Податкове право

ID: 7652
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
1.50.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
16 аудиторних годин – лекційні заняття, 14 аудиторних годин – практичні заняття (денна форма навчання).

Анотація навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни – надання теоретичних і практичних правових знань здобувачам вищої освіти; надання здобувачам знань норм податкового законодавства України, що регулює податкові правовідносини; формування у здобувачів вищої освіти здатностей розуміти норми чинного законодавства України, що регулює зазначену сферу суспільних відносин, та застосовувати їх до конкретних ситуацій в майбутній професійній і практичній діяльності та в повсякденному житті.

Завданнями вивчення  навчальної дисципліни є: формування у здобувачів вищої освіти знань норм податкового права України; вироблення у здобувачів наукового підходу до оцінки чинного законодавства, необхідності вдосконалення правового регулювання податкових відносин; навичок щодо роботи з нормативним матеріалом; вміння розв'язати конкретні практичні ситуації на базі національного та міжнародного законодавства; правового мислення щодо реалізації податного права в обраній сфері діяльності; усвідомлення відповідальності при здійсненні юридично значимих дій.

Основні результати навчання

РН1.(Н,К,АВ) Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості,
організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність.
РН2.(У,К,АВ) Аргументувати нормативно-правові засади при впровадженні електронних пристроїв та систем; оцінювати переваги інженерних розробок, їх екологічність та безпечність; захищати власні світоглядні позиції та переконання у виробничій або соціальній діяльності.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

Л – лекційні заняття; ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до заняття й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;    СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації викладача.

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень
Л1 Предмет та метод, система та джерела податкового права. 
СРС, К

2 тиждень
ПЗ №1. Предмет та метод, система та джерела податкового права. 
СРС, К

3 тиждень
Л2. Правове регулювання податку. Правовий механізм податку та його елементи. 
СРС, К

4 тиждень
ПЗ №2. Правове регулювання податку. Правовий механізм податку та його елементи. СРС, К

5 тиждень
Л3. Податкова система України.
СРС,  К

6 тиждень
ПЗ №3. Податкова система України. Відповідальність за податкові правопорушення. СРС, К

7 тиждень
Л4. Відповідальність за податкові правопорушення.
СРС, К

8 тиждень
ПЗ №4. Характеристика окремих видів податків і зборів та правовий механізм їх справляння з суб’єктів господарювання.
СРС, К, МКР1

9 тиждень
Л5. Характеристика окремих видів податків і зборів та правовий механізм їх справляння з суб’єктів господарювання.
СРС,  К

10 тиждень
ПЗ №5. Спеціальні податкові режими.
СРС, К

11 тиждень
Л6. Спеціальні податкові режими. 
СРС, К 

12 тиждень
ПЗ №6. Податок на доходи фізичних осіб.
СРС, К

13 тиждень
Л7. Податок на доходи фізичних осіб. 
СРС, К 

14 тиждень
ПЗ №7. Місцеві податки та збори.
СРС, К, МКР2

15 тиждень 
Л8. Місцеві податки та збори. 
СРС, К 

Самостійна робота

Самостійна робота є основним засобом засвоєння здобувачем вищої освіти навчального матеріалу в час, вільний від обов'язкових навчальних занять. 

Самостійна робота складається з творчого сприйняття й осмислення навчального матеріалу протягом лекцій та підготовки до практичних занять. 

Самостійна робота сприяє вихованню мислення майбутнього професіонала, створює умови для зародження самостійної думки, пізнавальної активності, формує відповідальність, креативність, інформаційну культуру та здатність до самоосвіти.

Самостійна робота складає 15 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
1) опрацювання теоретичного матеріалу – 8 годин;
2) підготовка до практичних занять – 7 годин.

Процедура оцінювання

Система  оцінювання  рівня  навчальних  досягнень  ґрунтується  на  принципах  ЄКТС  та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за  успішністю  та  якістю  рівня  навчальних  досягнень  здобувачів  вищої  освіти,  дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі впродовж семестру  готуються  до  лекційних  та  практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи.  

Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. 

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів. Максимальна сума накопичувальних балів в кожному модульному контролі – по 20 балів, а саме: 
Семестровий модуль № 1
ПЗ № 1-3. Оцінка за вирішення практичних завдань на ПЗ – 20 балів.
МКР № 1. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). 
Семестровий модуль № 2
ПЗ № 5-7. Оцінка за вирішення практичних завдань на ПЗ – 20 балів.
МКР № 2. Модульна контрольна робота – 30 балів (14 тиждень). 

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни –   100 балів. 

Умови допуску до підсумкового контролю

Здобувачі вищої освіти для отримання заліку мають виконати всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %. 

Складання / перескладання модулів та заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної роботи питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів. 

Викладач здійснює консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

Виконаний не свій варіант завдання здобувача не оцінюється.

Відсутність здобувача під час складання заліку або на МКР відповідає оцінці «0».

Складання / перескладання заліку, МКР відбувається за встановленим деканатом розкладом.  

Під час Л, ПЗ, написання МКР та складання заліку користуватися телефонами заборонено. 

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів та заліку з дисципліни.