Мета навчальної дисципліни - формування у здобувачів вищої освіти уміння ефективно мислити, шляхом опанування теоретичних основ критичного мислення, а також формування здатності використовувати методи критичного мислення в професійній сфері.
Завдання навчальної дисципліни:
сформувати комплексне уявлення здобувачів вищої освіти про сутність, компоненти, та функції критичного мислення; сформувати здатність використовувати методи критичного мислення в професійній сфері; сформувати вміння логічно обумовлювати свою позицію та переконливо висловлювати результати своєї мисленої діяльності, використовуючи прийоми та методи аргументації; сформувати навички доказовості та заперечення в сфері наукової, професійної та повсякденної практики; сформувати навички застосування критичного аналізу інформації для підвищення ефективності прийняття рішень, вирішення наукових та професійних задач; сформувати вміння використовувати максимальну кількість підходів до вирішення складних задач, знаходити нестандартні шляхи їх розв’язання та розпізнавати неочевидні проблеми.
Основні результати навчання:
Впроваджувати методи критичного мислення у професійну сферу.
Уміти аналітично і критично опрацьовувати інформацію, аргументувати свою точку зору та володіти евристичними пізнавальними прийомами, стратегіями.
Вирішувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних наук.
Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
Практичне значення та використання отриманих знань:
здобувач зможе здійснювати професійну діяльність та бути здатним застосовувати фундаментальні та прикладні знання та вміння для розв’язання професійних задач і практичних проблем журналістики.
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
Л – лекційні заняття;
ПЗ – практичні заняття;
СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
К – консультації;
МКР – модульна контрольна робота.