Маркетологи «Одеської Політехніки» здобули 4 перемоги в 2021 році

28 грудня 2021 року

Ключовим поняттям маркетингу є комплекс «4П». Студенти-маркетологи «Одеської політехніки» засвоїли отримані знання і застосовують їх на практиці.

В 2021 році маємо чотири перемоги («4П») в студентських інтелектуальних змаганнях місцевого, національного, міжнародного рівнів.

  1. Рудик Лілія Юріївна, Суслова Юлія В’ячеславівна – I місце у конкурсі Одеської міської Ради «Кращий інноваційний проект». Номінація «Краща соціальна інновація. Проект «Свалка» – поєднання культурного життя із еко-відповідальністю, переробка неорганічних відходів для забезпечення потреб творчої сфери діяльності міста.
  2. Гайдаєнко Микита Олександрович – I місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за спеціальністю «Маркетинг». Проект «Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері».
  3. Хіміч Олексій Ігорович – I місце у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів за спеціальністю «Маркетинг». Проект «Просування продукції підприємства на ринку кухонних меблів».
  4. Ніколаєв Дмитро Петрович – I місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності українських підприємств». Проект «Використання AR-технологій у складській логістиці».