Іноземна мова за професійним спрямуванням 3

ID: 9026
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2019.
Количество кредитов ЭКТС: 
2.50.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – практичні заняття.

Мета дисципліни:забезпечити загальну іншомовну/англомовну теоретико-практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD), яка слу;жити основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана із науковою діяльністю.   Досягнення аспірантами такого рівня знань, навичок і вмінь, який забезпечує необхідну для науковця комунікативну самостійність у сферах професійного й ситуативно-побутового спілкування в усній та письмовий формах., сформувати  необхідны комунікативні спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння професійною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння фаховою інформацією через  англомовні джерела.
Завдання дисципліни: обговорювати навчальні та пов'язані зі спеціалізацією питання, готувати публічні виступи з галузевих питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; писати професійні тексти і документи англійською мовою з низки галузевих питань; писати ділові та професійні листи.

Основні результати навчання

Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.

Вміти працювати з фахівцями з різних галузей в рамках наукових проектів. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.

Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.

Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально- пізнавальної та практичної діяльності.

Вміти здійснювати моніторинг наукових джерел, одержувати і поглиблювати грунтовні знання зі спеціальності та предметної області дослідження.

Ініціювати оригінальне інноваційне рішення, спрямоване на розв’язання конкретної проблеми предметної області дослідження або управління; усвідомлювати відповідальність за його новизну та наслідки реалізації.

Мати професійну етичну поведінку при виконанні професійних досліджень.

Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.

Знати праці провідних вчених, наукові школи та фундаментальні праці у галузі дослідження; сучасний парадигмальний контекст еволюції світової економічної науки, зокрема в обраній спеціальній області.

Вміти формулювати наукову проблему, мету та загальну методологічну базу власного наукового дослідження, усвідомлювати його актуальність та практичне значення для розвитку галузі науки, соціально- економічних процесів та явищ.

Вміти планувати та проводити експерименти, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати результати досліджень.

Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявити аналітико-синтетичний зміст та підготовити нову форму вторинної інформації.

Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.

Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.

Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.

Вміти самостійно розробляти управлінські рішення з урахуванням чинників невизначеності для забезпечення підвищення ефективності в обраній спеціальній області дослідження на різних рівнях управління.

Використовувати відповідну термінологію у власних дослідженнях та професійній діяльності рідною мовою та/або іноземною; спілкуватися в діалоговому режимі в галузі наукової та професійній діяльності; вміти презентувати результати власних досліджень та описувати їх у фахових публікаціях, використовувати сучасні інформаційні та комунікативні технології.

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

ПЗ – практичні заняття; СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти; МКР – модульна контрольна робота, К – консультація викладача. 

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень

ПЗ 31.  Основні складові частини ділового наукового листа Основні правила написання ділового листа Структурування листа.  Діловий стиль. Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього. Divide the text into logical parts and retell it according to your plan.  Give reasons underlying the facts or the utterances given by the teacher. 
СРЗ.К

2 тиждень

ПЗ 32.  Основні складові частини ділового наукового листа.  Cтруктура ділового листа. Типові висловлювання для ділових листів. Вирази для підтвердження отримання ділового листа. Match the pairs of the sentences . Divide the text into logical parts and retell it according to your plan. Give reasons underlying the facts or the utterances given by the teacher.
СРЗ.К
 
3 тиждень  

ПЗ 33.  Основні складові частини ділового наукового листа.  Лист- запит , особливості написання.  Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього. Письмовий переказ англійською мовою стислого змісту тексту.  Give reasons underlying the facts or the utterances given below Make a list of  arguments for or against the given issues. 
СРЗ.К

4 тиждень 

ПЗ 34. Основні складові частини ділового наукового листа. Вибачення в діловому листі. Прохання в листі. Висловлення подяки.  Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього. Give reasons underlying the facts or the utterances given below.  Make a list of  arguments for or against the given issues .
СРЗ.К

