Фролова Лариса Владимировна

Доктор економічних наук, професор
l.v.frolova@op.edu.ua
ЄДЕБО ID: 
3890834
Наукометрические идентификаторы
ORCID: 0000-0001-7964-8173
Должность и место работы 
Индексация в наукометрических базах
Высшее образование 

Доктор наук -

Кандидат наук -

Спеціаліст - Економіка торгівлі

Ученое звание 

Доцент

Профессор

Основные научные публикации 
Статті

Фролова, Л. В. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції / Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 84-96.

-

Фролова, Л. В. Розвиток інноваційного простору підприємства на засадах інтегрованого підходу / Л. В. Фролова, С. О. Єрмак, К. О. Іванчук // Ефективна економіка. – 2020. – № 2. – С. [?].

Frolova, L. V. Justification strategic goals in the process-oriented management of the budget, depending on the stage of the company life cycle [Електронний ресурс] / L. V. Frolova, O. S. Bragina // Економіка: реалії часу. – 2016. – No 4 (26). – С. 104-113. – Режим доступу: http://economics.opu.ua/files/archive/2016/n4.html

Фролова, Л. В. Економіко-математичне моделювання економічних результатів підприємства / Л. В. Фролова, Л. В. Семерунь // Стратегія економ. розвитку України : зб. наук. пр. / Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ, 2017. – № 40. – С. 167–174.

Фролова, Л. В. Економіко-математичне моделювання економічних результатів підприємства / Л. В. Фролова, Л. В. Семерунь // Стратегія економ. розвитку України : зб. наук. пр. / Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ, 2017. – № 40. – С. 167–174.

Фролова, Л. В. Базовые стратегии роста предприятий розничной торговли (на примере Донецкой области) / Л. В. Фролова, Н. И. Алексеева // Економ. часопис-ХХІ. - 2013. - № 11-12 (1). - С. 66-70.

-

Evaluation of informational provision quality of food industry enterprises flexibility management / L. Frolova, K. Ivanchuk, T. Nosova,T. Horodetska, K. Zaychenko // Journal of Hygienic Engineering and Design. - 2019. - Vol. 28. - Р. 66-72.

-

Frolova, L. V. Justification of the decision-making mechanism for managing the economic results of entrepreneurial stru1ctures / L. V. Frolova, K. A. Ivanchuk // Economic journal Odessa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. – № 1 (3). – С.75–81.

Фролова, Л. В. Тенденції розвитку мережевих бізнес-структур / Л. В. Фролова, О. Є. Бавико // Ефективна економіка. – 2020. – № 11. – С. [?].

Model for opportunities assessment to increase the enterprise innovation activity / L. Frolova, K. Zhadko, O. Ilyash, S. Yermak, T. Nosova // Business: Theory and Practice. – 2021. – Vol. 22, Iss. 1. – Р. 1–11

Formation advertising strategies of ukrainian pharmaceutical companies with the use of imitative model-simulators / L. Frolova, L. Semerun, Z. Sokolovska, I. Kapustyan // Journal of eastern european and central asian research. - 2019. - Vol. 6, N 1. - Р. 67-84.

У статті обґрунтовано необхідність своєчасної трансформації бізнес-моделі в умовах швидких змін бізнес-середовища. Вивчено особливості альтернативних моделей розвитку системи в часі. Ідентифіковано основні етапи формування бізнес-моделі підприємства та охарактеризовано можливі моделі фінансування кожного етапу. Розроблено економіко-математичну модель оцінювання вартісного розриву, спрямовану на максимізацію ринкової вартості бізнесу.

Фролова, Л. В. Моніторинг ефективності бюджетного управління торговельними підприємствами України / Л. В. Фролова, О. С. Брагіна // Проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2016_3_14

Freelance as the main trend in doing business in the food industry / L. Frolova, T. Gorodetska, K. Ivanchuk, K. Zaychenko, T. Nosova // Journal of Hygienic Engineering and Design. - 2018. - Vol. 25. - Р. 81-86.