Іспанська мова 1.1

ID: 7806
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
3.00.
Final form of control: 
Test.
Number of classroom classes: 
60 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формувати мовну, мовленнєву та комунікативну компетенції здобувачів на рівні, достатньому для ведення професійного спілкування. Виробити навички професійної взаємодії і здатність використовувати знання іноземної мови в освітній діяльності та практично володіти лексичним та граматичним матеріалом.

Завдання дисципліни:
  • виробити навики та уміння іспанської нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень;
  • розвинути граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень;
  • виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування;
  • розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.

 

Основні результати навчання

  • Вміти використовувати іноземну мову, включаючи усну та письмову форми в обсязі програмних вимог в продуктивних та рецептивних видах мовленнєвої діяльності.
  • Мати навички критичного мислення, викладати у зрозумілий спосіб власні думки, здійснювати їх аргументацію.
  • Володіти прийомами спілкування і вміти використовувати їх при роботі з колективом і кожним індивідуумом.
  • Вміти спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію.
  • Вміти вербально та письмово репрезентувати практичні розробки.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ПЗ1 Особиста сфера. Розвиток орфографічних навичок
    • ПЗ2 Розвиток орфографічних навичок
    • СРЗ, К.
  • 2 тиждень 
    • ПЗ3 Розвиток орфографічних навичок
    • ПЗ4 Розвиток фонетичних навичок
    • СРЗ, К.
  • 3 тиждень
    • ПЗ5 Розвиток орфографічних навичок
    • ПЗ6 Розвиток фонетичних навичок
    • СРЗ, К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ7 Розвиток фонетичних навичок
    • ПЗ8 Розвиток соціокультурного аспекту
    • СРЗ, К.
  • 5 тиждень
    • ПЗ9 Розвиток соціокультурного аспекту
    • ПЗ10 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності
    • СРЗ, К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ11 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності
    • ПЗ12 Розвиток лексико-граматичної компетенції
    • СРЗ, К.
  • 7 тиждень
    • ПЗ13 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності
    • ПЗ14 Розвиток лексико-граматичної компетенції
    • СРЗ, К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ15 Розвиток лексико-граматичної компетенції
    • ПЗ16 Розвиток лексико-граматичної компетенції
    • СРЗ, К. МКР1
  • 9 тиждень
    • ПЗ17 Соціально-побутова сфера. Розвиток орфографічних навичок
    • ПЗ18 Розвиток орфографічних навичок
    • СРЗ, К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ19 Розвиток орфографічних навичок
    • ПЗ20 Розвиток фонетичних навичок
    • СРЗ, К.
  • 11 тиждень
    • ПЗ21 Розвиток орфографічних навичок
    • ПЗ22 Розвиток фонетичних навичок
    • СРЗ, К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ23 Розвиток фонетичних навичок
    • ПЗ24 Розвиток соціокультурного аспекту
    • СРЗ, К.
  • 13 тиждень
    • ПЗ25 Розвиток соціокультурного аспекту
    • ПЗ26 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності
    • СРЗ, К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ27 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності
    • ПЗ28 Розвиток лексико-граматичної компетенції
    • СРЗ, К.
  • 15 тиждень
    • ПЗ29 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності
    • ПЗ30 Розвиток лексико-граматичної компетенції
    • СРЗ, К, МКР2.

 

Індивідуальна робота

не передбачена. 

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 години.

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних завдань:

  • підготовка до практичних занять 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують 4 контрольних завдання та 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи виконуються у письмовій формі. Модульна робота у кожному семестрі складається з 5 завдань. Кожне завдання оцінюється 6 балів. Максимальна оцінка за правильне виконання всіх завдання становить 30 балів.

Максимальна сума накопичувальних балів в кожному модульному контролі – по 20 балів. 

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1 Оцінка за виконання – 1бал. Термін надання – 1 тиждень.
  • ПЗ2 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 1 тиждень.
  • ПЗ3 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 2 тиждень.
  • ПЗ4 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 2 тиждень.
  • ПЗ5 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 3 тиждень.
  • ПЗ6 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 3 тиждень.
  • ПЗ7 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 4 тиждень.
  • ПЗ8 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 4 тиждень.
  • ПЗ9 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 5 тиждень.
  • ПЗ10 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 5 тиждень.
  • ПЗ11 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 6 тиждень.
  • ПЗ12 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 6 тиждень.
  • ПЗ13 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 7 тиждень.
  • ПЗ14 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 7 тиждень.
  • ПЗ15 Оцінка за виконання – 2 баліи. Термін надання – 8 тиждень.
  • ПЗ16 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 8 тиждень.
  • МКР1. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ17 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 9 тиждень.
  • ПЗ18 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 9 тиждень.
  • ПЗ19 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 10 тиждень.
  • ПЗ20 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 10 тиждень.
  • ПЗ21 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 11 тиждень.
  • ПЗ22 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 11 тиждень.
  • ПЗ23 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 12 тиждень.
  • ПЗ24 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 12 тиждень.
  • ПЗ25 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 13 тиждень.
  • ПЗ26 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 13 тиждень.
  • ПЗ27 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 14 тиждень.
  • ПЗ28 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 14 тиждень.
  • ПЗ29 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 15 тиждень.
  • ПЗ30 Оцінка за виконання – 3 бали. Термін надання – 15 тиждень.
  • МКР2. Модульна контрольна робота – 30 балів (15 тиждень)
  • Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
  • Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залікова оцінка з навчальної дисципліни виставляється після закінчення її вивчення за сумарними результатами поточного контролю (першого та другого семестрових модульних контролів). До модульної контрольної роботи №1 (МКР1) допускаються всі здобувачі вищої освіти. До модульної контрольної роботи №2 (МКР2) допускаються тільки ті здобувачі, яким зараховано перший семестровий модуль та які виконали накопичувальну частину другого семестрового модуля (не менш ніж на 80 %). Здобувачу вищої освіти перший семестровий модуль зараховується, якщо за підсумками оцінювання МКР1 та накопичувальної частини він отримав 30 та більше балів. Якщо здобувач вищої освіти отримав недостатню кількість балів з навчальної дисципліни, він має право на перескладання дисципліни до початку наступного навчального семестру.

Складання/перескладання заліку здійснюється за встановленим деканатом УІІ  розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Відсутність здобувача на контрольній роботі, заліку або екзамені без поважних причин відповідає оцінці «0».

Під час аудиторних занять здійснювати телефонні дзвінки забороняється.