Управління та адміністрування промисловим підприємством в умовах кризи

ID: 9035
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2019.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Екзамен.
Кількість аудиторних занять: 
Всього 30 аудиторних годин – 16 лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття.

Мета дисципліни: є формування комплексу знань про методи, техніку та інструментарій управління проектами, програмами та портфелями проектів в ринкових умовах.
Завдання дисципліни: вивчення засад проектної діяльності, специфічних методів та інструментів проектного менеджменту; набуття вмінь виконувати основні функції управління проектами та програмами – організації, планування та контролю.

Основні результати навчання.

Знати сучасні методи та методики дослідження об’єктів управління в обраній спеціальній сфері та їх позиціонування у зовнішньому середовищі за критеріями стану та розвитку.

Володіти методами логіко-змістовного моделювання, вміти будувати схеми причинно-наслідкових зв’язків управлінських рішень та подій; аналізувати сучасні тенденції та проблеми розвитку систем різного рівня.

Вміти самостійно розробляти управлінські рішення з урахуванням чинників невизначеності для забезпечення підвищення ефективності в обраній спеціальній області дослідження на різних рівнях управління.

Розуміти механізми взаємодії функціональних складових предметної області дослідження; вміти аналізувати та контролювати параметри їх стану, розвитку та ефективності.

Володіти методами спостереження, опису, ідентифікації, класифікації та критичної оцінки інформації; інструментарієм аналізу, моделювання, проектування для виконання завдань дослідження та/або управління.

Поєднувати існуючі та пропонувати нові, нестандартні шляхи розв’язання проблем предметної області дослідження або управління на базі сучасних концептуальних та методологічних знань.

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

Л – лекційні заняття; ПЗ – практичні заняття; СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти; Кз – самостійні контрольні завдання; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації.

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень

Л1. Методика обґрунтування ефективності проектів, програм та портфелів проектів
ПЗ1. Обґрунтування доцільності проектів, програм та портфелів проектів
СРС. К.

2 тиждень

Л2. Організаційні структури в управлінні проектами та програмами
ПЗ2. Оцінка ефективності проектів, програм та портфелів проектів
СРС. К. Кз

3 тиждень

Л3. Загальні підходи до планування і контролю проектів, програм та портфелів проектів
ПЗ3. Загальні підходи до планування і контролю проектів, програм та портфелів проектів СРС. К. Кз

4 тиждень

Л4. Структуризація проектів та програм
ПЗ4. Характеристика методів планування і контролю проектів. Методи сітьового і календарного планування проектів та програм.
СРС. К. МКР1

5 тиждень

Л5. Загальна характеристика сітьових графіків
ПЗ5. Побудова сітьових графіків
СРС. К. Кз

6 тиждень

Л6. Побудова сітьових графіків
ПЗ6. Планування ресурсів, витрат і проектного бюджету
СРС. К.

7 тиждень

Л7. Сутність управління ресурсами, витратами та бюджетування проекту
ПЗ7. Контроль виконання проектів та програм
СРС. К. Кз

8 тиждень

Л8. Контроль виконання проектів та програм. Програмне забезпечення процесу управління проектами, програмами та портфелями проектів
СРС. К. МКР2

Самостійна робота

Самостійна робота складає 60 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
1) підготовка до лекційних занять – 15 годин;
2) підготовка до практичних занять та до виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 15 годин;
3) підготовка до екзамену 30 годин.

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи та 4 самостійних контрольних завдань.

Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Максимальна оцінка за бездоганне виконання модульної контрольної роботи становить 30 балів. Модульна робота складається з теоретичної частини (у формі тестових запитань) та практичної частини (2-х практичних завдань). Максимальна оцінка за правильне виконання тестової частини становить 20 балів, а практичної частини – 10 балів. У білетах модульного контролю № 1 кількість тестових запитань – 20. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал. Правильне виконання практичного кожного завдання оцінюється у модульній роботі № 1 в 5 балів. У білетах модульного контролю № 2 кількість тестових запитань – 20. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал. Правильне виконання практичного кожного завдання оцінюється у модульній роботі № 2 в 5 балів.

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.

Семестровий модуль № 1

Кз1. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 2 тиждень.
Кз2. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 3 тиждень.
Семестровий модуль № 2

Кз3. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 5 тиждень.
Кз4. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 7 тиждень.

МКР1. Модульна контрольна робота – 30 балів (4 тиждень). Перескладання можливе за встановленим розкладом на консультації.
МКР2. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). Перескладання можливе за встановленим розкладом на консультації.

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (по 20 б. – кожне запитання) та практичної частини (1 задача – 40 б.). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів.

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %.

Екзамен відбувається за всіма змістовними модулями дисципліни.

Складання/перескладання екзаменів організується за встановленим деканатом розкладом.

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на екзамені або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час розв’язання задач на МКР та екзамені дозволяється користуватися калькулятором.