Лідерство та кар'єрний розвиток

ID: 7316
Elective discipline
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
1.50.
Final form of control: 
Test.
Number of classroom classes: 
16 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 годин – практичні заняття..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань та практичних навичок щодо основ лідерства, побудови кар’єрної стратегії та розвитку кар’єри для успішної самореалізації в професійній сфері.

Завдання дисципліни:
  • сформувати у здобувачів вищої освіти комплексне уявлення основних концепцій лідерства та побудови кар’єри;
  • сформувати здатність аналізувати лідерські якості, типологію лідерства та сучасні стилі лідерської поведінки, а також основні принципи реалізації лідерства в управлінській діяльності;
  • сформувати здатність управління поведінкою особистості та груп у сфері ділових комунікацій та професійних відносин;
  • сформувати вміння розробляти стратегію побудови успішної кар’єри;
  • сформувати у психологів здатність застосовувати теоретичні основи лідерства й кар’єри в практичній реалізації свого лідерського потенціалу та професійній діяльності.

 

Основні результати навчання

Аналізувати стратегії лідерства та кар’єри для успішної самореалізації в професійній сфері.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до заняття й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Теоретичні засади курсу «Лідерство та кар’єрний розвиток»
    • К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ1. Соціально-психологічні характеристики лідера. 
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Концепції, типи та стилі лідерства.
    • СРС. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ2. Мотивація як фактор лідерства.
    • СРС. К.
  • 5 тиждень
    • Л3. Система лідерських якостей особистості.
    • СРС. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ3. Лідерство в управлінській діяльності
    • К.
  • 7 тиждень
    • Л4. Самовиховання лідерських якостей та розвиток лідерського потенціалу.
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ4. Професійна спрямованість особистості
    • СРС. МКР№1. К.
  • 9 тиждень
    • Л5. Моделі та типи кар’єри. 
    • К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ5. Планування кар’єри.
    • СРС. К.
  • 11 тиждень
    • Л6. Кар’єрна стратегія та кар’єрне зростання
    • СРС. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ6. Працевлаштування як початок побудови кар’єри
    • К.
  • 13 тиждень
  • Л7. Основні умови побудови успішної ділової кар’єри. 
  • К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ7. Самопрезентація особистості.
    • К.
  • 15 тиждень
    • Л8. Діагностика лідерських якостей та кар’єрного потенціалу особистості.
    • МКР№2. 

 

Індивідуальна робота 

Не передбачена

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 15 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 7 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 8 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі освіти впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. 

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1 – ПЗ4 оцінка за виконання – 30 балів.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 20 балів (8 тиждень). 

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ5 – ПЗ7 оцінка за виконання – 30 балів.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 20 балів (15 тиждень). 

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясуваннЧ всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватися принципів академічної культури та академічної доброчесності.

Виконаний здобувачем не свій варіант завдання МКР, екзаменаційного білета не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання / перескладання екзамену здійснюється у встановлений деканатом термін.

Під час лекції здійснювати і приймати телефонні дзвінки заборонено.

Під час проходження модульного контролю і складання екзамену заборонено використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки, мобільні телефони.