Інформаційні технології та практики

ID: 6942
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
1.50.
Final form of control: 
Protection course project.
Number of classroom classes: 
45 годин.

Анотація курсового проєкта

Мета курсового проєктування

практичне використання теоретичних знань з дисциплін, в аспекті застосування та оптимізації інформаційних технологій та практик; поглиблення, узагальнення і закріплення отриманих на заняттях знань здобувачів, інтегративне застосування їх при вирішенні конкретного фахового завдання; засвоєння й оцінка наявної наукової інформації з конкретної тематики. 

Завдання курсового проєктування:

опанування навичками інформаційного проєктування, складання проєктної документації, використання спеціального програмного забезпечення; розвиток вміннь самостійно працювати з навчальною і науковою літературою, електронно-обчислювальною технікою, використовуючи сучасні інформаційні засоби та технології; сформувати навички самостійної роботи, заснованої на аналітичному, конструкторському і описовому методах дослідження.

 

Основні результати навчання

Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.

Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.

Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.

Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

 

Кількість СРЗ 

45 годин

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • КП – курсовий проєкт;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика курсового проєктування

  • Теоретичні і практичні аспекти створення та оптимізації сучасних інформаційно-комунікаційних систем.
  • Стандарти в галузі інформаційних технологій.
  • Новітні інформаційні технології в діловодстві.
  • Новітні інформаційні технології в АСОД.
  • Новітні інформаційні технології в бібліотечній справі.
  • Новітні інформаційні технології в аналітичній діяльності.
  • Новітні інформаційні технології в маркетингу інформаційних продуктів та послуг.
  • Інформаційні технології в професійно-ділових комунікаціях.
  • Інформаційні технології, що забезпечують культуру мови та спічрайтинг.
  • Інформаційні технології в рекламі.
  • Новітні інформаційні технології обслуговування користувачів бібліотек, архівів та інформаційних установ.
  • Новітні технології інформаційно-документних служб.
  • Інформаційні технології в документознавчій галузі.
  • Новітні бібліотечно-інформаційні технології.
  • Новітні технології електронного документообігу.
  • Технології систем управління базами даних.
  • Технології управління інформаційними ресурсами.
  • Нові технології архівації та зберігання інформації.
  • Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні.
  • Інформаційно-комунікаційні системи та мережі.
  • Безпека інформаційних технологій;
  • Інформаційно-комунікаційні технології в наукових дослідженнях;
  • Інформаційні системи в медицині;
  • Інформаційно-комунікаційні технології у вищій освіті;
  • Технології електронної освіти
  • Інформаційні технології управління проєктами
  • Інформаційні технології електронної комерції та електронного урядування
  • Технології інформаційної розвідки та впливу
  • Інформаційні технології захисту кіберпростору
  • Інформаційні технології проєктування та управління
  • Основи інформаційної аналітики та впливів
  • Інформаційні технології в медицині. Телемедицина.
  • Інформаційні технології візуалізації даних та знань.
  • Інноваційні інформаційні технології представлення даних.
  • Інформаційні технології у науці.
  • Інформаційні технології в ЗМІ.
  • Інформаційні технології в архівах.
  • Інформаційні технології моніторингу мережі.
  • Технології візуалізації інформації.
  • Інформаційні технології виставок та музеїів.
  • Інформаційні технології у галузі підприємництва.
  • Інформаційні технології банківської діяльності.
  • Інформаційні технології в галузі торгівлі.
  • Інформаційні технології оптимізації виробництва.
  • Інформаційні технології в туристичному бізнесі.
  • Інформаційні технології для організації обліку.
  • Інформаційні технології для організації контролю.
  • Інформаційні технології для забезпечення якості.
  • Інформаційні технології генерації інформації та документів.
  • Інформаційні технології зберігання інформації та документів.

 

Індивідуальна робота

Виконання курсового проєкта складається з 4 етапів: 

  • 1-2 тиждень – етап 1 – вибір теми, попередній вибір наукових джерел, складання плану дослідження, визначення методики та розробка інструментарію дослідження.
  • 3-7 тиждень – етап 2 – підготовка чорнового варіанту курсового проєкта. 
  • 8-12 тиждень – етап 3 – редагування та підготовка до захисту (презентація+доповідь).
  • 13-15 тиждень – етап 4 –  публічний захист.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 45 годин. 

Розподіл самостійної роботи за етапами виконання курсового проєкта:

  • Етап 1 – 5 годин;
  • Етап 2 – 20 годин;
  • Етап 3 – 15 годин;
  • Етап 4 – 10 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Підсумковою формою контролю КП є захист. 

Бездоганне та своєчасне виконання та захист КП оцінюється у 100 балів (50 балів за результатами роботи над КП на етапах 1,2 та 50 балів на етапах 3,4), які складаються із змістовного розкриття теми, наочного аналізу наукової думки з тематики КП, графічно-аналітичного матеріалу та публічного захисту роботи. 

Тему курсового проєкта здобувачі обираюсь самостійно із пропонованих. Кожний КП має бути індивідуальною самостійною роботою, в ньому простежуватимуться особливості мислення, творча манера автора. Водночас він повинен відповідати вимогам до його оформлення та принципам академічної доброчесності.

Робота має бути оформлена згідно зі стандартами та  методичним забезпеченням КП. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

До захисту допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали курсове проєктування на не менш, ніж на 98 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих питань під час курсового проєктування. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першій консультації надає повну інформацію щодо усіх складових КП, роз’яснює кількісне та якісне наповнення КП, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача та термінів контрольних заходів. 

Викладач зобов’язаний здійснювати консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри, графіка консультацій.

КП, які виконано після встановлених графіком навчального процесу та викладачем термінів вважаються «не зарахованими» та отримують, відповідно, оцінку «0».

Відсутність здобувача на захисті КП відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання КП відбувається за встановленим деканатом розкладом. 

Під час захисту КП здійснювати телефонні дзвінки забороняється.