Інформацію, що наведено на сторінці стосується 2022 року вступу
Вступники, які отримали рекомендації до зарахуваня, мають виконати вимоги до зарахування, а саме подати особисто до приймальної комісії оригінали документів (по три копії до кожного оригіналу): паспорт, код платника податків в паперовому вигляді, диплом ОПС фахового молодшого бакалавра або ОКР молодшого спеціаліста, або ОС освітній ступінь молодшого бакалавра з додатком до нього, приписне посвідчення, довідка з місця реєстрації проживання, фотокартки розміром 3*4 - 4 шт. не пізніше:
18:00 07 вересня вступники, вступники, які отримали рекомендації до зарахування на місця за кошти державного або регіонального замовлення;
до 18:00 16 вересня вступники, які брали участь у конкурсі за кошти державного замовлення та неотримали жодної рекомендації до зарахування на місця за кошти державного замовлення відносно поданих заяв, та бажають бути переведеними на вакантні місця за кошти державного замовлення;
18:00 30 вересня вступники, які отримали рекомендації до зарахування на місця за кошти фізичних та юридичних осіб.
У 2022 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення або за кошти за кошти фізичних та/або юридичних осіб може здійснюватися:
- шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії - 65044, Одеса, Проспект Шевченка, 1;
- шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу Приймальної комісії закладу - ac@op.edu.ua.
Для вступників з тимчасово окупованої (непідконтрольної), особливо небезпечної території України та вступників за КВОТО-2, надання документів для зарахування може здійснюватися за одним з наступних варіантів:
- вступник може подати документи особисто у приймальній комісії з 9:00 до 17:00 у робочі дні за адресою: м. Одеса, проспект Шевченко 1, гловний навчальний корпус, кімната №100;
- вступник може надіслати скан-копії документів до приймальної комісії з накладанням власного електронно цифрового підпису на email: ac@op.edu.ua (з відповідною ЗАЯВОЮ);
- вступник який знаходиться на тимчасово окупованій (непідконтрольній) території України може надіслати свої скан-копії документів на email: ac@op.edu.ua (у цьому випадку вступник повідомляє приймальну комісію про факт свого перебування на таких територіях України відповідною ЗАЯВОЮ).
Документи які надає вступник: паспорт громадянина України; прописку (довідку про реєстрацію місця проживання або довідку ф.13); ідентифікаційний код (ІНН); диплом молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра) або фахового молодшого бакалавра; сертифікат ЗНО/НМТ; заяву роздруковану та підписану власноруч, з особистого кабінету вступника; чотири кольорові фотокартки 3х4.