Elective discipline
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Edition:
2020.
Number of ECTS credits:
4.50.
Final form of control:
Exam.
Department:
Teacher:
к.т.н., доц. Рудніченко М. Д.
Number of classroom classes:
16 годин лекційних занять, 30 годин лабораторних занять.
Анотація навчальної дисципліни
Мета дисципліни:
формування у здобувачів вищої освіти фундаментальних знань та навичок з використання технологій контекстної реклами та інтернет-маркетингу для просування бізнесу.
Завдання дисципліни:
- надати здобувачам вищої освіти знання про особливості роботи пошукових систем мережі Інтернет;
- сформувати у здобувачів вищої освіти розуміння можливостей застосування технологій контекстної реклами;
- розвинути практичні навички інтернет-маркетингу для формування шляхів просування бізнесу;
- надати практичні навички використання Google AdSense для створення рекламної компанії.
Основні результати навчання
Застосовувати правила оформлення проектних матеріалів ІСТ, знати склад та послідовність виконання проектних робіт з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових документів для запровадження у професійній діяльності.
Демонструвати вміння розробляти техніко-економічне обґрунтування розроблення ІСТ та вміти оцінювати економічну ефективність їх впровадження.