Іміджологія

ID: 7317
Elective discipline
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
1.50.
Final form of control: 
Test.
Number of classroom classes: 
16 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 годин – практичні заняття..

Анотація навчальної дисципліни

Мета:

ознайомлення здобувачів вищої освіти із науковим підґрунтям теорії іміджу, а також формування цілісного уявлення про призначення, форми, методи та технології іміджмейкінгу як соціокультурної практики. 

Завдання:
  • отримання систематизованих знань про наукове підґрунтя теорії іміджелогії;
  • ознайомлення із механізмами формування іміджу різних рівнів (індивідуального, предметного, корпоративного тощо);
  • формування уявлень про функції іміджу в різних аспектах, які реалізуються в соціокультурних практиках.  

 

Основні результати навчання

Генерувати інноваційні ідеї, формулювати іміджеву мету та впроваджувати її згідно із соціальними, психологічними та іншими характеристиками аудиторії.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до заняття й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Вступ до іміджелогії.
    • СРС, К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ1. Моделювання комунікативних ситуацій.
    • СРС, К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Психологічні характеристики та соціальні функції іміджу.
    • СРС, К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ2. Імідж в українських народних прислів’ях в контексті соціальної комунікації.
    • СРС, К.
  • 5 тиждень
    • Л3. Імідж як форма театралізації повсякдення і соціальних комунікацій.
    • СРС, К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ3. Імідж в субкультурах.
    • СРС, К.
  • 7 тиждень
    • Л4. Імідж і особистість.
    • СРС, К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ4. Я-концепція і самопрезентація.
    • СРС, К, МКР1.
  • 9 тиждень
    • Л5. Індивідуальний імідж (частина 1).
    • СРС, К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ5. Роль аксесуарів та прикрас у створенні іміджу.
    • СРС, К.
  • 11 тиждень
    • Л6. Індивідуальний імідж (частина 2).
    • СРС, К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ6. Професійний імідж.
    • СРС, К.
  • 13 тиждень
    • Л7. Професійний імідж.
    • СРС, К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ7. Архітектурний об’єкт як складова іміджу території (або організації).
    • СРС, К.
  • 15 тиждень
    • Л8. Імідж, бренд, репутація в контексті розвитку територій.
    • СРС, К, МКР2. 

 

Індивідуальна робота

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота здобувачів полягає у підготовці до лекційних занять, практичних занять, модульних контрольних робіт. 

Підготовка до лекцій передбачає повторення матеріалу, який було викладено на попередній лекції, опрацювання питань для самоперевірки, які наведені до кожної лекції в конспекті, опрацювання літературних джерел, які наведено у списку основної та додаткової літератури.

Підготовка до ПЗ полягає у повторенні визначень понять і термінів, які були викладені на попередніх лекціях з відповідної тематики і знадобляться для виконання практичних завдань. 

Для підготовки до МКР здобувач має опрацювати весь теоретичний матеріал, який було викладено на лекціях у 1 та 2 семестрових модулях, щоб відповідати на питання модульних білетів. 

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять або / та лабораторних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у 50 балів.

Наприкінці кожного модулю проводиться МКР (дві у семестрі). Максимальна оцінка, яку здобувач може отримати за виконання МКР − 30 балів. Кожен білет до МКР містить по 5 питань: питання 1 та 2 відносяться до першого ступеня складності, оцінюються по 2 бали кожне (разом − 4 бали). Питання 3 та 4 відносяться до другого ступеня складності, оцінюються по 3 бали кожне  (разом − 6 балів). Питання 5 потребує розгорнутої відповіді, оцінюється у 20 балів.

Робота здобувача на практичному занятті оцінюється за такими критеріями: вільне володіння термінами та поняттями в контексті тематики заняття − 1 бал; правильне виконання завдання − 2,7 бали; активність при обговоренні основних питань заняття − 2 бали. Разом − 5,7 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватися принципів академічної культури та академічної доброчесності.

Виконаний здобувачем не свій варіант завдання МКР, екзаменаційного білета не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання / перескладання екзамену здійснюється у встановлений деканатом термін.

Під час лекції здійснювати і приймати телефонні дзвінки заборонено.

Під час проходження модульного контролю і складання екзамену заборонено використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки, мобільні телефони.