Іноземна мова за професійним спрямуванням 3

ID: 8993
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
3.00.
Final form of control: 
Exam.
Number of classroom classes: 
30 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни: забезпечити загальну іншомовну/англомовну теоретико-практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD), яка служитиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана із науковою діяльністю.   
Досягнення аспірантами такого рівня знань, навичок і вмінь, який забезпечує необхідну для науковця комунікативну самостійність у сферах професійного й ситуативно-побутового спілкування в усній та письмовий формах., сформувати  необхідні комунікативні спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння професійною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння фаховою інформацією через  англомовні джерела.

Завдання дисципліни: обговорювати навчальні та пов'язані зі спеціалізацією питання, готувати публічні виступи з галузевих питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів; аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; писати професійні тексти і документи англійською мовою з низки галузевих питань; писати ділові та професійні листи.

 
Основні результати навчання
 
Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми комп’ютерної науки державною та іноземною мовами, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях
 
 
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
 
ПЗ - практичні заняття; СРЗ – самостійна робота здобувачів вищої освіти; МКР– модульна контрольна робота, К – консультація викладача. 
 
 
Тематика та види навчальних занять
 
1 тиждень
ПЗ 1.  Основні складові частини ділового наукового листа. Основні правила написання ділового листа.  Структурування листа.  Діловий стиль.
СРЗ. К

2 тиждень
ПЗ 2.  Скорочення в ділових листах   Абревіатури в діловому мовленні.   Правила скорочення
СРЗ. К

3 тиждень
ПЗ 3.  Формування ділового листування.
СРЗ. К

4 тиждень 
ПЗ 4. Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження. Структура наукового дослідження
СРЗ.К

5 тидень 
ПЗ 5.  Повідомлення про тему, мету, задачі дослідження. Мета і завдання дослідження
СРЗ. К

6 тиждень  
ПЗ 6.  Предмет та методи дослідження  Як визначити об’єкт і предмет дослідження              СРЗ.К

7 тиждень
ПЗ 7.   Предмет та методи дослідження   Методологія наукових досліджень та організація науки  Вчення про систему наукових принципів, форм і способів дослідницької діяльності 
СРЗ.К МКР1.

8 тиждень 
ПЗ 8. Складання резюме.  Орієнтовна структура резюме. Загальні вимоги до оформлення резюме.  
СРЗ. К

9 тиждень 
ПЗ 9. Складання резюме.  Рекомендації до оформлення окремих блоків резюме. Особисті дані й контакти,  Блок «Освіта  Досвід роботи й особисті досягнення. 
СРЗ. К

10 тиждень
ПЗ 10.  Особливості написання резюме на різні посади. Що потрібно вказати в резюме?
Види резюме хронологічне; функціональне;  гібридне.
СРЗ. К
 
11 тиждень 
ПЗ 11.  Особливості написання резюме на різні посади.   Важливість особи роботодавця. 
СРЗ.К

12 тиждень 
ПЗ 12.  Як вести себе на інтерв'ю,  щоб досягти мети.   Запитання  відповіді на співбесіді Що потрібно знати про співбесіду. 
СРЗ.К

13 тиждень 
ПЗ 13.  Як вести себе на інтерв'ю,  щоб досягти мети.  Що говорити на співбесіді: відповіді на типові запитання.  
СРЗ.К

14 тиждень 
ПЗ 14 . Типові помилки співбесіди.
СРЗ. К. 
 
15 тиждень
ПЗ 15. Питання на співбесіді - як відповісти краще   Приклади можливих запитань під час співбесіди 
СРЗ. К. МКР2.
 
Самостійна робота
Самостійна робота складає 60 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт: 
 Підготовка до практичних занять, МКР  - 60 годин.
 
 
Процедура оцінювання
 
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. 
Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Кожний модуль оцінюється у 50 балів:
 
Семестровий модуль № 1
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня.
МКР1 – 20 балів (8 тиждень). 
Перескладання можливе протягом 9 – 14 тижнів за розкладом консультацій.
 
Семестровий модуль № 2
Оцінка за виконання практичних завдань – 30 балів. Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня.
МКР2 – 20 балів (15 тиждень). 
 
Підсумковим контролем з дисципліни є екзамен. Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач – 100 балів.
 
Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.
Перескладання  – за встановленим відділом аспірантури та докторантури розкладом. 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.
 
Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.
 
Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».
 
Складання/перескладання– за встановленим відділом аспірантури та докторантури розкладом.