Department of Integrated Management Technologies

Educational directions of the department

Сучасні інформаційні технології та їх застосування для управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, розробки маркетингової моделі та побудови корпоративних інформаційних систем.

Використання апаратно-програмних засобів та економіко-математичних методів.

Інструменти цифрового маркетингу : контекстна реклама; масиви даних великих обсягів (Big Data); перенацілювання (retargeting); мобільний маркетинг; email-маркетинг; вірусний маркетинг; торги в реальному часі (RTB); соціальний медіа маркетинг (SMM); оптимізація для  соціальних мереж (SMO); оптимізація сайту у пошукових системах (SEO); пошуковий маркетинг (SEM).

Економічні основи розвитку систем господарювання.

Сучасні інформаційні технології організації бізнесу.

Scientific directions of the department

Становлення та розвиток суміжних областей прикладної науки, які в сучасних умовах природньо вписуються в цифровий простір.

Розроблення інноваційних підходів для визначення пріоритетності проєктів відновлення та побудови відповідних моделей та методів процесів відновлення інфраструктури регіонів України, в т.ч. з урахуванням цифрових технологій в системі управління.

Сучасні засоби комунікації підприємства з ринком за допомогою цифрових каналів просування товару та іміджу підприємства з метою ефективної взаємодії з потенційними або реальними споживачами у віртуальному  та реальному середовищах. 

Дослідження інструментів цифрового маркетингу та ефективності їх застосування. 

Наукове обґрунтування та практичні засади імплементації цифрових технологій управління та моделювання процесів відновлення інфраструктури територій України.