Анотація навчальної дисципліни
Мета дисципліни:
формувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції; формувати позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; виховувати та розвивати у студентів почуття самосвідомості; формувати вміння міжособистісного спілкування, необхідного для повноцінного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами.
Завдання дисципліни:
- виробити і сформувати основні автоматизми у вимові, читанні, орфографії, структурному оформленні мови в усній і писемній формах, закладається основа володіння аудіюванням і говорінням.
Основні результати навчання
- Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
- Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
- Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
- ПЗ - практичні заняття;
- СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти;
- МКР– модульна контрольна робота,
- К – консультація викладача.
Тематика та види навчальних занять
- 1 тиждень
- ПЗ. 1. Brands.
- СРЗ. К
- ПЗ. 2. Brands.
- СРЗ. К
- 2 тиждень
- ПЗ 3. Travel.
- СРЗ. К
- ПЗ 4. Travel.
- СРЗ. К
- 3 тиждень
- ПЗ 5. Change.
- СРЗ. К
- ПЗ 6. Change.
- СРЗ. К
- 4 тиждень
- ПЗ 7. Organization.
- СРЗ. К
- ПЗ 8. Organization.
- СРЗ. К
- 5 тиждень
- ПЗ 9. Advertising
- СРЗ. К
- ПЗ 10. Advertising
- СРЗ. К
- 6 тиждень
- ПЗ 11. Money
- СРЗ. . К
- ПЗ 12. Money
- СРЗ. . К
- 7 тиждень
- ПЗ 13. Cultures.
- СРЗ. К
- ПЗ 14. Cultures.
- СРЗ. К
- 8 тиждень
- ПЗ 15. Employment.
- СРЗ. К МКР1.
- ПЗ 16. Employment.
- СРЗ. К. МКР1.
- 9 тиждень
- ПЗ 17. Trade.
- СРЗ. К.
- ПЗ 18. Trade.
- СРЗ. К.
- 10 тиждень
- ПЗ 19. Ethics.
- СРЗ. К.
- ПЗ 20. Ethics.
- СРЗ. К.
- 11 тиждень
- ПЗ 21. Leadership.
- СРЗ. К.
- ПЗ 22. Leadership.
- СРЗ. К.
- 12 тиждень
- ПЗ 23. Competition
- СРЗ. К.
- ПЗ 24. Competition
- СРЗ. К.
- 13 тиждень
- ПЗ 25. Communication
- СРЗ. К.
- ПЗ 26. Communication
- СРЗ. К.
- 14 тиждень
- ПЗ 27. International marketing.
- СРЗ. К.
- ПЗ 28. International marketing.
- СРЗ. К.
- 15 тиждень
- ПЗ 29. Building relationships.
- СРЗ. К. МКР2.
- ПЗ 30. Building relationships.
- СРЗ. К. МКР2.
Самостійна робота
Самостійна робота складає 30 годин.
Процедура оцінювання
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною.
Здобувачі протягом семестру готуються допрактичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів:
Семестровий модуль 1
- Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня.
- МКР1 – 20 балів (8 тиждень).
- Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій.
Семестровий модуль 2
- Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня.
- МКР2 – 20 балів (15 тиждень).
Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за всі виконані види робіт – 100 балів. Залік оцінюється за системою: «зараховано», «не зараховано». Оцінка «зараховано» виставляється за умови отримання не менш, ніж 60 балів за всі види робіт. День і час заліку/перескладання встановлює деканат.
Умови допуску до підсумкового контролю
Залік отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.
Політика освітнього процесу
Зд
Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.
Відсутність здобувача на заліку відповідає оцінці «0».
Складання/перескладання заліку– за встановленим деканатом розкладом.
Під час практичних занять, заліку, здійснювати телефонні дзвінки забороняється.
Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, шпаргалок під час проходження модульних контролів та заліку з дисципліни (дозволено використання тільки словників).