5 тиждень 

ПЗ 35. Скорочення в ділових листах . Великі літери при складанні ділового листа. Divide the text into logical parts and retell it according to your plan . Give reasons underlying the facts or the utterances given below. 
СРЗ.К

6 тиждень  

ПЗ 36. Скорочення в ділових листах . Скорочення від повних слів, згаданих раніше  Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього.Передання у письмової формі основної інформації за даною темою англійською мовою. Divide the text into logical parts and retell it according to your plan  Give reasons underlying the facts or the utterances given below. 
 СРЗ.К

7 тиждень

ПЗ 37.  Скорочення в ділових листах .  Стандартні скорочення назв країн. Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього.Передання у письмової формі основної інформації за даною темою англійською мовою.  Fill in the missing words . Complete the sentences  Identify specific information . Match the pairs of the sentences.
СРЗ.К  

8 тиждень 

ПЗ 38. Скорочення в ділових листах. Типи пропозицій і розділові знаки. Перенесення слів у діловому листі. Match the pairs of the sentences.  Divide the text into logical parts and retell it according to your plan. Give reasons underlying the facts or the utterances given below
СРЗ.К    МКР1

9 тиждень 

ПЗ 39.  Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження. Практичні навички дослідження даної теми. Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього.Передання у письмової формі основної інформації за даною темою англійською мовою.Complex Object.  Divide the text into logical parts and retell it according to your plan. Give reasons underlying the facts or the utterances given below.
СРЗ.К

10 тиждень

ПЗ 40. Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження. Структура наукового дослідження.Передання у письмової формі основної інформації за даною темою англійською мовою. Give reasons underlying the facts or the utterances given below  Make a list of  arguments for or against the given issues . Find in the text the facts the author gives to illustrate the following statements
СРЗ.К

11 тиждень 

ПЗ 41.  Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження. Мета і завдання дослідження  Прослухування та передача інформації.   Письмовий переказ англійською мовою стислого змісту тексту. Divide the text into logical parts and retell it according to your plan.  Give reasons underlying the facts or the utterances given by the teacher. 
СРЗ.К

12 тиждень 

ПЗ 42.  Предмет та методи дослідження  Посилання на висловлені факти. Підкреслення сенсу.  Divide the text into logical parts and retell it according to your plan.  Give reasons underlying the facts or the given utterances . 
СРЗ.К

13 тиждень 

ПЗ 43.  Предмет та методи дослідження ю Як визначаються предмет і об'єкт    дослідженняю. Match the pairs of the sentences. Divide the text into logical parts and retell it according to your plan. Give reasons underlying the facts or the utterances given by the teacher.
СРЗ.К 

14 тиждень 

ПЗ 44. Предмет та методи дослідженняю. Методи дослідження дисертації. Переглядове  читання англомовного тексту за даною темою та складання запитань до нього. Письмовий переказ англійською мовою стислого змісту тексту.
СРЗ. К. 

15 тиждень

ПЗ 45 . Предмет та методи дослідження.  Способи і прийоми вивчення методів дослідження дисертації . Інформативне читання  англомовного тексту для розуміння основної ідеї тексту, переказ. Письмова передача основної ідеї тексту.
СРЗ. К. МКР2.

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт: 
Підготовка до практичних занять, МКР  – 30 годин.

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. 
Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів:

Семестровий модуль № 1

Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня.
МКР1 – 20 балів (8 тиждень). 
Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня.
МКР2 – 20 балів (15 тиждень). 

Підсумковим контролем з дисципліни є залік. Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за всі виконані види робіт – 100 балів. Залік оцінюється за системою: «зараховано», «не зараховано». Оцінка «зараховано» виставляється за умови отримання не менш, ніж 60 балів за всі види робіт. День і час заліку/ перескладання встановлює відділ аспірантури.

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік отримують здобувачі , які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.
Перескладання  – за встановленим відділом аспірантури розкладом. 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання– за встановленим відділом аспірантури розкладом.