Програмування та підтримка веб-застосувань 1

ID: 6703
Elective discipline
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Edition: 
2017.
Number of ECTS credits: 
4.50.
Final form of control: 
Exam.
Number of classroom classes: 
14 годин лекційних занять, 46 годин лабораторних занять..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

вивчення та освоєння сучасних веб-технологій, що дозволять створювати веб-сайти та використовувати їх у різних сферах діяльності.

Завдання дисципліни:
  • ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними технологіями, які використовуються для створення веб-додатків;
  • опанування ним мовою розмітки та основами скриптових мов;
  • повідомлення здобувачам вищої освіти певної суми знань щодо розділів проектування, які найчастіше викликають труднощі: обробка запитів додатку, аутентіфікація, авторизація, кешування, управління винятками, протоколювання, навігація, компонування сторінки, формування візуального відображення сторінки, управління сеансами;
  • підготовка до виконання професійних обов’язків адміністратора веб-серверів.

Програмні компетентності

  • Здатність до розуміння предметної області та професійної діяльності
  • Здатність до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел
  • Здатність вибору, проектування,    розгортання інтегрування, управління, адміністрування та супроводжування ІСТ та інфокомунікацій, сервісів та інфраструктури організації.
  • Здатність управляти та    користуватися    сучасними інформаційно-комунікаційними системами та технологіями (у тому числі такими, що базуються на використанні Інтернет).
  • Здатність використовувати сучасні технології проектування в розробці алгоритмічного та програмного забезпечення ІСТ.
  • Здатність оволодіти сучасними технологіями програмування та тестування програмного забезпечення.
  • Здатність розробляти та управляти проектами, розуміти сучасний стан інформаційних технологій,  склад та різновид інформаційних систем та класів програмного забезпечення, використовувати сучасні методи обробки та зберігання даних, прикладне, системне та інструментальне забезпечення в складі інформаційної систем.

 Програмні результати навчання

Використовувати базові знання інформатики й сучасних ІСТ, навички програмування, технології безпечної роботи в комп'ютерних мережах, методи створення баз даних та інтернет-ресурсів, технології розроблення алгоритмів і комп’ютерних програм мовами високого рівня із застосуванням об’єктно-орієнтованого програмування для розв’язання задач проектування і використання ІСТ.

Проводити системний аналіз об’єктів проектування та обґрунтовувати вибір структури, алгоритмів та способів передачі інформації в ІСТ.

Аргументувати вибір програмних та технічних засобів для створення ІСТ на основі аналізу їх властивостей, призначення і технічних характеристик з урахуванням вимог до системи і експлуатаційних умов; мати навички налагодження та тестування програмних і технічних засобів ІСТ.

Демонструвати знання сучасного рівня технологій інформаційних систем, практичні навички програмування та використання прикладних і спеціалізованих комп’ютерних систем та середовищ з метою їх запровадження у професійній діяльності.

Вміти використовувати сучасні веб-технології у професійній діяльності, а також розробляти макети веб-сторінок, згідно сучасним стандартам.

 

