Англійська мова 1.2

ID: 8301
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
3.00.
Final form of control: 
Exam.
Teacher: 
Number of classroom classes: 
46 годин аудиторних занять – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни: формувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції; формувати позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; виховувати та розвивати у студентів почуття самосвідомості; формувати вміння міжособистісного спілкування, необхідного для повноцінного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами. 
Завдання дисципліни: виробити і сформувати основні автоматизми у вимові, читанні, орфографії, структурному оформленні мови в усній і писемній формах, закладається основа володіння аудіюванням і говорінням. 

Основні результати навчання

Ідентифікувати, формулювати й розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. 
Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

ПЗ - практичні заняття; СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти; МКР– модульна контрольна робота, К – консультація викладача. 

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень
ПЗ.1. How do sociologists view the life course.[1, c.19]
СРЗ, К.
ПЗ. 2. How do sociologists view the life course.[1, c.19]
СРЗ, К.

2 тиждень
ПЗ.3. Birth cohorts. [1 c.19-20]
СРЗ, К.

3 тиждень
ПЗ.4. Childhood as a stage in the life course .[1, c.21]
СРЗ, К.
ПЗ.5. Childhood as a stage in the life course .[1, c.21]
СРЗ, К.

4 тиждень
ПЗ 6. Erik Erickson’s theory.[1, c.22]
СРЗ, К.

5 тиждень
ПЗ 7. Adolescence as a stage in the life course. [1, c.22]
СРЗ, К.
ПЗ 8. Adolescence as a stage in the life course. [1, c.22]
СРЗ, К.

6 тиждень
ПЗ 9. The theory of Charles Horton Cooley. [1,c.23]
СРЗ, К.

7 тиждень
ПЗ 10. A social group.[1, c.24]
СРЗ, К.
ПЗ 11. A social group [1, c.24]
СРЗ, К.

8 тиждень
ПЗ 12. The major types of social groups. .[1, c.25]
СРЗ.К МКР1.

9 тиждень
ПЗ 13.. The formation of an in-group. [1, c.26].
СРЗ, К.
ПЗ 14.. The formation of an in-group. [1, c.26].
СРЗ, К.

10 тиждень
ПЗ 15. Stratification. [1, c.27]
СРЗ, К.

11 тиждень
ПЗ 16. The dimensions of stratification. [1, c.28]
СРЗ, К.
ПЗ 17. The dimensions of stratification. [1, c.28]
СРЗ, К.

12 тиждень
ПЗ18. Economic stratification. [1, c.28]
СРЗ, К.

13 тиждень
ПЗ19. The power view on stratification. [1, c.29]
СРЗ, К.
ПЗ20. The power view on stratification [1, c.29]
СРЗ, К.

14 тиждень
ПЗ21. Functionalist view on stratification. [1, c.30]
СРЗ, К.

15 тиждень
ПЗ22. Marx’s view of stratification.[1 c. 31]
СРЗ. К. МКР2.
ПЗ 23. Marx’s view of stratification.[1 c. 31]
СРЗ. К. МКР2.

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 години. 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. 
Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів: 
Семестровий модуль 1
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня. 
МКР1 – 20 балів (8 тиждень). 
Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій. 
Семестровий модуль 2
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 14 тижня. 
МКР2 – 20 балів (15 тиждень). 

Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен. Оцінювання відбувається за 100-бальною системою. Іспит оцінюється за системою: «відмінно» – А (90-100 балів), «добре» – В, С (74-89 балів), «задовільно» – D, Е (60-74 балів), «незадовільно» – FX (30–59 балів). Оцінка «задовільно» виставляється за умови, якщо кількість помилок перебільшує норму, при якій може бути виставлена позитивна оцінка, або якщо виконано менше двох третин загального обсягу завдань білету. День і час іспиту / перескладання іспиту встановлює деканат. 

Умови допуску до підсумкового контролю

До іспиту допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніжна 60 %. 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається. 

Відсутність здобувача на іспитівідповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання іспиту – за встановленим деканатом розкладом. 

Під час практичних занять, іспиту здійснювати телефонні дзвінки забороняється

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, шпаргалок під час проходження модульних контролів та складання іспиту з дисципліни (дозволено використання тільки словників).