Інформацію, що наведено на сторінці стосується 2022 року вступу
Вступники, що вступають на основі ОПФ фахового молодшого бакалавра, ОКР молодшого спеціаліста, ОС освітній ступінь молодшого бакалавра подають заяви тільки в електронній формі, крім випадків, визначених при поданні заяв у паперовій формі.
Для того, щоб подати заяви в електронній формі вступник повинен виконати наступні три кроки:
1. Зареєструвати електронний кабінет вступника маючи при собі наступні документи:
- документ про здобуття попередньої освіти;
- результати НМТ-2022р. або сертифікати ЗНО 2019-2021р.
2. Завантажити до електронного кабінету наступну інформацію:
- скан-копію власної кольорової фотокартки розміром 3х4;
- контактний телефон, за яким приймальна комісія може зв’язатись із вступником;
- перевірити наявність сертифікату НМТ або завантажити сертифікат ЗНО (сертифікатів, якщо їх декілька);
- скан-копію додатка до документа про попередню освіту;
- мотиваційний лист у текстове поле;
3. Подати заяви на відповідні конкурсні пропозиції, згідно з переліком конкурсних пропозицій до нашого навчального закладу* у 2022 р.:
- для участі у конкурсному відборі на місця за коши державного бюджету подати не більше ніж 5 заяв;
- для участі у конкурсному відборі на місця виключно за кошти фізичних та /або юридичних осіб кількість заяв 20.
*назва навчального закладу: Національний університет "Одеська політехніка" (код закладу у ЄДЕБО 5754)
Помилки при створенні електронного кабінету вступника
- Якщо у документі про здобуття повної загальної середньої освіти або у сертифікаті НМТ чи ЗНО є розбіжності в персональних даних вступника, електронний кабінет створити не вдасться, вступник повинен звернутись до регіонального центру оцінювання якості освіти, або за наступним посиланням http://testportal.gov.ua/.
- Якщо вступник при створені електрого кабінет отримує помилку, Для зняття помилки вступник може звернутися до:
- нашого закладу освіти у приймальну комісію;
- надіслати електроний лист до Державне підприємство «Інфоресурс» (на електронну пошту: vstup@inforesurs.gov.ua) та описати помилку.
Сервіси для отримання інформації (реквізитів) про освітні документи, у разі їх втрати, або з інших причин
У 2022 році багато вступників змінили місце перебування у зв’язку з військовим діями на території України. Реквізити виданих документів про здобуту освіту могли не зберегтися, як і самі документи. Для таких вступників Державне підприємство «Інфоресурс» разом з МОН розробили електронні сервіси для отриманні реквізитів виданих освітніх документів вступників.
Перевірити видані освітні документи можливо за посиланням:
На даний час доступні наступні сервіси: якщо вступник має кваліфікований електронний підпис (КЕП) або інші види електронного цифрового підпису, може скористатися наступним посиланням для отримання реквізитів виданих освітніх документів:
якщо вступник не має КЕП або електронного цифрового підпису теж може отримати реквізити виданих освітніх документів:
- звернутися до закладу освіти де було здобуто освітінй ступень;
- https://www.inforesurs.gov.ua/2022/04/04/shchodo-otrymannia-informatsii-pro-dokumenty-pro-zahalnu-seredniu-osvitu-v-umovakh-voiennoho-stanu-v-ukraini/.