Лідерство та кар'єрний розвиток

ID: 8184
Elective discipline
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Edition: 
2020.
Number of ECTS credits: 
1.50.
Final form of control: 
Test.
Number of classroom classes: 
16 годин лекційних занять, 14 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань та практичних навичок щодо основ лідерства, побудови кар’єрної стратегії та розвитку кар’єри для успішної самореалізації в професійній сфері.

Завдання дисципліни:
  • сформувати у здобувачів вищої освіти комплексне уявлення основних концепцій лідерства та побудови кар’єри;
  • сформувати здатність аналізувати лідерські якості, типологію лідерства та сучасні стилі лідерської поведінки, а також основні принципи реалізації лідерства в управлінській діяльності;
  • сформувати здатність управління поведінкою особистості та груп у сфері ділових комунікацій та професійних відносин;
  • сформувати вміння розробляти стратегію побудови успішної кар’єри;
  • сформувати у психологів здатність застосовувати теоретичні основи лідерства й кар’єри в практичній реалізації свого лідерського потенціалу та професійній діяльності.

 

Основні результати навчання:

Аналізувати стратегії лідерства та кар’єри для успішної самореалізації в професійній сфері.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРP – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Теоретичні засади курсу «Лідерство та кар'єрний розвиток».
    • CРЗ. К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ1. Соціально-психологічні характеристики лідера. 
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • Л2. Концепції, типи та стилі лідерства.
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ2. Мотивація як фактор лідерства.
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л3. Система лідерських якостей особистості.
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ3. Лідерство в управлінській діяльності.
    • СРЗ.К.
  • 7 тиждень
    • Л4. Самовиховання лідерських якостей та розвиток лідерського потенціалу.
    • СРЗ. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ4. Професійна спрямованість особистості.
    • СРЗ. МКР№1. К.
  • 9 тиждень
    • Л5. Моделі та типи кар’єри. 
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ5. Планування кар’єри.
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень
    • Л6. Кар’єрна стратегія та кар’єрне зростання.
    • СРЗ. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ6. Працевлаштування як початок побудови кар’єри.
    • СРЗ. К.
  • 13 тиждень
    • Л7. Основні умови побудови успішної ділової кар’єри. 
    • СРЗ. К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ7. Самопрезентація особистості.
    • СРЗ. К.
  • 15 тиждень
    • Л8. Діагностика лідерських якостей та кар’єрного потенціалу особистості.
    • СРЗ.К.МКР№2. 

 

Індивідуальна робота: 

Не передбачена

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 15 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 7 годин;
  • підготовка до практичних занять –  8 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних, практичних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи, домашні завдання та поточні контрольні роботи, які проводяться під час практичних занять. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (20 тестових запитань) та практичної частини (5 завдань). Відповідь на кожне тестове запитання оцінюється максимум в 0,5 бали. Правильне виконання кожного практичного завдання оцінюється в 2 бали. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1 – ПЗ4 оцінка за виконання – 30 балів.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 20 балів (8 тиждень). 

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ5 – ПЗ7 оцінка за виконання – 30 балів.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 20 балів (15 тиждень). 

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти, як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі або на заліку відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.