Іноземна (англійська, німецька, іспанська) мова за професійним спрямуванням 3

ID: 8863
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Екзамен.
Кількість аудиторних занять: 
30 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни: 
забезпечити загальну іншомовну/англомовну теоретико-практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD), яка служити основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана із науковою діяльністю.   Досягнення аспірантами такого рівня знань, навичок і вмінь, який забезпечує необхідну для науковця комунікативну самостійність у сферах професійного й ситуативно-побутового спілкування в усній та письмовий формах, сформувати  необхідні комунікативні спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння професійною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння фаховою інформацією через  англомовні джерела.

Завдання дисципліни: 
обговорювати навчальні та пов'язані зі спеціалізацією питання, готувати публічні виступи з галузевих питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; писати професійні тексти і документи англійською мовою з низки галузевих питань; писати ділові та професійні листи.

 
Основні результати навчання
 
Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку; 
Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами;
Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи;
Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
 
 
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
 
ПЗ - практичні заняття; СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти; МКР– модульна контрольна робота, К – консультація викладача. 
 
 
Тематика та види навчальних занять
 
1 тиждень

ПЗ 31.  Основні складові частини ділового наукового листа Основні правила написання ділового листа  Структурування листа.  Діловий стиль
СРЗ.К

2 тиждень

ПЗ 32.  Скорочення в ділових листах   Абревіатури в діловому мовленні   Правила скорочення
СРЗ.К

3 тиждень

ПЗ 33.  Скорочення в ділових листах  Що таке ділове листування    Правила скорочення в ділових наукових листах                                                                                                       СРЗ.К

4 тиждень 

ПЗ 34. Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження Структура наукового дослідження
СРЗ.К

5 тиждень 
ПЗ 35.  Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження Мета і завдання дослідження
СРЗ.К

6 тиждень
  
ПЗ 36.  Предмет та методи дослідження  Як визначити об’єкт і предмет дослідження              СРЗ.К

7 тиждень

ПЗ 37.   Предмет та методи дослідження   Методологія наукових досліджень та організація науки  Вчення про систему наукових принципів, форм і способів дослідницької діяльності 
СРЗ.К МКР1.

8 тиждень 

ПЗ 38.  Як правильно скласти резюме  Орієнтовна структура резюме. Загальні вимоги до оформлення резюме.  
 СРЗ.К

9 тиждень
 
ПЗ 39.  Як правильно скласти резюме  Рекомендації до оформлення окремих блоків - Особисті дані й контакти,  Блок «Освіта  Досвід роботи й особисті досягнення» 
СРЗ.К

10 тиждень

ПЗ 40.  Особливості написання резюме на різні посади Що потрібно вказати в резюме?
Види резюме -   хронологічне; функціональне;  гібридне;                                                СРЗ.К
 
11 тиждень 

ПЗ 41.  Особливості написання резюме на різні посади   Різновиди резюме: щоб зацікавити роботодавця 
СРЗ.К

12 тиждень 
ПЗ 42.  Як вести себе на інтерв'ю,  щоб досягти мети   Запитання - відповіді на співбесіді Що потрібно знати про співбесіду 
СРЗ.К

13 тиждень 

ПЗ 43.  Як вести себе на інтерв'ю,  щоб досягти  Що говорити на співбесіді: відповіді на типові запитання   Як відповідати на особисті запитання на співбесіді
СРЗ.К

14 тиждень 

ПЗ 44 . Питання на співбесіді - як відповісти краще,   розбір типових помилок   Чого не варто робити на співбесіді
СРЗ. К. 
 
15 тиждень
 
ПЗ 45. Питання на співбесіді - як відповісти краще   Приклади можливих запитань під час співбесіди 
СРЗ. К. МКР2.
 
Самостійна робота
 
Самостійна робота складає 60 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт: 
 Підготовка до практичних занять, МКР  - 60 годин.
 
 
Процедура оцінювання
 
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. 
Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів:
 
Семестровий модуль № 1
 
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня.
МКР1 – 20 балів (8 тиждень). 
Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій.
 
Семестровий модуль № 2
 
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня.
МКР2 – 20 балів (15 тиждень). 
 
Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен. Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів. День і час екзамену/ перескладання встановлює відділ аспірантури.
 
 
Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %.

Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовими) модулями дисципліни.

Перескладання  – за встановленим відділом аспірантури розкладом. 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.
 
Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.
 
Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».
 
Складання/перескладання– за встановленим відділом аспірантури розкладом.