Налаштування і техніка керування гоночним автомобілем

ID: 9441
Elective discipline
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
4.50.
Final form of control: 
Exam.
Number of classroom classes: 
30 годин лекційних занять, 16 годин практичних занять.

Мета - забезпечити розвиток загальних та спеціальних компетентностей майбутніх магістрів, розвити здатність використовувати отримані теоретичні знання з основ  автоспортивного інжинірингу та розуміти роботу гоночного автомобіля.

Завдання
Вивчити сучасні автоспортивні дисципліни
Аналізувати  теорію руху гоночного автомобіля з урахуванням спортивної складової
Розвити навички пілотування гоночного автомобіля

Основні результати навчання
 
Демонструвати знання і розуміння при розв’язанні типових задач в сфері професійної діяльності. 
Вміти використовувати методи та методики проведення наукових та прикладних досліджень.
Здійснювати контроль за безпечним використанням об’єктів галузевого машинобудування
Розв’язувати складні задачі, що пов’язані з проектуванням та розробкою систем безпілотного керування транспортними засобами.

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
Л – лекційні заняття; ПЗ – практичні заняття; СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти; РГР – розрахунково-графічна робота; Кз – самостійні контрольні завдання; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації.
 

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень
Л1. Вступна лекція. Існуючи серії світового автоспорту
ПЗ1.Конструктивні особистості тестового автомобіля класу «Формула САЕ»
СРС. К.

2 тиждень
Л2. Налаштування підвіски гоночного автомобіля (направляючи елементи). 
ПЗ2. Налаштування кутів установки коліс.
СРС. К.

3 тиждень
Л3. Налаштування підвіски гоночного автомобіля (пружні елементи)
ПЗ3. Налаштування демпфуючих та пружних елементів
СРС. К.

4 тиждень
Л4. Налаштування аеродинамічних елементів автомобіля
ПЗ4. Робота по регулюванню кутів атаки антикрила автомобіля
СРС. К.

5 тиждень
Л5. Шина та колесо гоночного автомобіля
ПЗ5. Контроль та вибір шин. Тиск в шинах
СРС. К.

6 тиждень
Л6. Налаштування систем ДВС. 
ПЗ6. Робота з програмним забезпеченням INVENT LAB Ч1
СРС. К.
7 тиждень
Л7. Налаштування систем ДВС
ПЗ7. Робота з програмним забезпеченням INVENT LAB Ч2
СРС. К.

8 тиждень
МКР1.

9 тиждень
Л9. Картинг. Основи техніки пілотування карта
ПЗ9. Тести прокатного картингу на картодромі
СРС. К.

10 тиждень
Л10. Ралі. Ралі крос.
ПЗ10. Основи пілотування ралійного автомобіля.
СРС. К.

11 тиждень
Л11. Основи процесу роботи штурмана гоночного автомобіля
ПЗ11. Створення легенди для окремо вибраних ралійних допів

12 тиждень
Л12. Ралі рейди. 
ПЗ12. Основи пілотування гоночного автомобіля класу ралі рейд
СРС. К.

13 тиждень
Л13. Кільцевий автоспорт. Серія Формула 1600, Формула студент.
ПЗ.13  Основи пілотування гоночних автомобілів кільцевих автоперегонів
СРС. К.

14 тиждень
Л14. Віртуальний автоспорт. Класи, дисципліни, регламент, обладнання
ПЗ.14 Тести на віртуальному автодромі
СРС. К

15 тиждень
МКР2.

Самостійна робота

Самостійна робота складає 75 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
1) підготовка до лекційних занять – 15 годин;
2) підготовка до практичних занять та до виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 30 годин;
4) підготовка до екзамену – 30 годин.
 
Процедура оцінювання
 
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять або / та лабораторних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі Кожний модуль оцінюється у 50 балів. 

Семестровий модуль № 1
МК1. Модульна контрольна робота – 50 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2
МК2. Модульна контрольна робота – 50 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.
Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (4 запитання) та практичної частини (1 задача). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів. 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %.
Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни
 
Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.
 
Відсутність здобувача на екзамені або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».
 
Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.
 
Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.