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • .ЛЗ – лабораторні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ЛЗ1. Мовні Конструкції C #. Частина 1.[13, c.139-149].
    • ЛЗ2. Мовні Конструкції C #. Частина 2.[13, c.280-305].
    • СРС. К.
  • 2 тиждень
    • Л1. Базові концепції Web-додатків. Огляд технологій веб-програмування. [1, c.12-48; 2,  с.14-42; 3, c. 21-46] 
    • ЛЗ3. Створення класів і екземплярів класів в C #. Частина 1.[13, с.194-241]
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • ЛЗ4. Створення класів і екземплярів класів в C #. Частина 2.[13, с.242-279]
    • ЛЗ5. Використання елементів, таблиць та стилів HTML-документів. Частина 1.  [4, с.20-32, 51-60, 76-79]
    • СРС. К.
  • 4 тиждень
    • Л2. Структура HTML-документу. Форматування тексту. [2, с.43-74; 3, c. 71-131; 4, с.37-68]
    • ЛЗ6. Використання елементів, таблиць та стилів HTML-документів. Частина 2.  [4, с.20-32, 51-60, 76-79]
    • СРС. К.
  • 5 тиждень
    • ЛЗ7. Створення HTML-форм для реєстрації та оформлення замовлення. Частина 1. [4, с.133-179].
    • ЛЗ8. Створення HTML-форм для реєстрації та оформлення замовлення. Частина 2. [4, с.133-179].
    • СРС. К.
  • 6 тиждень
    • Л3. Використання графіки, таблиць і форм в HTML. [3, c. 131-209; 4, с.115-147] 
    • ЛЗ9. Створення блоків сценаріїв. Частина 1. [4, c.459-473]
    • СРС. К.
  • 7 тиждень
    • ЛЗ10. Створення блоків сценаріїв. Частина 2. [4, c.459-473]
    • ЛЗ11. Використання HTML-об'єктів в сценарії та інтерактивних форм. Частина 1.[4, c.476-493]
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • Л4. Форматування Web-сторінки за допомогою стилів. [2, с. 75-127; 3, c. 239-355; 4, с.69-113]
    • ЛЗ12. Використання HTML-об'єктів в сценарії та інтерактивних форм. Частина 2.[4, c.476-493].
    • МКР1. СРС. К.
  • 9 тиждень
    • ЛЗ13. Створення ефекту ролловера за допомогою CSS. Частина 1. [4, с.502-509].
    • ЛЗ14. Створення ефекту ролловера за допомогою CSS. Частина 2. [4, с.502-509].
    • СРС. К.
  • 10 тиждень
    • Л5. Основи синтаксису Javascript. [1, с.370-386, 395-441; 4, c.457-473; 5, с.21-250]. 
    • ЛЗ15. Створення меню за допомогою алгоритму тексту, що згортається. Частина 1 [4, с.511-518]
    • СРС. К.
  • 11 тиждень
    • ЛЗ16. Створення меню за допомогою алгоритму тексту, що згортається. Частина 2 [4, с.511-518]. 
    • ЛЗ17. Освоєння і налаштування PhpStorm. Частина 1[9, c. 20-33].
    • СРС. К.
  • 12 тиждень
    • Л6. Об'єкти браузера. [1, с.387-394, 537-557; 4, с.473-486; 5, c. 341-395]
    • ЛЗ18. Освоєння і налаштування PhpStorm. Частина 2[9, c. 20-33].
    • СРС. К.
  • 13 тиждень
    • ЛЗ19. Отримання інформації з веб-форми. Частина 1[6, c. 62-67].
    • ЛЗ20. Отримання інформації з веб-форми. Частина 1[6, c. 62-67].
    • СРС. К.
  • 14 тиждень
    • Л7. Робота з формами в Javascript.  [1, с.573-587; 4, c. 487-493, 500-522; 5, c. 396-404]
    • ЛЗ21. Отримання інформації з веб-форми. Частина 1[6, c. 62-67].
    • СРС. К.
  • 15 тиждень
    • ЛЗ22. Отримання інформації з веб-форми. Частина 2[6, c. 62-67].
    • ЛЗ23. Отримання інформації з веб-форми. Частина 3[6, c. 62-67].
    • МКР2. СРС. К.

Індивідуальна робота

Не передбачена

Самостійна робота

Самостійна робота складає 75 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
1) підготовка до лекційних занять – 15 годин;
2) підготовка до лабораторних занять – 30 годин;
3)  підготовка до екзамену – 30 годин.

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна в другому семестрі поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи № 1- № 4 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (2 запитання) та практичної частини (1 задача). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 5 балами. Правильне розв’язання задачі оцінюється в 10 балів.

