Основи критичного мислення

ID: 9693
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2021.
Кількість кредитів ЄКТС: 
6.00.
Містить розрахунково-графічну роботу.
Форма контрою: 
Екзамен.
Викладач: 
старший викладач Семенкова А.М.
Кількість аудиторних занять: 
30 годин лекційних занять, 30 годин практичних занять.

Мета навчальної дисципліни - формування у здобувачів вищої освіти уміння ефективно мислити, шляхом опанування теоретичних основ критичного мислення, а також формування здатності використовувати методи критичного мислення в професійній сфері.

Завдання навчальної дисципліни: 
сформувати комплексне уявлення здобувачів вищої освіти про сутність, компоненти, та функції критичного мислення; сформувати здатність використовувати методи критичного мислення в професійній сфері; сформувати вміння логічно обумовлювати свою позицію та переконливо висловлювати  результати своєї мисленої діяльності, використовуючи прийоми та методи аргументації; сформувати навички доказовості та заперечення в сфері наукової, професійної та повсякденної практики; сформувати навички застосування критичного аналізу інформації для підвищення ефективності прийняття рішень, вирішення наукових та професійних задач; сформувати вміння використовувати максимальну кількість підходів до вирішення складних задач, знаходити нестандартні шляхи їх розв’язання та розпізнавати неочевидні проблеми.

Основні результати навчання:

Впроваджувати методи критичного мислення у професійну сферу. 

Уміти аналітично і критично опрацьовувати інформацію, аргументувати свою точку зору та володіти евристичними пізнавальними прийомами, стратегіями.

Вирішувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних наук.
Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.

Практичне значення та використання отриманих знань:
 
здобувач зможе здійснювати професійну діяльність та бути здатним застосовувати фундаментальні та прикладні знання та вміння для розв’язання професійних задач і практичних проблем журналістики.
 
 
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

Л – лекційні заняття; 
ПЗ – практичні заняття; 
СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти; 
К – консультації; 
МКР – модульна контрольна робота.