Іміджологія

ID: 7088
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
1.50.
Форма контрою: 
Залік.
Викладач: 
к.філол.н., доцент Якубовська М.Г.
Кількість аудиторних занять: 
16 годин лекційних занять, 14 годин практичних занять..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

дати здобувачам комплекс знань і умінь, необхідних для розширення світогляду здобувачів через розвиток аналітичного мислення, осягнення етично-естетичних моделей іміджу, психологічних знань та навичок для вирішення проблем комунікації і професійної реалізації.

Завдання дисципліни: 
  • сформувати навички свідомого використання іміджевих характеристик у різних сферах життєдіяльності;
  • надати знання про теоретичні основи функціонування образних систем у житті людини;
  • навчити техніків побудови і управління іміджем; спонукати учасників навчання до вироблення складових державного іміджу;
  • розглянути актуальні системи маніпулятивних технологій впливу на масову свідомість задля розвитку критичного мислення, підвищення етичної складової власної роботи. 

 

Основні результати навчання

Генерувати інноваційні ідеї, формулювати іміджеву мету та впроваджувати її згідно із соціальними, психологічними та іншими характеристиками аудиторії.

Кількість аудиторних занять

16 годин лекційних занять, 14 годин практичних занять.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Імідж як історико-культурний феномен, складова цивілізації. 
    • СРЗ. К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ1. Імідж як історико-культурний феномен, складова цивілізації.
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Складові особистісного іміджу. Гендерні аспекти іміджу. 
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ2. Складові особистісного іміджу. Гендерні аспекти іміджу.
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л3. Мода та етикет у структурі іміджу. 
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ3. Мода та етикет у структурі іміджу.
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л4. Імідж-стратегії впливу на масову аудиторію. Психологія сприйняття імідж-формуючої інформації. 
    • СРЗ. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ4. Імідж-стратегії впливу на масову аудиторію. Психологія сприйняття імідж-формуючої інформації.
    • СРЗ. К. МКР1
  • 9 тиждень
    • Л5. Імідж лідера. 
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ5. Імідж лідера.
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень
    • Л6. Коучинг як глибинний інструментарій іміджмейкерства. 
    • СРЗ. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ6. Коучинг як глибинний інструментарій іміджмейкерства.
    • СРЗ. К.
  • 13 тиждень
    • Л7. Корпоративний імідж.
    • СРЗ. К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ 7. Корпоративний імідж.
    • СРЗ. К. МКР2
  • 15 тиждень
    • Л8. Імідж держави.
    • СРЗ. К.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 15 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 8 годин;
  • підготовка до практичних занять – 7 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестрів готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи. Модульні контрольні роботи виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (2 запитання) та практичної частини (1 завдання). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 10 балами. Правильне виконання практичного завдання оцінюється в 10 балів. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ1. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • МКР 1. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). 
  • Перескладання можливе протягом 9-10 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль 2

  • ПЗ5. Оцінка за виконання – 7 балів.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання – 7 балів.
  • ПЗ7. Оцінка за виконання – 6 балів.
  • МКР 2. Модульна контрольна робота – 30 балів (14 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих питань під час самостійної роботи. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувача не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0». 

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів з дисципліни.