- Загальна інформація
-
Вступники, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, за вийнятком осіб, що подавали заяви на вступ у паперовому вигляді, осіб які знаходяться на території України, що була деокупована після 01 вересня 2022 року та осіб, які знаходяться за межами території України та не мають кваліфікованого електронного підпису і не можуть отримати кваліфікований електронний підпис на ID-картку.
Під час виконання вимог до зарахування укладається договір (контракт) про навчання між Університетом та вступником (за участю батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників), в якому можуть бути деталізовані права та обов'язки сторін, та для військово зобов'язаних надання військо облікового документу. Вступники яких рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов'язання щодо її оплати.
Строки виконання вимог до зарахування
- до 18.00 08 серпня, вступники, які отримали рекомендації до зарахування на місця за кошти державного або регіонального замовлення;
- до 18.00 25 серпня, вступники, які отримали рекомендації до зарахування на місця за кошти фізичних та юридичних осіб.
- Обрання місця навчання
-
Вступники, які отримали рекомендації до зарахуваня, можуть обрати заклад освіти виконавши вимоги до зарахування:
або особисто з персонального гаджету, або за допомогою приймальної комісії закладу освіти
- УВАГА! Обрати заклад освіти можна і без кваліфікованого електронного підпису. Таким способом можуть користуватись обмежені категорії вступників.
-
Обрання місця навчання здійснюється шляхом завнтаження до електронного кабінету вступника роздрукованої заяви на вступ, яка отриамала рекомендацію до зарахування.
Відповідно до листа МОН № 1/9521-23 від 29.06.2023 "Про особливості реєстрації електронних кабінетів вступників та використання ними електронного підпису" вступники можуть підтвердити вибір місця навчання шляхом завантаження в електронний кабінет скан-копії (фотокопії) роздрукованої (написаної власноруч) заяви на вступ, підписаної вступником особисто:
- вступники, які знаходяться на території України, що була деокупована після 01 вересня 2022 року;
- вступники, які знаходяться за межами території України*, не мають кваліфікованого електронного підпису і не можуть отримати кваліфікований електронний підпис на ID-картку.
* Факт перебування вступника за межами території України має бути підтверджено відміткою в закордонному паспорті вступника або, якщо він має право використовувати для вступу свідоцтво про народження (зокрема, у разі, якщо 14 років виповнилося після виїзду за кордон), відміткою в паспорті одного з його батьків.
- Обрання місця навчання, у разі подання паперової заяви на вступ
-
Вступники, які подавали заяви на вступ у паперовому вигляді та не мають електронного кабінету (певна категорія громадян, яка мала на це право) після отримання рекомендації до зарахуваня, мають виконати вимоги до зарахування, а саме подати до приймальної комісії, за необхідності, оригінали чи копії наступних документів: паспорт, код платника податків в паперовому вигляді, довідка з місця реєстрації, свідоцтво (атестат) про здобуття повної загальноїх середньої освіти та додаток до нього, фото 3*4 4 шт. (сертифікат НМТ та/або ЗНО), копію військо-облікового документу.
У 2023 році надання необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення або за кошти за кошти фізичних та юридичних осіб може здійснюватися виконання вимог до зарахування здійснюється:
- шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії - 65044, Одеса, Проспект Шевченка, 1;
- шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу Приймальної комісії закладу - ac@op.edu.ua.
- Обрання місця навчання вступниками з тимчасово окупованої (непідконтрольної) території України та вступників за КВОТОЮ-2
-
Надання документів для зарахування може здійснюватися за одним з наступних варіантів:
- вступник може подати документи особисто у приймальній комісії з 9:00 до 17:00 у робочі дні за адресою: м. Одеса, проспект Шевченко 1, гловний навчальний корпус, кімната №100;
- вступник може надіслати скан-копії документів до приймальної комісії з накладанням власного електронно цифрового підпису на email: ac@op.edu.ua (з відповідною ЗАЯВОЮ);
- вступник який знаходиться на тимчасово окупованій (непідконтрольній) території України може надіслати свої скан-копії документів на email: ac@op.edu.ua (у цьому випадку вступник повідомляє приймальну комісію про факт свого перебування на таких територіях України відповідною ЗАЯВОЮ).
Документи які надає вступник: паспорт громадянина України; прописку (довідку про реєстрацію місця проживання або довідку ф.13); ідентифікаційний код (ІНН); диплом молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра) або фахового молодшого бакалавра; сертифікат ЗНО/НМТ; заяву роздруковану та підписану власноруч, з особистого кабінету вступника; чотири кольорові фотокартки 3х4.
Корисні посилання
- Вибір місця навчання
- Як роздрукувати електронну заяву з кабінету вступника?
-
Друк заяви
1. Зайдіть у електронний кабінет вступника.
2. Перейдіть на вкладнику «Подані заяви».
3. Оберіть заяву, за якою вам надано рекомендацію для зарахування за державним замовленням.
4. Натисніть «Активні дії» та оберіть пункт «Роздрукувати електронну заяву».
5. Роздрукуйте електронну заяву (двосторонній друк) та підпишіть.
- Як візувати власні документи вступнику за допомогою КЕП або ЕЦП?