатність застосовувати сучасні методи дослідження, синтезу, проектування систем автоматизації, комп'ютерно-інтегрованих технологій, їх програмних та апаратних компонентів, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності.
- Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті, дотримуватись етики досліджень, а також правил академічної доброчесності в наукових дослідженнях та науково-педагогічній діяльності.
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити експерименти, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати результати досліджень.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявити аналітико-синтетичний зміст та підготовити нову форму вторинної інформації.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей в рамках наукових проектів. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку при виконанні професійних досліджень.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
- Розуміти теоретичні та практичні проблеми, історію розвитку та сучасний стан наукових знань.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою (англійською або іншою відповідно до специфіки спеціальності, для іноземців: українською, як іноземною) в обсязі достатньому для представлення та обговорення результатів своєї наукової роботи в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів з відповідної спеціальності.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати міжнародному середовищі.
- Професійні етичні зобов’язання.
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
- Планування та управління проектами. Організовувати власну діяльність, вибирати типові методи і способи виконання професійних завдань, оцінювати їх виконання і якість.
Спеціальні
- Здатність проводити моделювання об'єктів та систем керування.
- Здатність проводити оцінку якості функціонування автоматизованих систем керування.
- Знання та глибоке розуміння предметної області, розуміння професійної та наукової діяльності.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання у сфері автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій та дотичних до неї міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з автоматизації, комп'ютерних технологій, приладобудування та суміжних галузей.
- Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень.
- Здатність застосовувати сучасні методи дослідження, синтезу, проектування систем автоматизації, комп'ютерно-інтегрованих технологій, їх програмних та апаратних компонентів, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності.
- Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті, дотримуватись етики досліджень, а також правил академічної доброчесності в наукових дослідженнях та науково-педагогічній діяльності.
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити експерименти, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати результати досліджень.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявити аналітико-синтетичний зміст та підготовити нову форму вторинної інформації.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей в рамках наукових проектів. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку при виконанні професійних досліджень.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
- Розуміти теоретичні та практичні проблеми, історію розвитку та сучасний стан наукових знань.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою (англійською або іншою відповідно до специфіки спеціальності, для іноземців: українською, як іноземною) в обсязі достатньому для представлення та обговорення результатів своєї наукової роботи в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів з відповідної спеціальності.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати міжнародному середовищі.
- Професійні етичні зобов’язання.
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
- Планування та управління проектами. Організовувати власну діяльність, вибирати типові методи і способи виконання професійних завдань, оцінювати їх виконання і якість.
Спеціальні
- Здатність проводити моделювання об'єктів та систем керування.
- Здатність проводити оцінку якості функціонування автоматизованих систем керування.
- Знання та глибоке розуміння предметної області, розуміння професійної та наукової діяльності.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання у сфері автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій та дотичних до неї міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з автоматизації, комп'ютерних технологій, приладобудування та суміжних галузей.
- Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень.
- Здатність застосовувати сучасні методи дослідження, синтезу, проектування систем автоматизації, комп'ютерно-інтегрованих технологій, їх програмних та апаратних компонентів, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності.
- Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті, дотримуватись етики досліджень, а також правил академічної доброчесності в наукових дослідженнях та науково-педагогічній діяльності.
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити експерименти, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати результати досліджень.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявити аналітико-синтетичний зміст та підготовити нову форму вторинної інформації.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей в рамках наукових проектів. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку при виконанні професійних досліджень.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
- Розуміти теоретичні та практичні проблеми, історію розвитку та сучасний стан наукових знань.
По государственному заказу
Обучение по программе бесплатно для лиц, которые по конкурсу получили право учиться по государственному заказу.
В случае необходимости дополнительно оплачивается стоимость проживания в общежитии и дополнительные (за пределами образовательной программы) образовательные услуги.
По договору (контракту)
Для лиц, обучающихся за счет средств физических или юридических лиц, размер платы за обучение, а также порядок оплаты устанавливаются в договоре (контракте), заключаемом между университетом и физическим (юридическим) лицом, заказывает платную образовательную услугу для себя или для другого лица, принимая на себя финансовые обязательства по ее оплате, и составляет:
Стоимость подготовки для граждан Украины; для иностранных граждан и лиц без гражданства, постоянно проживающие в Украине
2022 год поступления
2021 год поступления
2020 год поступления
2019 год поступления
2018 год поступления
2017 год поступления
Стоимость подготовки для иностранных граждан и лиц без гражданства, которые постоянно проживают за пределами Украины
2020 год поступления
2019 год поступления
2018 год поступления
2017 год поступления
Плата за обучение может меняться один раз в год на официально определенный уровень инфляции за предыдущий календарный год.
В случае необходимости дополнительно оплачивается стоимость проживания в общежитии и дополнительные (за пределами образовательной программы) образовательные услуги.