При вступі на навчання для здобуття ступеня бакалавра основі отрианого: освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр, освітнього ступеня молодший бакалавр, освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст, подають заяви тільки в електронній формі, крім випадків, визначених при поданні заяв у паперовій формі.
Для того, щоб подати заяви в електронній формі вступник повинен виконати наступні три кроки:
1. Зареєструвати електронний кабінет вступника маючи в наявності наступні документи:
- документ (диплом) про здобуття освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр, освітнього ступеня молодший бакалавр, освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст;
- реквізити сертифікату(ів) з результатми НМТ-2023, НМТ-2022 або сертифікати ЗНО 2020-2021 р. (номер, PIN-код та рік отримання);
2. Завантажити до електронного кабінету наступну інформацію:
- скан-копію власної кольорової фотокартки розміром 3х4;
- контактний телефон, за яким приймальна комісія може зв’язатись із вступником;
- перевірити наявність сертифікату НМТ або завантажити сертифікат ЗНО (сертифікатів, якщо їх декілька);
- скан-копію додатка до документа про попередню освіту;
- мотиваційний лист у текстове поле;
- за наявності: реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах.
3. Подати заяви на відповідні конкурсні пропозиції, згідно з переліком конкурсних пропозицій до нашого навчального закладу* у 2023р.:
- для участі у конкурсному відборі на місця за коши державного бюджету подати не більше ніж 5 заяв;
- для участі у конкурсному відборі на місця за кошти державного бюджету або фізичних та / або юридичних осіб не більше ніж 20 заяв.
*назва навчального закладу: Національний університет "Одеська політехніка" (код закладу у ЄДЕБО 5754)
Помилки при створенні електронного кабінету вступника
- Якщо у документі про попередню освіту або у сертифікаті НМТ чи ЗНО є розбіжності в персональних даних вступника, електронний кабінет створити не вдасться, вступник повинен звернутись до регіонального центру оцінювання якості освіти, або за наступним посиланням http://testportal.gov.ua/.
- Якщо вступник при створені електрого кабінет отримує помилку, Для зняття помилки вступник може звернутися до:
- нашого закладу освіти у приймальну комісію;
- надіслати електроний лист до Державне підприємство «Інфоресурс» (на електронну пошту: vstup@inforesurs.gov.ua) та описати помилку.
Сервіси для отримання інформації (реквізитів) про освітні документи, у разі їх втрати, або з інших причин
Починаючи з 2022 року багато вступників змінили місце перебування у зв’язку з військовим діями на території України. Реквізити виданих документів про здобуту освіту могли не зберегтися, як і самі документи. Для таких вступників Державне підприємство «Інфоресурс» разом з МОН розробили електронні сервіси для отриманні реквізитів виданих освітніх документів вступників.
Перевірити видані освітні документи можливо за посиланням:
На даний час доступні наступні сервіси: якщо вступник має кваліфікований електронний підпис (КЕП) або інші види цифрового підпису, може скористатися посиланням для отримання реквізитів виданих освітніх документів:
якщо вступник не має КЕП або електронного підпису теж може отримати реквізити виданих освітніх документів: