Теорія та практика реклами 2

ID: 7282
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
4.50.
Final form of control: 
Exam.
Number of classroom classes: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 30 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета:

засвоєння здобувачами теоретичних знань про рекламну діяльність як форму соціальної комунікації в усіх формах її функціонування, вироблення практичних навичок організації рекламних процесів, оцінки конкурентноспроможності рекламної продукції і результативності рекламних кампаній. 

Завдання навчальної дисципліни:
  • оволодіння знаннями і навиками, необхідними для сучасної рекламної діяльності, всебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів, підготовки рекламних кампаній та рекламних акцій комерційного та некомерційного видів.

 

Основні результати навчання

Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 

Визначати потребу у рекламуванні товару чи послуги, аналізувати ринок та потенційну аудиторію.

Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.

Розробляти загальну стратегію, знаходити УТП, створювати рекламні тексти для різних типів продуктів та послуг. 

Розміщувати оперативно інформацію про свій  медіапродукт на доступних інтернет-платформах.

Орієнтуватися у нових формах і прийомах рекламної діяльності.

Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.

Налагоджувати співпрацю, вести ефективну комунікацію із партнерами, замовниками рекламної кампанії; знати правові та етичні норми  рекламної діяльності.

Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.

Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.
Уміти аналізувати проведену рекламну акцію чи  кампанію.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до занять й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Особливості створення рекламного продукту. 
    • ПЗ1. Створення рекламного продукту різних типів. Характеристики товару, споживача, ринку.
    • СРЗ. К
  • 2 тиждень
    • Л2. Процес створення рекламного тексту. 
    • ПЗ2. Структура рекламного тексту. Тестування рекламного тексту.
    • СРЗ. К
  • 3 тиждень
    • Л3. Слоган та унікальна торгівельна пропозиція.
    • ПЗ3. Види та структура слоганів. Результативне УТП.
    • СРЗ. К
  • 4 тиждень
    • Л4. Особливості рекламних текстів. 
    • ПЗ4. Специфіка рекламованих товарів і послуг.
    • СРЗ. К
  • 5 тиждень
    • Л5. Стратегія розробки рекламної кампанії.
    • ПЗ5. Рекламні стратегії раціонального і емоційного типу. Стратегічне планування.
    • СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: вибір об’єкту рекламування, постановка цілей рекламної кампанії
    • К
  • 6 тиждень
    • Л6. Рекламний менеджмент: медіапланування.
    • ПЗ6. Основні параметри медіапланування. Процес медіапланування.
    • СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: визначення рекламної ідеї й на її основі розробка концепції рекламної кампанії; вибір і обґрунтування засобів розповсюдження реклами.
    • К
  • 7 тиждень
    • Л7. Організація та структура рекламного процесу.
    • ПЗ7. Особливості менеджменту рекламодавця. Види рекламодавців. Організація рекламної діяльності рекламодавців. 
    • СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: розробка брифу, медіаплану та рекламного повідомлення.
    • К
  • 8 тиждень
    • Л8. Рекламні агенції та їх завдання. 
    • ПЗ8. Рекламні агенції: розробка та виготовлення рекламних звернень, планування рекламних кампаній.  
    • СРЗ. Розробка рекламно-інформаційного проєкту: презентація та захист.
    • К, МКР1
  • 9 тиждень
    • Л9. Характеристика та основні завдання рекламної кампанії. 
    • ПЗ9. Контроль результатів рекламної кампанії.
    • СРЗ. К
  • 10 тиждень
    • Л10. Соціальна реклама.
    • ПЗ10. Поняття, основні принципи та значення соціальної реклами.
    • СРЗ. К
  • 11 тиждень
    • Л11. Функції та цілі політичної реклами.
    • ПЗ11. Особливості та жанри політичної реклами.
    • СРС, К
  • 12 тиждень
    • Л12. Державна реклама та реклама територій.
    • ПЗ12. Основні типи державної реклами. Критерії для позиціонування територій.
    • СРЗ. К
  • 13 тиждень
    • Л13. Особистісна реклама. 
    • ПЗ13. Засоби маркетингових комунікацій у просування особистості. Саморекламування.
    • СРЗ. К
  • 14 тиждень
    • Л14. Семіотика реклами.
    • ПЗ14. Структура й класифікація знаків. Семіотичний аналіз рекламного звернення.
    • СРЗ. К. МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. Соціально-психологічні аспекти реклами. 
    • ПЗ15. Показники комунікативної (психологічної) ефективності реклами: розпізнання, запам’ятовування, привабливість, агітаційна сила.
    • СРЗ. К

 

Індивідуальна робота:

не перебачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 75 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 15 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 30 годин;
  • підготовка до екзамену – 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ1. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ5. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ7. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня)
  • МКР1 – 20 балів (8 тиждень, перескладання можливе протягом 9-11 тижнів)
  • Семестровий модуль 2
  • ПЗ8. Оцінка за виконання практичних завдань 3 бали.
  • ПЗ9. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ10. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ11. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ12. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ13. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ14. Оцінка за виконання практичних завдань 3 бали.
  • ПЗ15. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня)
  • МКР2 – 20 балів (14 тиждень)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (3 запитання по 20 балів) та практичної частини (1 завдання 40 балів). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %. 

Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. 

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватися принципів академічної культури та академічної доброчесності.

Виконаний здобувачем не свій варіант завдання МКР, екзаменаційного білета не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзамену здійснюється у встановлений деканатом термін.

Під час лекції здійснювати і приймати телефонні дзвінки заборонено.

Під час проходження модульного контролю і складання екзамену заборонено використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки, мобільні телефони.