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

ЛЗ1- ЛЗ8.  Оцінка за виконання – 30 балів. Термін виконання – 1-8 тиждень.
МК1. Модульна контрольна робота – 20 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

ЛЗ9- ЛЗ16.  Оцінка за виконання – 30 балів. Термін виконання – 9-15 тиждень.
МК2. Модульна контрольна робота – 20 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів в 2 семестрі дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни в 2 семестрі є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (4 запитання) та практичної частини (1 задача). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів. 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %.

Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни, які вивчаються у відповідному семестрі.

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на екзамені або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів та екзамена з дисципліни.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Nixon R. Learning PHP, MySQL & JavaScript. With jQuery, CSS & HTML5. – O’Reilly, 2014. – 1032 с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/learning-php-mysql-javascript-d195171628.html)
2. Purewal S. Learning Web App Development. — O’Reilly, 2014. — 401 с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/ learning-web-app-development-d162802046.html)
3. Robbins J. Learning Web Design. - O’Reilly, 2012. – 790 c. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/learning-web-design-a-beginners-guide-to-html-c...)
4. MacDonald M. Creating a Website: The Missing Manual. - O’Reilly, 2015. -  602 с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/creating-a-website-the-missing-manual-the-book-...)
5. Flanagan D. JavaScript: The Definitive Guide. – O’Reilly, 2011. – 1078 с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу:  https://www.pdfdrive.com/oreilly-javascript-the-definitive-guide-6th-ed-...)
6.  McLaughlin B. PHP & MySQL: The Missing Manual. - O’Reilly, 2013, – 532с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/php-and-mysql-the-missing-manual-2nd-ed-b-mclau...)
7. Welling L., Thomson L.  PHP and MySQL Web Development. — Addison-Wesley, 2017. — 768с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу:  https://www.pdfdrive.com/php-and-mysql-web-development-4th-edition-e1840...).
8. Freeman A. Pro ASP.NET Core MVC 2. APress, Berkeley, CA., 2017. — 1008 с.. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/pro-aspnet-core-mvc-2-d57855784.html)
9. Chaudhary M., Kumar A. PhpStorm Cookbook. - Packt Publishing, 2014.- 254 c. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/phpstorm-cookbook-d34766861.html).
10. Domantas G. How to Use HeidiSQL to Connect to a MySQL Database. 2017 ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.hostinger.com/tutorials/heidisql-remote-mysql-connection)
11. Galloway J., Wilson B., Allen K.S., Matson D. Professional ASP.NET MVC 5. – Wiley, 2014.- 584 c. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.cs.unsyiah.ac.id/~frdaus/ PenelusuranInformasi/File-Pdf/Professional%20ASP.NET%20MVC%205.pdf)
12. Dykstra T. Getting Started with the Entity Framework 4.1 Using ASP.NET MVC. - Microsoft Corporation, 2012. – 255с. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/getting-started-with-the-entity-framework-41-us...)
13. Troelsen A.,  Japikse P. Pro C# 7: With .NET and .NET Core. - APress. Inc.,2017.- 1372 c. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.pdfdrive.com/pro-c-7-with-net-and-net-core-d183552783.html)
14. Esposito D. Programming Microsoft ASP.NET MVC. - Microsoft Press, 2014.- 495 c. ([Електронний ресурс] - Режим доступу: http://arkiv.idg.se/pfa/ebok/Programming_Microsoft_ASP_ NET_MVC_3rd_Edition.pdf)

 Інформаційні ресурси.

1.Сайт Microsoft Docs. Технічна документація, API, зразкі коду. – ([Електронний ресурс]  -Режим доступу: https://docs.microsoft.com/uk-ua/).
2. Портал знань — Знання повинні бути доступними. MySQL - СУБД/СКБД для веб-систем- ([Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.znannya.org/?view=group:MySQL)
3. Microsoft Virtual Academy. Безкоштовна можливість навчання новітнім технологіям Microsoft. – ([Електронний ресурс] - Режим доступу: https://mva.microsoft.com)
4. PhpStorm 2017.3. Help. – ([Електронний ресурс]  - Режим доступу: https://www.jetbrains.com/help/phpstorm/2017.3/quick-start-guide.html).