Технології контекстної реклами та інтернет-маркетингу

ID: 6974
Elective discipline
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
4.50.
Final form of control: 
Exam.
Teacher: 
к.т.н., доц. Рудніченко М. Д.
Number of classroom classes: 
16 годин лекційних занять, 30 годин лабораторних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування у здобувачів вищої освіти фундаментальних знань та навичок з використання технологій контекстної реклами та інтернет-маркетингу для просування бізнесу.

Завдання дисципліни:
  • надати здобувачам вищої освіти знання про особливості роботи пошукових систем мережі Інтернет; 
  • сформувати у здобувачів вищої освіти розуміння можливостей застосування технологій контекстної реклами; 
  • розвинути практичні навички інтернет-маркетингу для формування шляхів просування бізнесу;
  • надати практичні навички використання Google AdSense для створення рекламної компанії.

 

Основні результати навчання

Застосовувати правила оформлення проектних матеріалів ІСТ, знати склад та послідовність виконання проектних робіт з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових документів для запровадження у професійній діяльності.

Демонструвати вміння розробляти техніко-економічне обґрунтування розроблення ІСТ та вміти оцінювати економічну ефективність їх впровадження.