Іспанська мова 1.2

ID: 7807
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
3.00.
Final form of control: 
Exam.
Number of classroom classes: 
46 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формувати мовну, мовленнєву та комунікативну компетенції здобувачів на рівні, достатньому для ведення професійного спілкування. Виробити навички професійної взаємодії і здатність використовувати знання іноземної мови в освітній діяльності та практично володіти лексичним та граматичним матеріалом.

Завдання дисципліни:
  • виробити навики та уміння іспанської нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння;
  • сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень;
  • розвинути граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень;
  • виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування;
  • розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.

 

Основні результати навчання

  • Вміти використовувати іноземну мову, включаючи усну та письмову форми в обсязі програмних вимог в продуктивних та рецептивних видах мовленнєвої діяльності.
  • Мати навички критичного мислення, викладати у зрозумілий спосіб власні думки, здійснювати їх аргументацію.
  • Володіти прийомами спілкування і вміти використовувати їх при роботі з колективом і кожним індивідуумом.
  • Вміти спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію.
  • Вміти вербально та письмово репрезентувати практичні розробки.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ПЗ31 Професійно-освітня сфера. Розвиток фонетичних та орфографічних умінь і навичок.
    • ПЗ32 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ, К.
  • 2 тиждень 
    • ПЗ33 Розвиток фонетичних та орфографічних умінь і навичок.
    • ПЗ34 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ, К.
  • 3 тиждень
    • ПЗ5 Лексико-граматичні компетенції.
    • ПЗ6 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • СРЗ, К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ7 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • ПЗ8 Соціокультурний аспект. Розвиток умінь і навичок.
    • СРС, К.
  • 5 тиждень
    • ПЗ9 Лексико-граматичні компетенції.
    • ПЗ40 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ, К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ41 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • ПЗ42 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ, К.
  • 7 тиждень
    • ПЗ43 Соціокультурний аспект. Розвиток умінь і навичок.
    • ПЗ44 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ, К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ45 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • ПЗ46 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ, К. МКР1
  • 9 тиждень
    • ПЗ47 Мистецько-культурна сфера. Розвиток фонетичних та орфографічних умінь і навичок.
    • ПЗ48 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ, К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ49 Соціокультурний аспект. Розвиток умінь і навичок.
    • ПЗ50 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ, К.
  • 11 тиждень
    • ПЗ51 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • ПЗ52 Соціокультурний аспект. Розвиток умінь і навичок.
    • СРЗ, К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ53 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ, К, МКР2.

 

Індивідуальна робота

не передбачена.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 години. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних завдань: 

  • підготовка до практичних занять 14 годин;
  • підготовка до екзамену – 30 годин

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи виконуються у письмовій формі. Модульна робота у кожному семестрі складається з 5 завдань. Кожне завдання оцінюється 6 балів. Максимальна оцінка за правильне виконання всіх завдання становить 30 балів.

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ31 Оцінка за виконання – 1,0 балів. Термін надання – 1 тиждень.
  • ПЗ32 Оцінка за виконання – 2,0 балів. Термін надання – 1 тиждень.
  • ПЗ33 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 2 тиждень.
  • ПЗ34 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 2 тиждень.
  • ПЗ35 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 3 тиждень.
  • ПЗ36 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 3 тиждень.
  • ПЗ37 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 4 тиждень.
  • ПЗ38 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 4 тиждень.
  • ПЗ39 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 5 тиждень.
  • ПЗ40 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 5 тиждень.
  • ПЗ41 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 6 тиждень.
  • ПЗ42 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 6 тиждень.
  • ПЗ43 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 7 тиждень.
  • ПЗ44 Оцінка за виконання – 1 бал. Термін надання – 7 тиждень.
  • ПЗ45 Оцінка за виконання – 1 бл. Термін надання – 8 тиждень.
  • ПЗ46 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 8 тиждень.
  • МКР1. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ47 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 9 тиждень.
  • ПЗ48 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 9 тиждень.
  • ПЗ49 Оцінка за виконання – 3 бали. Термін надання – 10 тиждень.
  • ПЗ50 Оцінка за виконання – 3 бали. Термін надання – 10 тиждень.
  • ПЗ51 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 11 тиждень.
  • ПЗ52 Оцінка за виконання – 3 бали. Термін надання – 11 тиждень.
  • ПЗ53 Оцінка за виконання – 2 бали. Термін надання – 12 тиждень.
  • ПЗ24 Оцінка за виконання – 3 бали. Термін надання – 12 тиждень.
  • МКР2. Модульна контрольна робота – 30 балів (12 тиждень)
  • Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є усно-письмовий екзамен. Екзаменаційний білет з дисципліни складається з 3-х завдань. Мінімальна кількість балів, що зараховується як позитивний результат, дорівнює 60 (за 100-бальною шкалою).

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 80 %.

Складання/перескладання екзамену здійснюється за встановленим деканатом УІІ  розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Відсутність здобувача на контрольній роботі, заліку або екзамені без поважних причин відповідає оцінці «0».

Під час аудиторних занять здійснювати телефонні дзвінки забороняється.