Іноземна (англійська, німецька, іспанська) мова за професійним спрямуванням 2

ID: 8862
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
2.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
30 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:
забезпечити загальну іншомовну/англомовну теоретико-практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD), яка слугуватиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана із науковою діяльністю.   Досягнення аспірантами такого рівня знань, навичок і вмінь, який забезпечує необхідну для науковця комунікативну самостійність у сферах професійного й ситуативно-побутового спілкування в усній та письмовий формах., сформувати  необхідні комунікативні спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння професійною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння фаховою інформацією через  англомовні джерела.

Завдання дисципліни: 
обговорювати навчальні та пов'язані зі спеціалізацією питання, готувати публічні виступи з галузевих питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; писати професійні тексти і документи англійською мовою з низки галузевих питань; писати ділові та професійні листи.

 
Основні результати навчання
 
Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами;
Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи;
Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
 
 
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
ПЗ - практичні заняття; СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти; МКР– модульна контрольна робота, К – консультація викладача. 
 
 
Тематика та види навчальних занять
 
1 тиждень

ПЗ 16.Подальший розвиток навичок оглядового, інформативного і глибинного читання на матеріалах оригінальної наукової інформації з фаху. Критерії відбору текстів для  оглядового  читання.
СРЗ.К

2 тиждень

ПЗ 17. Подальший розвиток навичок оглядового, інформативного і глибинного читання на матеріалах оригінальної наукової інформації з фаху . Критерії відбору текстів для  інформативного і глибинного читання.
СРЗ.К

3 тиждень

ПЗ 18.   Особливості перекладу технічних та наукових текстів . Суть і види перекладу. Особливості перекладу граматичних структур в англійській науково-технічній літературі.
СРЗ.К

4 тиждень

ПЗ 19.  Особливості перекладу технічних та наукових текстів Синтаксичні особливості англійських речень та їх відтворення при перекладі.
СРЗ.К

5 тиждень 

ПЗ 20.  Особливості перекладу технічних та наукових текстів Труднощі та типові помилки перекладу наукових текстів Аналіз інформації мовою оригіналу і синтез рідною мовою;
СРЗ.К

6 тиждень 
 
ПЗ 21.   Особливості перекладу технічних та наукових текстів  Редагування перекладу. Види перекладу за формою, за способом та за змістом .
СРЗ.К

7 тиждень

ПЗ 22.  Попередні відомості та підготовчі дії учасника конференції.  Цілі проведення конференції - Обговорити важливу, тему або поточну проблему з фахівцями. Обмінятися думками Провести дослідження, поширити нову інформацію.
СРЗ.К МКР1.

8 тиждень 

ПЗ 23. Попередні відомості та підготовчі дії учасника конференції  Початкова підготовка -  Сформувати керівний орган конференції. визначити спільні цілі / завдання; Визначити цільову аудиторію. Визначити виступаючих.
 СРЗ.К

9 тиждень

ПЗ 24. Попередні відомості та підготовчі дії учасника конференції   Повідомити про конференцію Роздрукувати матеріали Підготувати технічний супровід.
СРЗ.К

10 тиждень

ПЗ 25. Проведення конференції   Види конференцій та методика їх проведення

СРЗ.К

11 тиждень  

ПЗ 26.  Проведення конференції  Основні завдання проведення конференцій

СРЗ.К

12 тиждень
 
ПЗ 27.  Проведення конференції  Порядок підготовки та проведення конференцій  Стандарти проведення конференцій                                                                                    СРЗ.К

13 тиждень 

ПЗ 28. Модель оголошень про конференції  Оголошення про конференцію   Оголошення про наукову конференцію
СРЗ.К

14 тиждень
 
ПЗ 29. Модель оголошень про конференції   Запрошення на конференцію  Лист     запрошення                                                                                                                                 
СРЗ. К. 
 
15 тиждень
 
ПЗ. 30. Модель оголошень про конференції   Реквізити оголошення  
СРЗ. К. МКР2.
 
 
Самостійна робота
 
Самостійна робота складає 30 години.
Підготовка до практичних занять, МКР  - 30 годин.
 
 
Процедура оцінювання
 
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. 
Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів:
 
Семестровий модуль № 1
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня.
МКР1 – 20 балів (8 тиждень). 
Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій.
 
Семестровий модуль № 2
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня.
МКР2 – 20 балів (15 тиждень). 
 
Підсумковим контролем з дисципліни є залік. Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за всі виконані види робіт – 100 балів. Залік оцінюється за системою: «зараховано», «не зараховано». Оцінка «зараховано» виставляється за умови отримання не менш, ніж 60 балів за всі види робіт. День і час заліку/ перескладання встановлює відділ аспірантури.
 
 
Умови допуску до підсумкового контролю

Залік отримують здобувачі , які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.
Перескладання  – за встановленим відділом аспірантури розкладом. 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.
 
Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.
 
Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».
 
Складання/перескладання– за встановленим відділом аспірантури розкладом.